O týden později
Vanessa
,,Nejsi moc ve své kůži" pohladil mě po zádech když jsme se dívali na film na televizi. ,,Jsem v pohodě" usmála jsem se na něj a on se na mě nejistě podíval. ,,Zdáš se mi taková smutná, nervózní. Co se stalo?" Stopnul film a já si povzdechla. ,,Chybíš mi doma" šeptla jsem. ,,Zlato moje už jen týden a dva dny a budu doma a budeme tam zase spolu bydlet ano?" Usmál se a já kývla.
,,A jenom kvůli tomuhle jsi taková jiná? Řekni mi pravdu" řekl a hladil mě po tváři. ,,Předevčírem jsem byla ve škole za ředitelkou" ,,A dopadlo to blbě?" ,,No ředitelka byla moc fajn a všechno chápala, domluvily jsme se, že bych třeba ke konci ledna zkusila zkoušky. Párový tanec nebudu mít vzhledem k moji situaci. Sama to navrhla, což mě překvapilo, ale docela mi to vyhovuje, ale pak až začne letní semestr tak budu muset zase znova fungovat jako předtím.
,,Dobře a v čem býk teda problém?" ,,Ve škole všechno ví" zašeptala jsem. ,,Co ví?" Nechápavě se na mě podíval. ,,Ví, že mě Noah znásilnil a taky lidi ví, že jsi v léčebně" ,,Cože?" Vyhrkl a já přikývla. ,Jak se to dozvěděli?" ,,Becky všem rozeslala zprávy. Asi o tom znásilnění se nějak dozvěděla od Noaha a asi i o tobě a tak to všem dala vědět" ,,To je taková píča" zavrčel.
,,To je neskutečný" pokroutil hlavou. ,,Když jsem tam přišla tak na mě všichni koukali, ale pak když jsem šla pryč tak mě i pár kluků zastavilo a měli divný otázky. Hrozně jsem se bála" vzlykla jsem a on mě rychle objal. ,,Oh zlato moje... jaký měli řeči?" ,,Jak jsem se dostala k Noahovi a co mi všechno udělal a jestli pořád s tebou chodím a jestli s nimi nechci do postele. Asi to mysleli ze srandy, ale hrozně jsem se lekla. Jazzy tam nebyla ani nikdo kolem, koho bych znala a fakt jsem se bála. Asi by mi nic neudělali, ale úplně se mi moje psychika změnila" ,,Já to chápu Lásko. Chápu, že se teď hodně bojíš a moc mě to mrzí" zašeptal.
,,Asi teď nezvládnu jít bez tebe do školy. Takže jsem se rovnou vrátila i domů k tátovi" uchechtla jsem se. ,,Chápu to. Půjdeme potom spolu a všechno to tam spolu zvládneme ano?" Naklonil se ke mně a já se pousmála a políbila ho.
**********
,,Už jenom dvě hodiny a budu muset jít" zašeptala jsem. ,,A pak tě zase týden neuvidím" povzdechl si. ,,Ale už jen týden a dva dny a budeme spolu ano?" Usmála jsem se a on mě hned políbil. Začali jsme se líbat a on si zapletl ruce do mých vlasů.
Vzdychla jsem když mě jemně kousl do rtu a usmála jsem se. Po chvíli si nade mě lehl a já se začala cítit zvláštně. Nevnímala jsem ten nepříjemný pocit a pořád se s ním líbala a nechala se od něj hladit po bocích a po břiše a já mu jemně prsty přejížděla po krku.
Najednou mi zajel rukou do kalhot a já sebou cukla. ,,Bože, tak moc jsi mi chyběla. Potřebuju tě cítit" zamumlal mi do ucha a prstem se dotkl na mém citlivém místě a pak se o mě i otřel. ,,Počkej" Vyhrkla jsem a hned ho od sebe odstrčila. ,,Vaness promiň" šeptl když si to uvědomil a já se postavila. ,,J-já..." najednou jsem nějak nemohla mluvit. ,,Vaness zlato já se omlouvám... promiň. Neovládl jsem se a dotkl jsem se tě tam, promiň..." ,,Ne já promiň... já jsem celá poškozená" vzlykla jsem. ,,Nejsi, ne nejsi lásko... prožila si hroznou věc a já se tě dotýkal a nedošlo mi to"
,,Já už půjdu" šeptla jsem. ,,Nessie ne, prosím zůstaň tady. Moc tě prosím" vydechl a chytil mě za ruce. ,,Promiň mi to... já musím jít" ,,Já ti nechtěl ublížit. Omlouvám se ti" ,,Neublížil jsi mi jenom... promiň já půjdu. Napíšu ti" řekla jsem potichu a rychle jsem odešla.
Tohle je v prdeli. Já jsem v prdeli. To znamená, že jsem tak moc v prdeli, že ani můj přítel se mě nemůže dotknout? Já se zblázním.
O týden a dva dny později
ČTEŠ
Let's dance✔️
FanfictionDva studenti, kteří mají úplně odlišný život Odlišní lidé, které spojuje jen jedna věc a to je láska k tanci Sblíží je taneční soutěž, kterou musí spolu absolvovat?