•39• THE END

1.1K 94 12
                                    

O týden později

Vanessa

,,Spolu to zvládneme ano?" Zašeptal a pevně mě chytil za ruku. ,,Ano, spolu to zvládneme" vydechla jsem. ,,Bohužel tě budu muset opustit až začnou hodiny, ale vždy o pauze si tě najdu a budu s tebou jo?" Naklonil se ke mně a já přikývla a jemně ho políbila.

Chvíli jsme se líbali a pak jsme vylezli z auta. Hned na nás přistálo několik pohledů očí. Všimla jsem si, že i ti kluci, co na mě měli minule narážky tak tu jsou. ,,Všechno bude dobrý" šeptl mi do ucha, propletl si se mnou prsty na ruce a rozešli jsme se přes kampus do školy. Uvnitř se na nás najednou začali dívat úplně všichni.

,,Tak jak se máš po tom znásilnění?" Ozval se kousek od nás nějaký kluk. Snažila jsem se to ignorovat, ale Justin sebou trhl jakoby na něj chtěl vystartovat. ,,Určitě jsi toho Noaha musela nějak provokovat. Víš jistě, že to bylo znásilnění? Co když jste to chtěli oba?" Ozval se další hlas. Justin mě hned pustil, chytil toho kluka pod krkem a přitiskl ho na zeď.

,,Ještě jednou uslyším nějaký takovýhle kecy tak vás všechny zmlátím! Vaness si protrpěla těžký období a vy se ji tady ještě vysmíváte? Máte vůbec nějaké city? Aha a nebo vy možná jste s Noahem na jedné vlně a taky znásilňujete holky co?!" Vykřikl a toho kluka víc přitiskl na zeď. Rychle k němu přišel Cameron a odtáhl ho. Ke mně přišla Jazzy a chytila mě kolem ramen.

,,Hlavně, že ty jsi svatoušek, feťáku!" Vykřikl někdo z druhé strany. ,,Co jsi to řekl ty hovado?" Zařval, ale naštěstí ho Cameron chytil.

,,A dost!" Přišla sem ředitelka a mně se ulevilo. ,,Proč se takhle chováte, můžete mi to vysvětlit? Jste na vysoké škole a chováte se jak děti! Vanessa prožila těžké období a nechápu, jak se ji za to můžete posmívat. A Justin byl závislý, ale měsíc strávil v léčebně, kde se léčil. To vás pět problémových kluků bych nejradši poslala se někam léčit s hlavou když se takhle chováte!" Rozhodila rukama a několik lidí se zasmálo.

,,Vaness, Justine pojďte se mnou" kývla na nás a tak jsme se za ní rozešli. Došli jsme všichni do její ředitelny. Sedla si ke stolu a my s Justinem jsme si sedli na židle naproti stolu. ,,Jsem ráda, že jste tady a jste v pořádku" usmála se a já se taky pousmála.

,,Jak se cítíš Vaness?" ,,Už je to mnohem lepší. Jen teď ty narážky od těch kluků to mě trochu dostalo" ,,Jsou to hovada" zamumlal Justin. ,,Pokud ty narážky budou pokračovat tak si je pozvu k sobě, nemusíte se bát. A co ty Justine?" ,,Já jsem čistej. Pokud chcete tak vám klidně načůrám do kelímku" pokrčil rameny a ona se zasmála. ,,To opravdu nemusíš, věřím ti. Z léčebny mi tvůj terapeut poslal tvůj spis a pak i tvoje psycholožka. Věřím, že jsi čistý a že se toho už nedotkneš"

,,Určitě ne. Byl jsem v háji celkově z toho všeho, co se stalo Vaness a toho Noah využil a prostě jsem do toho spadl" ,,Samozřejmě, nemusíte mi to vysvětlovat. Jsem ráda, že jste v pořádku. Vy dva jste nejlepší studenti" usmála se a já se na ní překvapeně podívala. ,,To určitě ne" zasmála jsem se nervózně. ,,Vaness, spolu jste vyhráli velkou soutěž, kde soutěžilo nespočet dalších škol po celém světě" zasmála se a já se usmála.

,,Měli jsme s profesory schůzku a řešili jsme vás" ,,Nás?" Zamumlal nechápavě Justin. ,,Ano, zkoušky už jsou totiž dávno za námi a ten, kdo je neudělal nebo se nedostavil tak nebyl připuštěn do dalšího semestru. Ale vy jste oba dva měli těžké období. Řekli jsme si, že tak trochu jste zkoušky zvládli v té soutěži. Zatancovali jste tam hodně dlouhou sestavu v páru jako to požadujeme při zkouškách. Tak jsme si řekli, že už po vás nebudeme chtít tanec v páru, jen nějakou kratší sestavu jen vy samotní. Vaness ty by jsi tam měla zakomponovat aspoň 4 styly a ty Justine 6. Myslíte si, že to zvládnete si něco nacvičit do příštího pátku?" Zvedla obočí a já se překvapeně nadechla. To je jen 11 dní.

Let's dance✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat