•9•

1.2K 108 23
                                    

Druhý den

Vanessa

Ráno jsem se probudila chvilku před půl osmou takže jsem se natáhla pro svůj mobil a vypnula budík. To byla hrozně zvláštní noc. Spala jsem v jedné posteli s klukem! A s klukem, který mi nehorázně vadí. Věděla jsem, že na vysoké toho zažiju hodně a hodně věcí nových, ale tohle jsem si teda nemyslela.

Podívala jsem se na Biebera, který pořád tvrdě spal, protože občas zachrápnul. Naštěstí mám tvrdý spaní takže v noci mě nebudilo jeho chrápání, vlastně ani nevím jestli chrápal, ale můžu říct že jo ne?

Zvedla jsem se, vzala si oblečení a šla jsem do koupelny. Tam jsem si dala rychlou sprchu, vyčistila jsem si zuby a trochu se namalovala. Učesala jsem si vlasy a pak jsem vylezla ven. ,,Biebere" ozvala jsem se když ještě pořád spal v úplně stejné pozici jako když jsem odešla. ,,Biebere!" zkusila jsem to znova a hlasitěji. ,,Co je?" zabručel otráveně. ,,Musíš vstávat, za 30 minut musíme být v tanečním sále nebo ty nejdeš na snídani?" ,,Bože můj nestarej se a jdi" zavrčel a přikryl si hlavu peřinou. ,,Fajn, tak sorry" protočila jsem očima, vzala si mobil a šla pryč.

Dole v hale na mě už čekala Angie. ,,Ahoj, tak jak jsi se vyspala s vlastně neznámým klukem v posteli?" uchechtla se. ,,Bylo to hrozně divný, ale naštěstí jsem tvrdě spala" řekla jsem a ona přikývla. ,,Teď jsem ho chtěla probudit, protože to za půl hodiny nemůže nikdy stihnout pokud teda bude chtít snídat a byl na mě hnusnej takže na něj seru" mávla jsem rukou. ,,Hele Cameron taky ještě spal když jsem odcházela. Ti dva si to určitě nějak vyřeší" zasmála se.

,,A jakej je Cameron?" zvedla jsem obočí a v jídelně jsme si nabraly nějakou menší snídani. Nemůžu hodně jíst před tancováním, protože by mě bolelo břicho. Pak na obědě se hodně najím jako vždy. ,,Hele, on je docela v pohodě když si my dva jen povídáme. Ale včera Justin k nám přišel vyzvednout Camerona, někam večer totiž ještě šli a najednou se Cameron choval jak úplnej debil" ,,Já si včera s Bieberem překvapivě taky docela dobře popovídala, sice měl ty svoje narážky a kecy, ale občas to šlo" kývla jsem a sedly jsme si ke stolu.

,,Ahoj, můžeme k vám?" přišel k nám Thomas a ta Riley, která přijela včera k večeru. ,,Ahoj, no jasně" usmála jsem se a na lavici se posunula do zadu takže si ke mně Thomas hned sedl. ,,Jsem Riley" natáhla k nám ruku. ,,Ahoj, Vanessa" usmála se. ,,Ty tancuješ s Bieberem co?" ,,Jo, bohužel" ,,No nedivím se tvé reakce" uchechtla se. ,,Taky ho nemáš ráda?" ,,Ne, už několikrát mě chtěl dostat do postele, ale já už mám čtvrtým rokem přítele takže jsem mu na to jehlo flirtování neskočila. A hlavně se chová hrozně." ,,No, mě naštěstí asi nebalí a neflirtuje, ale vytáčí mě" ,,To přijde, vždy to u něj přijde" zasmála se. ,,Super" zamumlala jsem.

,,Vaness, nechceš se jít večer projít po pláži a trochu se poznat?" zeptal se potichu Thomas když si holky povídaly. ,,Moc ráda" usmála jsem se. ,,Tak jo, vyzvednu tě na pokoji?" ,,Dobře, budu s tím počítat" řekla jsem s úsměvem a cítila, jak mi zase rudnou tváře. Tady je vidět jak moje zkušenosti s klukama jsou opravdu špatné když se červenám skoro pořád.

,,Tak jo, tak se za chvíli uvidíme v sále, jdu se připravit" řekla jsem a s Angie jsme se zvedly a šly do pokojů. Když jsem přišla na pokoj tak tady Bieber nebyl a ani v koupelně. Tak to je divný, v jídelně jsem ho rozhodně neviděla. No nevadí, nebudu ho řešit.

Oblékla jsem si sportovní podprsenku a legíny a přes tu podprsenku jsem si dala crop top, který stejně sundám. Vlasy jsem si dala do vysokého culíku a pak jsem si vzala svoji flašku, kam jsem natočila vodu a mohla jsem jít.

V tanečním sále jsem byla první, byla tam zatím jenom profesorka. ,,Ahoj Vaness" usmála se. ,,Dobrý den" pousmála jsem se. ,,Tak co noc? Všechno dobrý? Doufám, že jste se nějak s Justinem nezhádali" ,,Naštěstí ne, Justin přišel večer docela v náladě takže hádka nebyla" uchechtla jsem se. ,,Samozřejmě" zasmála se a já se podívala na Angie a Riley, které sem taky dorazily.

Let's dance✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat