Justin
Došel jsem do svého pokoje a hodil si svoje věci na křeslo. To snad není možný. Jaden píchá mojí sestru, no já se poseru.
,,Kámo hele..." vešel mi sem a já se na něj hned naštvaně podíval. ,,Kámo mi neříkej!" Vyhrkl jsem. ,,Justine prosímtě, v klidu" ,,V klidu? Jak mám bejt v klidu když mi pícháš sestru?!" Vyhrkl jsem. ,,Proč to tak hrotíš? Není už malá" ,,Je to moje mladší sestra Jadene! A já se o ní starám! Nechci, aby jsi s ní píchal a ubližoval ji" ,,Já že bych ji ubližoval? Proč bych to dělal?" ,,Doprdele vždyť tě znám! Jsi stejnej jako já! Ty se nechceš vázat, máš rád jen sex! A Jazzy chce mít přítele!" Vyhrkl jsem.
,,Tak hlavně že ty chceš ublížit tý Vanesse co?" ,,Proč jí sem zrovna teď pleteš?" ,,Protože ty ubližuješ skoro každé holce! Tak o mně tohle neříkej! Já mám rád sex, ale rozhodně nejsem ten typ, který s jednou spí několik týdnů a pak ji nechutně odkopne! Tohle ty těm holkám děláš a je to nechutný!" ,,Teď neřešíme mě Jadene! Do hajzlu nechci, aby jsi s ní něco měl!" ,,Jdi do prdele Justine! Já ji ubližovat nebudu! A přestaň se chovat jak magor, Jazzy na tohle zvědavá fakt není" řekl a šel pryč.
,,To je kokot" zavrčel jsem a praštil do zdi. Pak jsem se svalil do postele a povzdechl si. Když jsem se po nějaké době uklidnil tak jsem se zvedl a šel se umýt. Dnes jsem nějakej vyšťavenej, hodně tance, potom přednášky. Takže po sprše jsem hned zalezl do postele, odmítl Becky a napsal Vanesse, že ji klidně pomůžu s tou frájinou. Francouzština by mi mohla s ní pomoct nějak hnout.
Druhý den
,,Přece se nebudete kvůli tomu hádat ne?" Zasmál se Cameron a podal mi cigaretu a já si popotáhl. ,,Nasral mě, sere mě to. Vždyť to musíš chápat. Co kdyby Caroline měla něco se mnou? Taky by se ti to asi nelíbilo co?" Zamumlal jsem. ,,Jo to máš pravdu, to by se mi fakt nelíbilo" kývl.
,,Třeba ji Jaden nemá jen na sex" pokrčil rameny. ,,Má, sakra vždyť je to Jaden. To už by bylo lepší kdyby jsi s ní chrápal ty" ,,Já? Vždyť já mám taky rád sex a už hodně dlouho jsem neměl vztah" zasmál se. ,,Jo, ale ty holky nestřídáš tak často jako já a Jaden. Ty jsi z nás největší andílek" uchechtl jsem se a on protočil očima.
,,Každopádně tě zklamu. Tvoje sestra není můj typ" uchechtl se. ,,Ne? Náhodou mám pěknou sestru" ,,Jo to jo, ale já teda mám radši blondýnky, nevím proč" zasmál se. ,,To já mám rád všechny" ušklíbl jsem se a on nademnou pokroutil hlavou.
,,Ehm ahoj..." ozvalo se vedle nás a já zvedl hlavu. ,,Čau Mitchellová" usmál jsem se. ,,Rezervoval jsi ten sál? Na kolikátou?" Zvedla obočí a já se zasekl. ,,Doprdele" zamumlal jsem. ,,Co? Proboha neříkej mi, že..." ,,Zapomněl jsem. Sakra, já se omlouvám. Myslel jsem na něco jiného a tohle jsem úplně vypustil..." ,,Na tebe se nedá spolehnout do háje! Fakt mě rozčiluješ Biebere, teď už nic volného nebude! Takže jsme ztratili další den na trénování! Paráda!" Rozhodila rukama a šla rychle pryč.
,,Bože můj" protočil jsem očima a zašlápl cigaretu a pak ji vyhodil. ,,No to sis podělal" zasmál se Cameron. ,,Teď už tam fakt nic volného nebude" řekl jsem když jsem se podíval na čas. ,,Zavolej Nateovi" ,,Proč jemu?" ,,Tak vždyť ve fitku má nějaký sál na jógu ne? Třeba to tam teď bude mít volný, tam se dá taky tančit, jsou tam zrcadla myslím a dobrej prostor" řekl. ,,No jo kámo, to máš pravdu" usmál jsem se a hned si vyndal mobil.
Najel jsem na číslo mého kamaráda, který vlastní svoje fitko ještě se svým bratrem. Studoval s námi první rok, ale pak zjistil, že ten tanec není pro něj a s bráchou si otevřeli svoje fitko. Takže kdykoliv si chci zacvičit tak jdu zadarmo do fitka.
ČTEŠ
Let's dance✔️
Fiksi PenggemarDva studenti, kteří mají úplně odlišný život Odlišní lidé, které spojuje jen jedna věc a to je láska k tanci Sblíží je taneční soutěž, kterou musí spolu absolvovat?