Cameron
Když jsem ukončil hovor s Jazzy tak jsem v obýváku začal prohledávat všechny možná místa, kam by si mohl ty pytlíčky schovat. Pak jsem přešel do kuchyně a začal hledat v šuplíkách.
,,Doprdele Justine" pokroutil jsem hlavou když jsem v jednom šuplíku objevil první skrýš. Byla tam hromada pytlíčků a u toho rovnou i nějaké peníze. Co ho to napadlo proboha?
,,Co tady kurva děláš?" Ozval se jeho chraplavý hlas a já rychle vzal snad většinu pytlíčků do ruky a otočil se na něj. ,,Zbavuji tě tohohle svinsta" řekl jsem. ,,To nemůžeš!" Vykřikl a rychle se ke mně rozešel.
,,Kurva Justine, včera jsi se málem předávkoval!" Zařval jsem když do mě prudce strčil. ,,Do háje vzpamatuj se!" Rychle jsem ho od sebe odstrčil když mi chtěl z ruky vzít pytlíčky. ,,Ty se vzpamatuj! Nemůžeš mi to vzít, to je krádež! Já to potřebuju!" ,,Nedělej, že nemáš ještě nějaké zásoby někde jinde. Vím, jak jsi to měl minule" zavrčel jsem.
,,A víš co? Máš pravdu, mám. A teď vypadni ty sráči" řekl naštvaně a šel do ložnice. ,,Ten sráč se snaží tě z tohohle svinstva zachránit debile!" Zařval jsem, přehodil si přes sebe bundu, obul boty a odešel jsem pryč.
Přivolal jsem si taxík a když jsem čekal tak mi přišla zpráva od Jazzy s tou adresou. Fajn, tak jo. To je tak hodina a půl odtud. To jde.
Řidiči jsem řekl adresu bratrstva a tam jsem se převlékl a pak svým autem jsem vyjel do města, kde bydlí Vanessa. Bože prosím, snad mě nevyhodí hned u dveří.
********
Došel jsem ke dveřím a několikrát se nadechl, abych nabral odvahu. ,,Fajn, to bude v pohodě, nevyhodí tě" zamumlal jsem si pro sebe a zaklepal.
Chvíli jsem čekal a pak se dveře otevřely a já se podíval na jejího otce. ,,Dobrý den" vydechl jsem. ,,Dobrý den? Co si přejete?" ,,Já jsem Cameron Hill, nejlepší kamarád Justina" ,,Aha, už jsme se viděli myslím ne?" ,,Jo, viděli jsme se v Barceloně, taky jsem soutěžil" ,,Pravda a co potřebuješ Camerone?"
,,Potřebuji mluvit s vaší dcerou, je to důležité" ,,To nevím jestli půjde. Vaness se stalo něco vážného a..." ,,Já vím vše, co se stalo a samozřejmě to chápu, ale je to opravdu důležité" ,,Nevím jestli je to rozumné... ona se teď hodně změnila, tráví čas skoro celý dny jen ve svém pokoji. Moc s námi nemluví, nenechá si na sebe ode mě sáhnout. Nevím jestli chci za ní pouštět kluka" ,,To úplně chápu pane, nezavřu se s ní do pokoje jestli bude chtít, klidně si promluvíme na zahradě, kde na nás uvidíte. Jen se ji prosím zeptejte jestli si můžeme promluvit"
,,O co vlastně jde?" ,,Jde o Justina a je to fakt důležité" ,,O Justina a co se děje?" ,,On má teď nějaké psychické problémy a..." řekla mu Vaness, že bral drogy? Určitě to neví, protože to by rozhodně nepřijal. Justin mi předtím říkal, že si ho její táta docela oblíbil. Nemůžu mu teď říct, že byl na drogách a vlastně znova je. Rovnou by mě vyhodil.
,,Psychické problémy? Je pravda, že když jsme si dvakrát volali před pár dny tak nezněl moc dobře, ale co se mu děje?" ,,No víte ehm..." ,,Camerone už jsi to začal tak mi to řekni. Až bude Vaness v pořádku tak se určitě budou chtít dát zpátky dohromady a já chci o Justinovi vědět všechno" vědět všechno bych úplně nedoporučoval.
Ach bože, co teď?
,,Justin měl v minulosti sebevražedné sklony a teď se to trochu objevuje znova" řekl jsem. Camerone, co jsi to řekl? Ale vlastně tak z půlky to vlastně pravda je. Když byl předtím v léčebně tak se chtěl několikrát zabít když měl absťák. A vlastně tím, že bere drogy tak se pomalu, ale jistě taky zabíjí.
ČTEŠ
Let's dance✔️
FanfictionDva studenti, kteří mají úplně odlišný život Odlišní lidé, které spojuje jen jedna věc a to je láska k tanci Sblíží je taneční soutěž, kterou musí spolu absolvovat?