•19•

1.2K 103 21
                                    

O jeden den později

Vanessa

,,Ahoj" ozval se nademnou hlas a já zvedla hlavu. ,,Ahoj Matty" pousmála jsem se na mého spolužáka se kterým pořád tancuji když máme párový tanec. ,,Tady máš kafe" podal mi kelímek. ,,Co? To jsi nemusel" uchechtla jsem se. ,,Ale já chtěl" ,,Moc děkuji" převzala jsem si od něj kelímek a usmála se. ,,Tak se uvidíme na hodině" usmál se a já přikývla.

,,Ten po tobě jede ne?" zasmála se Jazzy když odešel. ,,Já nevím" pokrčila jsem rameny a napila se kafe. ,,Přinesl ti kafe a ten jeho úsměv. Určitě te chce. Vaness, Matty je hrozně milý a krásný, do toho by jsi měla jít" usmála se. ,,Já... já teď..." ,,Hlavně mi neříkej, že máš Justina" protočila očima. ,,Nemám, jen prostě... nevím... s Justinem je to teď prostě fajn" zamumlala jsem. ,,Ale to dlouho nebude, on s tebou chodit nebude, to musíš pochopit" řekla a já kývla.

,,Nebudeme se bavit o klucích pořád" vydechla jsem. ,,Proč ne? Tohle téma mám ráda" zasmála se a já se uchechtla. ,,Fajn tak jestli se chceš bavit o klucích tak mi něco řekni o Jadenovi. Vypadá to mezi vámi vážně" ,,Jo to asi vypadá" usmála se a celá zčervenala.

***********

Přišla jsem do zarezervovaného sálu a položila si svoji tašku na lavičku. Stoupla jsem si k zrcadlu a udělala si drdol a čekala až se tu ukáže Justin. Ten přišel asi až po deseti minutách. ,,Promiň, zakecal jsem se s Cameronem" řekl když jsem se na něj trochu naštvaně podívala. ,,Zase jsme ztratili deset minut na cvičení. Máme teď už jen 1 hodinu a 20 minut" řekla jsem a on si povzdechl. ,,Já vím, ale to se dá. Pojď, rovnou začneme se streetem" řekl a já přikývla.

Pustil hudbu a my jsme hned začali tancovat a byla jsem nadšená, že nám to šlo fakt skvěle. ,,Super" usmáli jsme se na sebe když jsme tuhle část dokončili. ,,Teď si zkusíme ten latinský tanec. Musíme tam ty kroky hodně přehánět" řekl. ,,Jo" kývla jsem a šla na svoje místo. Justin pustil hudbu, rychle si stoupl přede mě a položil si ruku na moji tvář. Usmála jsem se a pak jsme začali.

A když se nám i tohle vyvedlo tak tam Justin pustil rovnou verzi, kde už je ze streetu ten přechod na latinu a tak jsme si vlastně zkusili tu rychlou změnu ze streetu na latinu.

,,Jo!" vypískla jsem nadšeně když jsme to dokončili. ,,To bylo skvělý!" vyhrkl šťastně a já na něj skočila a obmotala si kolem něj nohy. Hned mě chytil pod zadkem a pod návalem té energie a nadšení mě rychle a dravě políbil. Usmála jsem se a hned s ním začala spolupracovat. ,,Jde nám to skvěle" šeptl mi do rtů. ,,To jde" zašeptala jsem s úsměvem. ,,Ještě ale musíme nějak vymyslet tu modernu" vydechl. ,,Teď mě ještě chvíli líbej" šeptla jsem a on na nic nečekal a hned mě políbil.

Někam se rozešel a za chvíli mě opřel o zrcadla a natiskl se na mě. Kousla jsem se do rtu když mě začal líbat na krku a hladil mě rukou po mém břiše, protože jsem měla crop top. ,,Sakra, já z tebe tak nemůžu" vzdychl a zase se mi přitiskl na rty.

,,Ale ne" ozval se povzdech za námi a já rychle otevřela oči a Justin se ode mě hned odtáhl a postavil mě. Oba dva jsme se podívali na naší profesorku, která stála u dveří a měla neutrální výraz. ,,D-dobrý den" zakoktala jsem a zčervenala. ,,Tohohle jsem se bála" vydechla a pokroutila hlavou. ,,Čeho?" uchechtl se Justin. ,,Že si spolu něco začnete" řekla a zavřela za sebou dveře.

,,Říkala jsem to i mým kolegům, protože jste oba dva atraktivní a bylo mi jasný, že když spolu budete pořád tak se něco stane. Ale jste spolu tak skvělí, že jsme i tak vás dali dohromady" ,,Vždyť přece není žádný problém ne?" protočil očima. ,,No to nevím. Aby vám to teď šlo vůbec dobře" pokrčila rameny. ,,Jde nám to náhodou úplně parádně. A to že spolu máme sex ničemu nevadí, jen nám to prospívá třeba v latině nebo i v moderním tanci" řekl s úsměvem a já se na něj překvapeně podívala. Co to řekl?

Let's dance✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat