•16•

1.2K 106 19
                                    

O 6 dní později

Vanessa

Zhluboka jsem se nadechla a zvedla hovor od táty. ,,Zlatíčko, konečně" vydechl a já si nervozně hrála s prsty a podívala se na Jazzy, která mi naznačila, že mi nechá soukromí a vyšla z pokoje ven. ,,Hrozně mě mrzelo, že jsi mi týden nebrala hovory" povzdechl si. ,,Musíš pochopit, že já to jen tak hned nepřijmu, musíš mi dát čas. Prostě mě to bolí" šeptla jsem. ,,Já to chápu, zlato. Dám ti času, kolik budeš chtít, neboj se"

,,Přijedeš? Klidně pro tebe dojedu... zítra jdeme s Val a s Lily do takové restaurace a..." ,,Cože? Lily? To je ona?" ,,Ehm jo, ano. No víš, ona slaví narozeniny a tak mě napadlo..." ,,Co tě napadlo? Že s ní budu slavit její narozeniny a dělat, že mi vůbec nevadí, že s tebou šuká?" zasmála jsem se. ,,Vanesso, takhle nemluv. Já ji miluju, milujeme se" ,,Chtěla jsem přijet, ale teď se mi už fakt nechce" ,,Vaness prosím, nedělej mi to" ,,Já nechápu, jak po mně můžeš chtít, abych se s ní seznámila a slavila její narozeniny když jsem ještě ani celkově nevzala to, že máš přítelkyni? Pro mě jsou dva roky od mamčiný smrti prostě málo!" vyjekla jsem a vzlykla.

,,Pro mě je to taky málo, ale ty nechceš, abych byl šťastný?" ,,Chci... já to chci tati, ale... ale já to teď jen tak nepřijmu, prostě bych tady chtěla mít mamku, pořád na ní myslím. A to, že studuji stejnou vysokou a vlastně bydlím na stejné koleji tak mi ji to připomíná ještě víc. A já na mamku teď pořád myslím a ty máš už jinou přítelkyni. Proto je pro mě těžké to všechno přijmout. A nechci se s ní takhle brzo seznamovat, chápeš?" zavzlykala jsem. ,,Chápu to, samozřejmě to chápu. Dám ti tolik času, kolik budeš potřebovat" vydechl a já kývla.

,,Příští víkend ale jedu na služebku a Val beru sebou... Nabídl bych ti, aby jsi jela taky a odpočinula si, protože poletíme k moři, ale pojede i Lily, je to kolegyně" povzdechl si. ,,Super" zamumlala jsem. ,,Tak..." ,,Budu končit" ,,Vaness" ,,Domluvíme se potom, kdy se uvidíme, ahoj" šeptla jsem a típla to.

Mobil jsem odhodila od sebe a rozbrečela se a za chvíli přišla Jazzy. ,,Zlato" vydechla a přišla rychle ke mně. ,,Zítra budou slavit její narozeniny" vzlykla jsem a objala ji. ,,Jako tý přítelkyně?" ,,Jo" ,,Ach jo, to mě mrzí" ,,Nejedu tam, nemůžu. A příští víkend jedou spolu na služební cestu a dokonce i moje ségra, nechápu to" zamumlala jsem. ,,To je jasný, to přece musí chápat, že nechceš přijet"

,,Tím pádem tvůj plán na víkend je jasný" usmála se a já zvedla obočí. ,,Jedeme ke mně domů. A zítra večer půjdeme na nějakou fancy večeři, půjdeme na nákupy a užijeme si to" řekla s úsměvem. ,,Jazzy, tvým rodičům to nebude vadit?" povzdechla jsem si. ,,Vždyť ti to mamka sama řekla, že ji to nevadí. A už se na tebe ptala minulý víkend" zasmála se. ,,Ráda pojedu" usmála jsem se a pevně ji objala.

**********

,,Jsem ráda, že jsi zase tady" objala mě Pattie. ,,Já jsem taky ráda" usmála jsem se. Tím, jak Pattie byla kamarádka s mamkou a povídala mi o ní tak jsem si ji hodně oblíbila.

,,A dneska konečně přijede i Justin takže jsem udělala tiramisu. Máš ráda tiramisu Vaness?" Usmála se. ,,Jo mám" pousmála jsem se. Sakra, Justin. Toho jsem od minulé sobotu neviděla. V pondělí a v úterý jel se třídou mimo město na nějaké exkurze. A ve středu a ve čtvrtek jsem nikam nešla, jelikož jsem měla neskutečně bolestivou menstruaci.

Takže jsme zase ztratili hodně času na tancování a budeme to muset dohánět. Ale zase na druhou stranu je to pro mě dobrý, že jsme se neviděli.
Zase jsme se líbali! Já to nechápu. Nechápu sebe. Nechápu, jak jsem mu mohla podlehnout.

,,No jo vlastně, brácha přijede. Nevadí?" Podívala se na mě Jazzy. ,,Ne, nemám ani žádné právo na to, aby mi to vadilo. On tu bydlí" uchechtla jsem se. ,,Připravím teda tu tiramisu?" Usmála se. ,,Budu ráda" kývla jsem s úsměvem a pak jsme se Jazzy šly do jejího pokoje, kde jsem si nechala svoji tašku s věcmi.

Let's dance✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat