•30•

1.1K 94 9
                                    

O týden později

Justin

Ráno jsem se probudil na to, že se na mě Vaness natiskla a její vlasy mi skončily v obličeji. Nepříjemně jsem zabručel a snažil se je odfouknout pryč, ale už to bylo jedno. Odhrnul jsem je pryč a otevřel oči. Vaness ještě spala, měla jen kalhotky a tak mi prsa tiskla na mojí hruď. Usmál jsem se a začal ji jemně hladit po zádech.

,,Kolik je?" Zamumlala po chvíli. ,,No dobré ráno" uchechtl jsem se. ,,Uhm dobré" šeptla a zvedla hlavu. ,,Bude devět" řekl jsem když jsem se natáhl pro mobil. ,,Co budeme dnes dělat?" Zeptala se a já ji jemně políbil. ,,Nejradši bych se jen válel. Ten týden ve škole byl nějakej náročnější" vydechl jsem. ,,To mi povídej" povzdechla si.

,,Mluvila jsi konečně s tím Mattym? Dva dny jsme se neviděli takže nevím..." ,,Vyhýbá se mi a poprosil profesorku o změnu páru. Pěkně ji to naštvalo, protože už zbývá jen měsíc do zkoušek. Prostě jsem ho asi hodně zklamala a zlomila" vydechla. ,,Nic si z toho nedělej zlato..." ,,Podle mě to ale nepůjde zařídit. Budeme to muset nějak zvládnout spolu já ty zkoušky, ale bojím se toho, protože on nebude spolupracovat" ,,Tak si za ním já dojdu a domluvím mu. On taky ty zkoušky musí udělat tak přece se nebude chovat jak malý děcko ne?" ,,Snad ne" zamumlala.

,,Teď na to nemysli. Co kdybychom dělali příjemnější věci?" Usmál jsem se a přejel ji rukou po prsou. ,,A jaké máš na mysli?" Hravě se na mě podívala a já na nic nečekal a hned si nad ní lehl.

,,Víš, že jsi ta nejkrásnější holka pod sluncem?" Usmál jsem se a hladil ji po jejím krásném vypracovaném těle. ,,Nejsem, znám hezčí" šeptla roztomile. ,,Já ale ne. Nelíbí se mi, že máš tak malé sebevědomí. Lásko, jsi nádherná. Pro mě dokonalá" ,,Miluju tě" usmála se. ,,Taky tě miluju" šeptl jsem ji u rtů a hned políbil.

Začali jsme se rychle a dravě líbat. Netrvalo to dlouho a rychle mi sundala boxerky a já jí zase kalhotky. ,,Jako vždy krásně připravená" usmál jsem se když jsem ji prsty přejel po jejím vchodě. ,,Pro tebe vždy" natiskla se rozkrokem na ten můj a já vzdychl.

Znova jsem ji políbil a pak do ní vnikl. Oba dva jsme si vzdychli do úst a já se usmál. Tohohle krásného pocitu se nikdy nenabažím.

Obmotala si kolem mých boků nohy a já se začal pohybovat. Celou dobu jsme se líbali, přejížděli si rukami po těle a milovali se.

Hýbal jsem se rychle, ale jemně a celou dobu se ji snažil líbat, ale kvůli našemu vzdychání to moc nešlo. ,,Justine" vzdychla nahlas a prohla se v zádech. ,,Pojď lásko, udělej se pro mě" šeptl jsem ji do ucha a začal ji líbat na jejím citlivém místečku pod uchem.

Po chvíli se začala třást a její stěny se stáhly kolem mého údu, což mi taky pomohlo vyvrcholit. Lehl jsem si na ní, ale ne celou váhou a oddechoval. ,,Jsi úžasná" usmál jsem se. ,,Ty taky" vydechla a já nemohl být šťastnější.

*********

,,Tvoje bratrstvo pořádá dnes párty" řekla najednou. ,,Moje bratrstvo? Zlato, já už tam dávno nejsem" uchechtl jsem se a otočil se od plotny, kde jsem nám dělal oběd. ,,Počkej, když už tam nebydlíš tak už tam prostě nepatříš?" ,,No já ani nevím, rovnou jsem jim řekl, že už tam nebudu patřit. Ale asi jo, bratrstvo bydlí spolu a já tam nejsem takže už k nim nepatřím" pokrčil jsem rameny.

,,A nepotřebuji tam být, jsem spokojený tady" pousmál jsem se a zase se otočil zpátky k pánvi, kde jsem snažil maso. Slyšel jsem, jak se zvedla a přešla ke mně. Sedla si na linku a já se na ní zvědavě podíval.

,,Půjdeme tam prosím?" Zazubila se. ,,Cože? Ty? Vanessa Mitchell chce jít na párty? Vždyť to nemáš ráda" zasmál jsem se a pohladil ji po tváři. ,,Nemusím to mít každý víkend, ale jednou za čas. Hlavně jsme si říkali, že ještě tady doma oslavíme to naše vítězství. Tak půjdeme?" ,,Když já nevím" vydechl jsem. ,,A od kdy musím zase já přemlouvat tebe?" Zasmála se.

Let's dance✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat