O dva dny později
Vanessa
,,Co se tváříš tak znechuceně?" zasmála se Jazzy když jsem ji podala sušenku pro kterou jsem šla do automatu i pro mě, protože jsme si obě dvě ráno nestihly udělat žádnou svačinu. ,,Viděla jsem tvého bratra a Rebeccu se ocucávat na chodbě, málem si to tam rozdali" protočila jsem očima. ,,Ale ta se tam taky dostala do soutěže ne?" zvedla obočí a hned se zakousla do sušenky a já udělala to stejné. ,,Jo, nechápu proč Biebera a Becky nedali k sobě" povzdechla jsem si. ,,Tak se jdi zeptat" kývla na profesorku.
Máme teď 15 minut přestávku, abychom si odpočinuli a pak zase budeme tancovat. ,,Jo, jdu to zkusit" přikývla jsem, zvedla se a šla za ní. ,,Paní profesorko?" ,,Ano, Vaness?" usmála se na mě a odložila svůj telefon.
,,Víte, jdu se zeptat ohledně soutěže" ,,Jasně, o co jde?" zvedla obočí. ,,Vím, že se to řešilo včera a pak pan profesor nás chtěl vyhodit, ale opravdu není možnost dát Justina Biebera a tu Becky spolu?" zeptala jsem se a ona se zasmála. ,,Už ráno za mnou přišel i Justin. Přijdu vám, že bych to nějak dokázala zařídit?" zeptala se se smíchem. ,,Byl za vámi?" ,,Ano, hned ráno přispěchal" uchechtla se. ,,Prostě spolu tancovat nechceme" vydechla jsem.
,,Já to chápu, nemáte se rádi. Ale vy dva jakožto tanečníci se k sobě neskutečně hodíte Vaness. Vy dva se hlavně musíte navzájem vidět tancovat. A uvidíte, že tam máte stejné znaky a podle nás všech se k sobě prostě hodíte a máte velkou šanci na výhru pokud nacvičíte nějakou perfektní sestavu" ,,Já se bojím, že právě spolu nic nedokážeme nacvičit. Justin a Becky je určitě lepší možnost" ,,To opravdu není" zasmála se. ,,Proč ne?" povzdechla jsem si.
,,Ti dva si rozumí a hodně..." ,,No právě, teď jsem je viděla se ocucávat na chodbě" ,,A o to jde Vaness. Ti dva si rozumí hlavně po sexuální stránce, to je vidět, protože ty dva když se někde ukážou tak jsou na sebe natisklí, líbají se a tak. Ano často spolu tancují, ale nedokážou se na sebe napojit v té taneční stránce. Ti dva se znají sexuálně až moc, že se pak nedokážou pořádně soustředit na samotný tanec. Často je u nich vidět ten typ vášnivého tance, samé osahávání a v tomhle by tu soutěž fakt nevyhráli. Sami se minulý rok museli od sebe na zkoušky v páru oddělit, protože věděli, že by nedokázali secvičit seriozní sestavu" uchechtla se.
,,Často jsem viděla nějaké páry, kteří jsou spolu jakože spolu chodí a milují se a dokážou předvést úžasné výkony" pokrčila jsem rameny. ,,Ale ti dva se nemilují, ti dva spolu potřebují jen spát, nic víc" řekla potichu a já se zasmála. Miluju tu profesorku, fakt. ,,Ti dva by při zkouškách nedělali nic jiného než osahávání a další sexuální věci a to by fakt nešlo. Vy dva se s Justinem neznáte" ,,Ale taky se nemáme rádi" ,,Ale vy se poznáte a najdete nějakou společnou řeč, určitě. Justin si chce otevřít svoje taneční studio, ty chceš to stejné pokud si to dobře pamatuji že?" ,,Jo" ,,No vidíš, první věc ke konverzaci" usmála se. ,,S ním se ale nedá pořádně konverzovat" zamumlala jsem. ,,To přijde" pohladila mě po rameni.
,,A věřím, že až se konečně uvidíte tancovat tak si řeknete, že vám to fakt bude vyhovovat. A hlavně Justin je výborný ve vymýšlení choreografií. On dokáže vymyslet cokoliv a vždy to vypadá skvěle. I když tam jsou nějaké těžší prvky tak tu svou tanečnici to dokáže naučit" ,,Já v tom vymýšlení ještě tak moc dobrá nejsem" ,,Super, další věc" mrkla a já si povzdechla.
,,Zvládnete to, já vám věřím. Vy nám to vyhrajete" usmála se. ,,Promiň, už musíme začít... studenti tak se připravte, budeme zase začínat!" vrátila jsem se za Jazzy a ta se na mě zvědavě podívala. ,,Nic, jsem pořád s ním" ,,Vy to dáte, když se první dny nepozabíjíte tak pak už to bude dobrý" ,,Nejhorší je, že s ním na tom soustředění budu na jednom pokoji a přes noc" zakňučela jsem a ona se zasmála a objala mě. ,,Budou tam oddělené postele. Zakryješ se celá peřinou, nasadíš sluchátka a je to" uchechtla se. ,,Hmmm" zabručela jsem a pak už poslouchala profesorku.
ČTEŠ
Let's dance✔️
FanfictionDva studenti, kteří mají úplně odlišný život Odlišní lidé, které spojuje jen jedna věc a to je láska k tanci Sblíží je taneční soutěž, kterou musí spolu absolvovat?