Justin
,,Co se teď bude dít?" Šeptla s červenými tvářemi když se ode mě odtáhla a já se usmál a přitáhl si ji k sobě na hruď. ,,Nejdřív to musím vstřebat, pořád tomu nemůžu uvěřit" vydechl jsem a pokroutil hlavou. Nechápu to. Ona mě miluje. Tahle sakra nádherná a dokonalá holka mě miluje. A já miluju ji.
Už je to dlouho, co jsem byl zamilovaný a je to opravdu krásný pocit. Vlastně teď zjišťuji, že možná jsem do mé bývalky nebyl zas tak zamilovanej. U Vaness je to totiž mnohem větší, ale líbí se mi to. Jsem šťastný, moc šťastný.
,,Byli jste úžasní! Tak moc úžasní!" Vyhrkla profesorka a my jsme se od sebe odtáhli a hned se na ní usmáli. ,,Fakt se vám to neskutečně povedlo. To jak jste střídali to oblečení a zatancovali jste to úplně bez chyby, neskutečný" usmála se a pevně nás oba objala. ,,Věřila jsem ve vás a jsem za to ráda" ,,Děkujeme paní profesorko" usmála se Vaness a já ji taky poděkoval.
,,Vidím, že asi chcete být teď sami, chápu to. Jděte oslavovat, protože jste to zatancovali opravdu parádně" usmála se a my jsme přikývli. Pak k nám přišel ještě druhý profesor, který nás taky nějakou dobu chválil a pak k nám hned přišel Cameron s Angie. Riley a Thomas už tu dávno nebyli.
,,To bylo tak DOKONALÝ!" Vykřikla Angie a na Vaness skočila. Musel jsem se zasmát, protože ji málem povalila na zem. ,,Děkujeme, ale vy jste to taky měli dokonalý" ,,Ne tak jako vy. Vy jste to měli tak hrozně dobře propracovaný. Ty těžký kroky a ty zvedačky. A ten nádherný moderní tanec. Prostě wow" vydechla a taky mě objala.
,,Tohle se prostě musí oslavit. Někde v klubu se ožereme" zasmála se. Jo, ale já chtěl být večer sám s Vaness, sakra. ,,Angie, to by bylo super" usmála se Vaness a já si povzdechl a přešel ke Cameronovi.
,,Takže nechápu to... nechápu, jak jste to mohli mít až takhle perfektní vždyť..." ,,Řekla mi, že mě miluje" vydechl jsem a on se na mě hned překvapeně podíval. ,,Cože?" Vyhrkl. ,,Před vystoupením jsem ji to přiznal a myslel jsem, že ke mně nic necítí, protože se prostě stáhla a pak jsem si říkal, že jsem celou soutěž posral. No a pak po skončení jak mě políbila tak mi to řekla. Chápeš to? Miluje mě a já nevím, co mám teď dělat"
,,Kámo doprdele, vem ji na nějakou drahou večeři a vynahraď ji rovnou i ty narozeniny. Jste v Barceloně a řekli jste si, že se milujete. Toho musíš využít a vzít ji na pořádné rande" zasmál se. ,,Angie chce někam jít chlastat" ,,Bože ser na Angie, já se s ní ožeru. Myslím si, že se nám taky dost dařilo" ,,To dařilo, byli jste taky skvělí" usmál jsem se.
,,Angie, tihle dva se k naší oslavě asi nepřidají" přišel k Angie a usmál se na ní. ,,Proč? Vždyť to musíme oslavit" povzdechla si a já přišel k Vaness a za pas si ji k sobě přitáhl. Hned se na mě usmála a položila si ruku na moji hruď.
,,Oh cože? Vy dva... vy dva teda..." ,,Asi ano, právě bych rád chtěl být s Vaness večer sám" pokrčil jsem rameny. ,,Ježíš no jasně! Bože, já jsem blbá omlouvám se. Oslavíme to pak doma. Jděte někam na pořádné rande" zasmála se.
Chvíli jsme si ještě povídali a pak jsme šli ze zákulisí pryč. Hned nás zastavila mamka a rychle na mě skočila a objala mě. ,,Bože zlato, já jsem na tebe tak pyšná. Na vás oba jsem pyšná. Byli jste tak dokonalí" vydechla a já se usmál a taky ji objal. ,,Děkujeme mami" šeptl jsem a pak se objal s tátou i s Jazzy.
,,Co měl bejt ten polibek?" Zasmála se samozřejmě moje otravná sestra a Vaness hned zčervenala a Jazzy do ní šťouchla. ,,Nával emocí" uchechtl jsem se. ,,Jasně jasně, věděla jsem, že je mezi vámi něco víc. Takže jste spolu?" Usmála se mamka. ,,Mami, až budu mít přítelkyni tak ti řeknu. Rád bych teď byl s Vaness sám tak jestli dovolíte" ,,Jasně a doma pak musíme uspořádat oslavu" ,,A co když nic nevyhrajeme?" Zasmál jsem se. ,,To si nemyslím" mrkla a znova nás objala.
ČTEŠ
Let's dance✔️
FanfictionDva studenti, kteří mají úplně odlišný život Odlišní lidé, které spojuje jen jedna věc a to je láska k tanci Sblíží je taneční soutěž, kterou musí spolu absolvovat?