Vanessa
Hned ten večer jsem se sbalila a jela domů. Nechtěla jsem tady vůbec být. Teď jsem potřebovala být s rodinou. Měla jsem jen rovnou a na celý narozeniny v Atlantě se vykašlat. Aspoň bych teď nebyla tak smutná a zklamaná.
Bohužel jsem asi zkazila plány Jazzy, ale nejde to jinak. Já s Justinem teď mluvit rozhodně nechci. Nechci s ním mluvit potom, co mě nechal skoro hodinu sedět v restauraci a pak mi ta jeho úžasná Becky pošle, že se s ní vyspal v době, kdy měl být se mnou v RESTAURACI! Jsem tak naštvaná a zlomená. A v Atlantě jsem už nechtěla být ani minutu.
Odemkla jsem dveře od domu a potichu vešla dovnitř. Je deset večer, možná už všichni spí. I když sestra určitě ne.
,,Vaness?" Překvapeně se na mě podíval táta, který stál v kuchyni. ,,Ahoj" vydechla jsem. ,,A-ahoj Vaness" přišla sem zmatená Lily z obýváku. ,,Bože zlato, stalo se něco?" Přišel ke mně hned a chytil mě za obličej. ,,Asi vám to řeknu zítra, chci se jít prostě schovat do pokoje, zachumlat se do peřiny a spát" šeptla jsem se slzami v očích.
,,Ne, ty mi teď hned musíš říct, co se ti stalo. Je to něco vážného?" Rozhodil rukama. ,,Georgi, nech ji" položila mu ruku na rameno. ,,Lily ale..." ,,Je unavená, přijela sem v deset večer..." ,,No právě, takže se stalo něco vážného. Vaness hned..." ,,Tati" vzlykla jsem. ,,Georgi dost, nech ji odejít do pokoje" řekla přísně. Asi nebude tak špatná. ,,Fajn, ale zítra mi to řekneš, ano?" ,,Jo, mějte se, dobrou" šeptla jsem a šla hned nahoru.
Tašku jsem si hodila do pokoje a pak šla vedle za Val. Vešla jsem dovnitř a Val se na mě hned překvapeně podívala. ,,Nessie? Co tady sakra děláš?" Vyhrkla a posadila se na posteli. ,,Narozeninový večer se mi moc nevyvedl" zavzlykala jsem. ,,Ségra co se stalo? Pojď sem" povzdechla si a já k ní rychle přišla a zalezla k ní pod peřinu.
,,Ten kluk ti ublížil?" Zašeptala a hladila mě po vlasech. ,,Jo" ,,Ublížil ti fyzicky?" Zeptala se naštvaně. ,,Ne to ne. Jen mě prostě zklamal a hrozně" vydechla jsem. ,,Achjo, to mě tak mrzí. Chceš o tom mluvit?" ,,Teď ne, zítra ti všechno řeknu jo?" ,,Dobře. Chceš tu se mnou spát?" ,,Můžu?" ,,Jasně, že jo. Ještě když jsi tu bydlela tak jsme spolu spaly skoro furt takže mi to chybí" zasmála se a já ji pevně objala. Ještě, že ji mám.
Druhý den
Justin
Probudil jsem se na bolest hlavy. Povzdechl jsem si a cítil, že ležím na ženské hrudi. Pousmál jsem se a Vanessu si k sobě víc přitáhl. Ale najednou mi něco došlo. Tohle nemůže být Vaness, vím, že jsem ji večer už neviděl. Nebo jo? Já jsem teď úplně mimo.
Cukl jsem sebou a zvedl hlavu. Byla to Becky. ,,Doprdele" zavrčel jsem a hned se od ní odtáhl. ,,Dobré ráno" usmála se rozespale. ,,Tyvole, co tady sakra dělám?!" vykřikl jsem a podíval se pod peřinu. Hned se mi zastavilo srdce když jsem viděl, že jsem nahý. Panebože.
,,Ty si nic nepamatuješ?" zasmála se a sedla si a tak mi ukázala svoje nahá prsa. ,,Nespali jsme spolu" řekl jsem. ,,Ne? Já si pamatuju něco jiného" řekla se smíchem. ,,Doprdele Rebecco! Přišel jsem, protože jsi chtěla mluvit o Noahovi. Pak jsem chtěl jet za Vanessou. Vím, že jsem se s tebou nevyspal" řekl jsem naštvaně a ona se smíchem se ke mně naklonila a poplácala mě po tváři.
,,Na alkohol reaguješ docela blbě" uchechtla se. ,,Co to meleš?" ,,Ano, napsala jsem ti ať přijdeš, že mám něco, co ti chci o Noahovi říct. Dali jsme si spolu jednoho panáka" ,,To vím, ale pak..." ,,Pak sis dal dalšího a dalšího a nějak tě to asi hodně dostalo, že si nepamatuješ, že jsi mě tvrdě ošukal" pokrčila rameny. ,,To je blbost Rebecco!" vyhrkl jsem a postavil se.
ČTEŠ
Let's dance✔️
FanficDva studenti, kteří mají úplně odlišný život Odlišní lidé, které spojuje jen jedna věc a to je láska k tanci Sblíží je taneční soutěž, kterou musí spolu absolvovat?