•29•

1.1K 91 6
                                    

Justin

,,Jsi v pořádku?" Pohladila mě po ruce když jsme byli na snídani a já byl vlastně úplně mimo. ,,C-cože?" Zakoktal jsem a všiml si, že i Cameron na mě zvláštně kouká. ,,Jsi v pořádku Jayi? Jen sedíš, koukáš na jedno místo a jsi úplně divný" řekla a já si povzdechl. ,,Ale to nic" mávl jsem rukou. ,,Opravdu?" Nevěřícně se na mě podívala. ,,Opravdu jsem v pohodě zlato" natáhl jsem se k ní a dal ji dlouhou pusu.

Cameron do mě pod stolem kopl a zvědavě se na mě podíval. Naznačil jsem, že mu to řeknu potom, protože on o té sázce ví. ,,Přijde mi vtipný, jak několik lidí na vás furt kouká jako kdyby jste byli slavní" zasmála se Angie. ,,Ale my jsme slavní Angie, vyhráli jsme tu soutěž, závidí nám" mrkl jsem a Vaness se zasmála.

Je pravda, že na nás hromada lidí kouká. V tomhle hotelu totiž hodně účastníků bydlí takže to jsou furt nějaké pohledy na nás, ale musím říct, že je to příjemný. Baví mě i ty závistivé pohledy od nějakých větších konkurentů. My to totiž sakra vyhráli! Pořád si to nějak nemůžu uvědomit.

,,Půjdeme teda?" Zvedla obočí Angie a Vaness hned přikývla. ,,A kam jdete?" Zeptal jsem se nechápavě a Vaness mi dala pusu na tvář. ,,Jdeme ještě na nákupy, jsme ve Španělsku tak si tu musíme něco koupit. Maximálně za tři hodiny budeme zpátky" řekla. ,,No to doufám, protože pak budeme muset jet na letiště" uchechtl jsem se a ona přikývla. ,,Ještě pusu" našpulil jsem rty a ona se roztomilé zasmála a dlouze mě políbila a pak odešly.

,,Takže co se teda děje?" Zeptal se hned Cameron a dal si do pusy kuličku vína. ,,Noah se děje" zamumlal jsem. ,,Ježíš, co zase chce?" Protočil očima a já si vyndal mobil, najel na tu zprávu a pak mu to ukázal. ,,To je fakt debil, to snad není možný" pokroutil hlavou.

,,Já to nechápu, proč mi pořád chce něco dělat? Nebo jako je to jasný, kvůli mně byl přes rok ve vězení, ale už mi toho docela dost udělal. Tolikrát jsme se pomlátili a tak. Proč do toho tahá Vanessu? Sakra, já jsem po dlouhé době zase šťastný a pokud Vaness zjistí, že jsem se s ní začal víc bavit jen kvůli sázce a že mi šlo prvně jen o to ji ošukat tak to skončí a já budu zase na dně" uchechtl jsem se a povzdechl si.

,,Kámo v klidu..." ,,Já nemůžu být v klidu Camerone!" Vyhrkl jsem naštvaně. ,,Vždyť nemá přece žádný důkaz ne? Noah ji to klidně může říct, ale pokud je Vaness rozumná tak bude chtít nějaký důkaz, že nějaká sázka existovala a ten není. Takže můžeš být v klidu" ,,To je pravda, on přece žádný důkaz nemá" vydechl jsem a on se pousmál. ,,Bude to dobrý Justine, všechno bude v pohodě. Každopádně moc vám to přeju. Vaness je pro tebe perfektní" ,,Ano to je" usmál jsem se.

*********

,,Až přistaneme v Atlantě, tak si tě odvezu k sobě domů" usmál jsem se a dal ji pusu do vlasů. ,,Cože? Počkat, ty už bydlíš v tom svém bytě?" Vyhrkla překvapeně. ,,Jo, pár dní před odjezdem do Španělska jsem se tam oficiálně přestěhoval. Ještě mi teda zbývá dodělat pár věcí a na to mám teď ty peníze ze soutěže takže je to perfektní" ,,Ráda s tebou pojedu do tvého bytu" šeptla mi u rtů a já ji políbil. ,,Teď spinkej, ještě poletíme 8 hodin" uchechtl jsem se a ona se na mě pohodlně uvelebila a zavřela oči a já udělal to stejné a odpočíval.

*********

,,Nechceš mě vzít na ruce?" Zakňučela a já se zasmál. ,,Ne zlato, na to jsem taky moc vyčerpaný" řekl jsem se smíchem a držel si ji u sebe za pas. Konečně jsme přistáli doma, ale je tady chvilka po půlnoci takže už se těším na pořádný spánek, protože v letadle to není žádný extra dobrý spánek.

,,Lidi, chápu, že jste všichni úplně vyčerpaní, ale ještě na pár slov mi vydržte" zastavila nás všechny profesorka. ,,Chci vám všem moc poděkovat, jsem na vás všechny moc pyšná. Vybrali jsme s profesory dokonalé páry takže jsme pyšní i na sebe. Nejvíc gratuluji našim vítězům, připravte se na to, že ve škole teď k vám bude chodit každý a gratulovat. Budete teď hodně oblíbení" zasmála se. ,,Teď čtvrtek a pátek máte od školy volno takže si odpočiňte a pak v pondělí doražte do školy zase v plné síle, ještě vás čekají zkoušky v lednu takže se na tanec teď nevykašlete, ani vítězové ne, to že jste vyhráli soutěž neznamená, že máte i zkoušky" řekla a my jsme přikývli. ,,Tak jeďte domů nebo na kolej a pořádně si odpočiňte a fakt všem ještě moc gratuluji" usmála se a pak jsme se všichni rozloučili a šli si každý svou cestou.

Let's dance✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat