•32•

890 89 11
                                    

O dva dny později

Justin

Vylezl jsem z auta a zhluboka se nadechl. Bože, co já tady budu dělat když se cítím úplně na hovno? Nechci tady být bez Vanessy. Nechci tady být když vím, že mě nenávidí.

Podíval jsem se na Camerona, který už ke mně šel. ,,Tak co kámo?" Chytil mě kolem ramen. ,,Včera jsem to nedal. Vstal jsem z postele s tím, že pojedu do školy, ale nešlo to. Byl jsem úplně nějak v prdeli a vlastně i teď jsem" povzdechl jsem si. ,,To bude dobrý" ,,Nebude to dobrý Camerone. Ona mě nenávidí chápeš? Dává mi to všechno celé za vinu" vydechl jsem.

,,Ale není to všechno tvoje chyba, to zase musíš pochopit ty. Jo, dostal si ji do té sázky, ale sakra nemůžeš za to, že ji znásilnil. On by ji znal i bez té sázky jelikož by jste spolu tancovali a určitě i bez té sázky by jste se do sebe zamilovali. Takže by o ní věděl i tak" řekl a já kývl. ,,Jo, ale ji to asi nevysvětlíš. Vůbec nic o ní nevím. Její mobil zničil Noah takže asi bude mít jiný číslo potom nebo nevím. A nechci za ní chodit. Teď je určitě tak moc zničená, že bych tomu asi moc nepomohl" zamumlal jsem.

,,Jazzy určitě něco ví" ,,To víš jak?" ,,Asi před 10 minutami za mnou přišla jestli dnes dorazíš, že nikomu nezvedáš mobil. Pak se prořekla, že byla v nemocnici a chce s tebou mluvit" ,,Super, na Jazzy fakt nemám náladu" protočil jsem očima.

,,Hele kdyby cokoliv se dělo kámo tak mi to řekni. Třeba kdyby jsi měl nutkání si něco vzít nebo tak" ,,Nic nemám, tak v klidu" až na několik pytlíčků v mém šuplíku v kuchyni. Včera jsem měl fakt velké nutkání.

,,Fajn, půjdeme na hodinu?" Zeptal se a já kývl. ,,Justine!" Zařval někdo moje jméno a já se otočil a viděl k nám jít Jazzy. ,,Ale ne" zamumlal jsem otrávený a ona k nám přišla. ,,Nechám vás tu" pousmál se Cameron a odešel.

,,Hned mi řekni, co se stalo!" Vyhrkla. ,,Co jako chceš vědět?" Vydechl jsem. ,,Já vůbec nic nechápu sakra! Jsem u Jadena a najednou mi volá otec Vaness. Už jsme se totiž několikrát viděli a tak si se mnou pro jistotu vyměnil číslo. No a prej, že tobě se vůbec nemůže dovolat a jestli nevím něco o tom znásilnění!" Vyjekla. ,,Já ti k tomu nemám co říct Jazmyn" zavrčel jsem a chtěl jít pryč, ale chytila mě za ruku.

,,Přestaň mě rozčilovat Justine! Hned mi musíš všechno vysvětlit! Říkala něco i o sázce a o tom, že si ji ublížil, ale pak byla tak hrozně mimo, že jsem ji radši nechala!" Zařvala. ,,Přestaň tady takhle řvát do hajzlu" Vyhrkl jsem, čapl ji za ruku a šel s ní rychle někam, kde nebyli lidi.

,,Hned mi všechno řekni, od doby co spolu chodíte tak o Vaness skoro nic nevím a tak moc mě to štve. A teď se od jejího táty dozvím tohle!" Rozhodila jsem rukama. ,,Jaká sázka?" Zeptala se naštvaně a já si povzdechl. ,,Ten debil, co pak obsadil můj pokoj na bratrstvu..." ,,Noah myslím" ,,Jop tenhle sráč. Ten mi prodával drogy" ,,Cože? Tenhle?" Vyjekla překvapeně a já přikývl. ,,Proč jsi mi to neřekl?" ,,To mi zrovna nepřišlo důležité. Bylo to pro všechny těžký období a nechtěl jsem tě tím zatěžovat..."

,,No to je jedno, dostal se kvůli mě do vězení, protože jsem ho nahlásil a on se mi chtěl pomstít. No a vymyslel sázku, že mám připravit Vaness o panenství do měsíce" ,,Ty debile! Ty hajzle, já to věděla! Věděla jsem, že ji ublížíš a já ji tolik varovala!" Vykřikla a začala do mě mlátit. ,,Uklidni se doprdele" zavrčel jsem a chytil ji za ruce.

,,Asi dva týdny jsem to dělal kvůli sázce, ale pak už ne. Začali jsme si neskutečně rozumět, ona mě chápala a já chápal ji, pomáhala mi s různými problémy i s Jacobem jak jsem byl v háji tak mi pomohla. A začal jsem ji mít neskutečně rád a i ona mě. A pak když jsme se spolu poprvé vyspali tak jsem na nějakou debilní sázku vůbec nemyslel a Noahovi jsem nic nepotvrdil, že jsem to zvládl. Nakonec videa, které měl zveřejnit tak..." ,,Jaká videa?" ,,Má dvě videa, kde si beru kokain a pak, jak tam jsem hodně ublížil Emmě z moji třídy, určitě ji znáš" vydechl jsem a ona si povzdechla.

Let's dance✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat