O 4 dny později
Vanessa
,,Budu na tebe myslet jo?" Uchechtla se Jazzy když jsem si do kufru dala další triko. ,,Vůbec se mi tam nechce" zakňučela jsem a ona se zasmála a podala mi plavky. ,,To zvládneš" ,,Já to nedám. Já vlastně vůbec nechápu, co to je za volovinu. Proč nás dávají společně na pokoj?" Vyhrkla jsem. ,,Jo to taky nechápu" pokroutila hlavou a já si s povzdechem ty plavky jen tak hodila. Už ani na to balení nemám náladu. Vždy si v tom dělám systém, ale teď jsem tak naštvaná, že mi to je jedno.
,,To je jak kdyby vás chtěli dát dohromady i jako normální pár a ne jen taneční pár" řekla se smíchem a já kývla. ,,Jako je pravda, že někdy tam budeme sami. Třeba večer nebo ráno, ale já s Bieberem si tam opravdu nic říkat nebudu. Bože, tak moc se mi nechce" řekla jsem.
,, O čem se s ním dá mluvit vlastně?" ,,Poslední dobou o ničem" zasmála se. ,,Super, to jsi mi pomohla" zamumlala jsem. ,,Ale ty to dáš, budu na tebe myslet. Hele a kdyby tě nějak hodně sral tak mi zavolej a já si to s ním vyřídím" ,,A jak prosímtě?" Uchechtla jsem se. ,,Pořád na něj mám nějaký páky. Jsem mladší, ale mám ho dobře obmotanýho kolem prstu" usmála se.
Druhý den
Přijela jsem taxíkem na letiště a hned u místa setkání viděla stát profesorku s profesorem a pak ta holčina z druhého ročníku, nepamatuji si teď její jméno. Já teda byla zatím druhá.
Taxikáři jsem zaplatila, vystoupila, vyndala si svůj kufr a šla za nimi. ,,Dobrý den" usmála jsem se na profesory. ,,Dobrý den Vaness" taky se usmáli. ,,Ahoj, myslím si, že jsme se ještě nepředstavily. Jsem Angie" natáhla ke mně ruku. ,,Já jsem Vanessa, ahoj" usmála jsem se.
,,Vaness, tady máš letenku" podala mi profesorka letenku a já poděkovala. Byla jsem ráda, že se letí necelé dvě hodiny, protože létání moc ráda nemám. Ale ty dvě hodiny to zvládnu.
Za chvíli už tu byl i ten třeťák a Thomas ze druháku, ale nebyl tu Bieber a Becky. ,,Čekáme jen už na Justina, Riley přiletí až k večeru" řekla profesorka. ,,Becky neletí?" Ozvala jsem se nechápavě. ,,Zvrkla si kotník takže pak by hodně ztrácela takže jsme ji museli nahradit" řekla.
Překvapeně jsem se zatvářila. To znamená, že je Thomas volný. To by mohlo znamenat že... ,,Ne Vaness, vím na co myslíš...." Řekla když jsem se na ní hned s nadějí podívala. ,,Máme zálohu pro tyhle případy naštěstí. Takže Riley taky z třetího ročníku přijede až večer, protože jsme ji to zavolali včera k večeru a ona by se nestíhala zabalit a připravit" řekla profesorka. ,,Super tak nic" zamumlala jsem. ,,Zatancujeme si spolu někdy jindy, jestli si myslela na tohle" ozval se vedle mě Thomas a já se na něj hned podívala a zčervenala. ,,J-já, n-no... ehm" nervózně jsem se zasmála. ,,V klidu, rád bych byl s tebou taky v páru, ale oni mají jiný plány" pokrčil rameny a já přikývla.
,,Jsem tady" ozval se za námi Bieber a já se na něj podívala. ,,Rebecca tu ještě není?" Zvedl obočí. ,,Ona se ti nepochlubila?" Uchechtla jsem se. ,,S čím?" Nechápavě se na mě podíval. ,,Zvrkla si kotník. Jede nějaká Riley místo ní" řekla jsem a on překvapením otevřel pusu. ,,No já se poseru" zamumlal a hned si vyndal mobil.
,,Dobře studenti, jsme tu všichni tak se můžeme jít odbavit, už skoro nestíháme" řekl profesor a tak jsme se rychle šli odbavit.
,,Becky ti nic nevolala?" Zaslechla jsem se bavit Biebera a toho druhého třeťáka, protože šli přede mnou. ,,Ne, nic nevím" pokrčil rameny. ,,Jak se ji povedlo zvrtnout kotník?" Zasmál se. ,,Nezdá se mi to, včera dopoledne jsme se zase zhádali, protože prostě nemohla zkousnout, že tančím s jinou a ona musí s tím druhákem. Ani bych se nedivil kdyby to udělala naschvál. Je žárlivá jak prase" uchechtl se Bieber a já pokroutila hlavou. Žárlí na mě? To se neboj Rebecco, taky bych ti ho nejradši přenechala.
ČTEŠ
Let's dance✔️
FanfictionDva studenti, kteří mají úplně odlišný život Odlišní lidé, které spojuje jen jedna věc a to je láska k tanci Sblíží je taneční soutěž, kterou musí spolu absolvovat?