O dva týdny a pár dní později
Vanessa
,,Dobrý den, jdu za Justinem Bieberem" řekla jsem u recepce a ukázala ji svou občanku, kterou jsem dávala hned na začátku když Justina přijali. Takhle si ji totiž oskenují a pak vědí jestli toho dotyčného sem můžou pustit.
,,Ano, určitě. Justin je teď teda na společné terapii, budete kolem té prosklené místnosti procházet tak se podívat můžete, ale zkuste ať si vás Justin nevšimne. Občas ti pacienti pak už nechtějí moc mluvit s psychologem a chtějí jít za návštěvou" zasmála se. ,,Jasně, počkám na něj u něho v pokoji" usmála jsem se a ona přikývla a tak jsem teda šla pryč.
Po chvilce jsem procházela kolem té místnosti a viděla Justina sedět kousek od psychologa. Vypadal hrozně uvolněně a mnohem zdravěji. Týden jsem ho neviděla. Tady mají ty návštěvnosti hodně přísný. Návštěvy můžou chodit jen v pátek. Nikdy jindy.
Pousmála jsem se a šla rovnou do jeho pokoje. Položila jsem si tašku plnou dobrot na stůl a podívala se na papíry, které tu Justin měl. Píše zase nějakou písničku. Bože, je tak talentovaný.
Sedla jsem si do křesla a byla zatím na mobilu a čekala až Justin dorazí.
Po takových 20 minutách se otevřely dveře a já se postavila a čekala Justina, ale vešla sem nějaká holka a nesla croissant. ,,Ježíši, kdo jste?" Vyhrkla překvapeně. ,,Spíš kdo jste vy a co děláte v pokoji mého přítele?" Zvedla jsem obočí a překřížila si ruce na prsou. ,,Přítele? Ty jsi jeho holka?" Vypískla. ,,Ano, já jsem jeho holka" řekla jsem už naštvaně. Co tady sakra dělá? Balí tady mého Justina? Neřekl ji, že má holku?
,,Tak on nelhal" šeptla a divně se na mě zamračila. ,,Já tady s Justinem hodně kamarádím takže možná až se odsud z tohohle blázince dostaneme tak budeme spolu" ušklíbla se a já překvapeně otevřela pusu. ,,Tady mu dej jeho oblíbený croissant" mrkla a šla pryč.
Ani dlouho jsem nemohla být překvapená a naštvaná, protože sem přišel Justin. ,,Vaness!" Vyhrkl s úsměvem a rychle ke mně přišel a já ho hned objala. Pevně jsem ho objímala a tulili jsme se k sobě hodně dlouhou dobu. ,,Bože můj, chyběla jsi mi. Hrozně moc" zašeptal. ,,Taky jsi mi chyběl Jayi, neskutečně moc" usmála jsem se a dávala mu malé polibky na rameno. ,,Sice jsme se vlastně jen týden neviděli, ale bylo to hrozně dlouhý" zasmál se a já se uchechtla a přikývla.
Justin se docela dost bránil a nechtěl jít do léčebny, ale pak naštěstí jsem ho nějak přemluvila, pomohl mi s tím totiž i Cameron. A tak jsme našli hodně dobrou léčebnu kousek za Atlantou. Ten první týden byl dost těžký, protože Justin měl hodně silný absťák a tak byl agresivní, zlý a fakt to bylo špatný, ale pak další týden už úplně v pohodě. Jen je škoda, že se můžeme vidět jen jednou týdně. Ale aspoň ty pacienty nic nerozptyluje a soustředí se na svou léčbu.
Po chvíli jsme se od sebe odtáhli a on na nic nečekal a dlouze mě políbil. Vůbec jsem se nebránila a náš polibek i prohloubila. ,,Jsi tak slaďoučká" šeptl a já se usmála. ,,To je totiž můj jahodový lesk na rty" zasmála jsem se a on mi dal pusu na čelo.
,,Jak se cítíš?" Pohladila jsem ho po tváři. ,,Mnohem, mnohem lépe. Je to tu hodně fajn, fakt se nám věnují a hodně podle mě i pomáhá, že třeba mobily máme povolené jen tři dny v týdnu. Občas nemám úplně co dělat, doma jsem byl na mobilu hrozně závislý, ale musím říct, že to asi pomáhá" uchechtl se. ,,Určitě to pomáhá a obdivuji tě. Já jsem na mobilu taky závislá" zasmála jsem se.
,,Vypadáš úžasně a tak zdravě. Je to fakt mnohem lepší" usmála jsem se a on přikývl. ,,Ještě dva týdny a mohl bych prý jít domů" ,,Opravdu?" Překvapeně jsem se na něj podívala. ,,Jo, doktor říkal, že se ještě uvidí za ty dva týdny jak na tom budu psychicky, ale vedu si prý dobře a já si věřím" usmál se. ,,Pokud si ty věříš tak já ti taky věřím" usmála jsem se. ,,Nezklamu tě" ,,Já vím, že ne" jemně jsem ho políbila.
ČTEŠ
Let's dance✔️
FanfictionDva studenti, kteří mají úplně odlišný život Odlišní lidé, které spojuje jen jedna věc a to je láska k tanci Sblíží je taneční soutěž, kterou musí spolu absolvovat?