•25•

1.1K 105 20
                                    

O jeden den později

Justin

Svalil jsem se do postele, vzal si mobil a začal psát Vaness jestli už dorazila do Atlanty. Je chvilka po osmé takže by už tu měla být.

Pro Vanessa: ahoj, tak už jsi dorazila do Atlanty?

Pro Vanessa: ptám se jen jestli nakonec nechceš dorazit na noc ke mně na hotel?

Pro Vanessa: ale samozřejmě nemusíš, jen se nudím xd

,,Bože Justine, ty jsi trapák" zamumlal jsem si pro sebe a mobil radši zamkl. Když já za to nemůžu. Od toho, co mi řekl Noah tak se o ní hrozně bojím. Noah je totální magor, který když něco řekne tak to i častokrát fakt udělá.

Začal jsem se dívat na seriál a mezitím takovou hodinu čekal jestli odepíše, ale bohužel ne. Doufám, že fakt jen co dojela na kolej tak usnula, jak mi psala a je v pohodě. Protože tohle mě fakt stresuje.

**********

Ráno jsem se probudil na svůj budík, rychle jsem se osprchoval a odešel odtud si koupit snídani. Kdybych měl tady hotelové snídaně tak bych fakt platil mega moc. Už se opravdu těším do svého bytu. Hotel je hodně luxusní a vyspím se tu. Ale není to ono samozřejmě.

Když jsem stál ve frontě ve Starbucks tak mě napadlo, že bych mohl Vanessu vyzvednout na koleji, ale pak jsem si řekl, že bych byl hrozně otravnej. Jen nevím, kde všude si přes den Noah pochoduje a co ho všechno napadá.

Zaparkoval jsem auto na parkovišti na kampusu a hned viděl ke mně jít Camerona. ,,Čau kámo" plácli jsme si. ,,Kluci mi říkali, že jsi byl v sobotu na bratrstvu a šel jsi za Noahem. Všechno v pohodě?" ,,Jo, v pohodě" kývl jsem. Až na to, že mám menší otisky jeho prstů na krku tak všechno v pohodě. ,,Fakt?" Zvedl obočí a prohlížel si mě. ,,

,,Chce ublížit Vanesse..." ,,Jak ublížit?" ,,Říkal mi, jak by ji chtěl ošukat a tak. On je magor a bojím se, že to fakt udělá" ,,On jen vyhrožuje" ,,Camerone, je to Noah" ,,Já vím" povzdechl si.

,,Co k ní vlastně cítíš?" Zeptal se. ,,Nic bože. Je to moje dobrá kamarádka. Kamarády chráním" pokrčil jsem rameny a napil se svého kafe. ,,Jasně, ale..." ,,Nechci to řešit jo?" Odrazil jsem se od auta když jsem viděl sem jít Vanessu s Jazzy.

,,Ahoj" na obě jsem se usmál. Vaness mi úsměv krásně opětovala, ale Jazzy se na mě zamračila. ,,Co je?" Zvedl jsem obočí. ,,Proč jsi nepřijel? Mamka tě čekala" ,,Vždyť jsem to mamce přes mobil vysvětlil" povzdechl jsem si. ,,To je úplně jedno. Pak z toho byla hrozně smutná!" ,,Já tam nechci být když je tohle období, tak to sakra všichni pochopte!" Rozhodil jsem rukama. ,,Ne! Ty tam nechceš být už nikdy! Mamka neztratila jen Jacoba, ale i tebe!" Vyhrkla a chtěla jít pryč, ale chytil jsem ji za ruku a přitáhl k sobě.

,,Co to meleš?" ,,Justine sakra... od jeho smrti jsi se změnil. Když jsi byl na střední tak jsi domů chodil jen spát a občas tam trávil víkendy. No a když jsi nastoupil na vejšku tak tam sotva jezdíš! Já tam jsem každý víkend, ale ty vůbec. Mamka mi častokrát říkala, že ji přijde jako kdyby přišla i o tebe! Můžeš se nad tím sakra zamyslet?! Proč asi ti pořád píše s prosbami ať se konečně někdy zastavíš? Dorazíš vůbec na díkůvzdání a nebo na Vánoce? Ani bych se nedivila kdyby ne" ironicky se zasmála, prudce do mě strčila a rychle odešla pryč.

Nahlas jsem si povzdechl a pak se podíval na Vaness, která ke mně přišla. ,,Asi jsem neměla poslouchat co?" Šeptla. ,,To je jedno" mávl jsem rukou. ,,Jsem debil" zamumlal jsem. ,,Nejsi, máš k tomu určitě nějaký důvod proč tam nechceš jezdit" ,,Jo ale je to debilní důvod" ,,Jaký?" ,,Protože tam na každém rohu vidím jeho. Všude vidím Jacoba. I když je to už 8 let tak je prostě všude. A ten můj pokoj? Byla jsi tam, víš jak je velký že?" Přikývla a já pokračoval.

Let's dance✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat