Bir saat içinde hepimizi ayaklanıp hazırlanmıştık. Ve ikişerli, üçerli bir şekilde ayrılmıştık. Berkay diğerlerine haber ederek sürüyü tekrar toplamışlardı. Eylül'ü alabileceklerini düşünerek onu da zorla da olsa Gökay'ın evine çağırmıştık.
Emre, sevgiline sıkıca sarılarak "Dikkat et, sende kardeşlerim gibi kaybetmek istemiyorum." Diyerek alnını öptüğünde köşeden onları izliyordum. Eskiden saç, baş birbirlerine girerken şimdi çok güzellerdi. Birbirlerinin kıymetlerini anlamışlardı. Derin bir nefes aldığımda omzumda bir el hissetmiştim. Gözlerimi ikisinden çekmeyerek Berkay'ın kokusunu içim çektim.
Egemen "Hadi ama avcılarla olan o büyük savaşa gitmiyorsunuz abartmayın." Diyerek ortamda ki gergin havayı yine eğlenceli tavrıyla yok etmeye çalışırken Emre ters bir şekilde ona baktım.
"Sevgilimi sana asla emanet etmek istemiyorum biliyorsun değil mi?" dediğinde Egemen genişçe gülümsedi.
"İstersen Deniz'e de emanet edebilirsin." Dediğinde Emre üzerine yürüyecekti Yiğit onu tutup geri çekmişti.
Bahadır "Egemen!" diye uyardığında gülüşünü silerek gözlerini kaçırmıştı. "Kışkırtmalı şakalarını sonra yaparsın. Eylül sana emanet canın pahasına koru." Diye emir verdiğinde Egemen ciddi bir yüzle başını sallamıştı.
"Merak etme küçük vampir bana emanet ama sende dikkat et. Vampir inine gidiyorsun melezi koruyacaksın diye bizi alfasız bırakma." Dediğinde Bahadır omzumun üzerinden bana ve Berkay'a bakmıştı. Ardından sinsice gülerek;
"Bana bir şey olmaz. Daha yere sereceğim bir kurt var." Dediğinde Berkay gülerek gözlerini devirdi.
"Oğlum bir gün gerçekten ölümün benim elimden olacak biliyorsun değil mi?" dediğinde dudaklarını bükerek;
"O dediğin zor be yaşlı kurt." Diyerek birbirlerine sataşırken nedense gözümde çok sevimli gözükmüşlerdi. Sanki düşman değil de daha çok anlaşamayan iki kardeş gibilerdi. Tabi bu düşünce sadece hayallerimde kalmıştı. Onlar bu işler bittiğinde tekrar kanlı, pençeli düşman olacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız ~Son Mühür~
VampiroMühür.. Karanlık kurt ve Melezciğin mührü... Birbirlerine ölümüne düşman iki doğa üstü varlığın kalplerinin mühürlenmesi ve kaderlerini birlikte yazmasına... O okula sadece insanlardan kaçmak, gizlenmek için gitmiştim. Nereden bilebilirdim ki düşm...