Bahadır "Dokunma onlara!" diye bağırırken Gökay'ın kurt pençeleri karnımın tam üzerinde durmuştu. Kendimi geri çekmek istiyordum ama yapamıyordum.
"O dillere destan olan kötü Bahadır Akın ne hallere düşmüş." Diyerek yanımdan geçerek Bahadır'ın önünde durmuştu. Ona acıyarak baktıktan sonra parlayan gözlerini Gökay'a çevirdi.
"Berkay etkisiz hale getirildi. Çocuklar istediğin yere bıraktılar umarım öldürmeyi başarırsın." Diyerek ceketinin cebinden şırınga çıkarttığında gözlerimi kısmıştım.
Gökay gözlerini yüzüme çevirip bir süre baktı ardından ela, mavi gözlerini karnıma çevirmişti. Sertçe yutkunarak benim yanımdan ayrılırken Turgay'ın uzattığı şırıngayı almıştı.
"Umarım sende onları öldürürsün." Dediğinde Turgay'ın gözleri yüzüme kaymıştı.
"Hiç şüphen olmasın."
"Ne bana ne onlara nede Berkay'a bir şey yapamayacaksınız duydunuz mu? Güçten beslenen iki embesil pisliğin tekisiniz!" diye bağırdığımda Gökay üzerime doğru gelecekti ki Turgay elinin tersini göğsüne koyup durdurdu.
"İlk hamilelik elbiseni giymeden onları parçalara ayırmamı ister misin?" dediğinde Turgay gülerek Gökay'ı benden uzaklaştırmıştı.
"Hemen sinirlenme Gökay hamileliği, duygularını değiştiriyor. Sende ne anlayışsız amca oldun?" Diyerek yanıma doğru yürümeye başladı. "Yoksa bize bağırmak istemezsin değil mi Alara?" diyerek yumruğunu mideme doğru indirdiğinde acı içinde kıvranarak öne doğru eğilerek düşmüştüm. Üzerimdeki büyü kalkmıştı ama midemde keskin ağrı nefes almamı zorlaştırıyordu.
"Orospu çocuğu!"
Kollarımla karnımı sararak onları korumaya çalışırken Bahadır'ın güçsüz bağırışlarını duyabiliyordum. Diğerleri nerede kalmıştı? Yoksa Turgay onlara da mı bir şey yapmıştı.
Gücümü toplayıp ona saldırmayı bekliyordum ama ani hareket yapamazdım. Onları düşünerek hareket etmem lazımdı. Tabi bir de Gökay'ın büyü gücünü unutmamalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız ~Son Mühür~
VampirosMühür.. Karanlık kurt ve Melezciğin mührü... Birbirlerine ölümüne düşman iki doğa üstü varlığın kalplerinin mühürlenmesi ve kaderlerini birlikte yazmasına... O okula sadece insanlardan kaçmak, gizlenmek için gitmiştim. Nereden bilebilirdim ki düşm...