"Birisi artık bana neye dönüştüğümü söyleyebilir mi?" dediğinde bütün gözler Tunç ve Gökay üzerinde gezinmeye başlamıştı.
"Baba..." diye sesinde ki korkuyla ela gözlerini babasına çevirdiğinde Tunç omuzlarından tutarak yerine oturtmuştu.
"Öncelikle sakin ol oğlum." Diyerek gözlerini kaçırdı. "Bir güce ulaştığını biliyorum fakat önce onu kesinleştirmemiz lazım." Dediğinde Gökay yanına doğru yürüdü.
"Baba, büyü yapmamıza gerek var mı? Aflasız bütün kurtları tek bir uluyuşunda çağırıyor, sürüsünde kopma var ve en önemlisi senin iz büyün yok oldu." Dediğinde Berkay ela gözlerini yüzüme çevirdiğinde sesimi çıkartmıyordum. Gökay'ın bahsettiği konuya uzak değildim. Alt şehirden çıktığımızda bir sürü kurdu görmüştüm ve sanki alfasından izin alarak gitmişlerdi. Onun dışında Bahadır'la konuşmamız zihnimde çoktan yerini almıştı.
"Ona bir şey olacağından korkuyorum."
"Boşuna korkuyorsun. Berkay'ı ben bile öldürememişsem ona hiçbir şey olmaz."
"Çok emin konuşuyorsun."
"Doğruları söylüyorum yavru kuş, yıllardır beraberiz. Gerek yarışmalarımız gerek savaşlarımız oldu. Ve hiçbirinde ben Berkay'ı alt edemedim. Onu zehirlediğim halde hala senin için savaştı. Zehrin son aşamasında panzehir işe yaramazdı."
"Ne?"
"Duydun beni, Berkay'ın kanına vermiş olduğum zehir güçlü bir zehirdi. Son aşamasında asla panzehir işe yaramaz kurtları anında öldürürdü. Ama Berkay o an bile savaşmaktan vazgeçmedi ve bünyesi o panzehri kabul ederek iyileşti. O yüzden korkma. Zehrin son aşamasını atlatmış bir kurt sonsuzluğun gücünü erişmiş bir kurttur."
"Sonsuzluğun gücü derken? O ne oluyor?"
"Sonsuzluğu kazanan kurtlar ölümle başa çıkmış kurtlara söylenir. Ama bunu kurtların tarihinde yapabilmiş olan kurt sayısı beş parmağı geçmez. Çoğu bu evreye gelebilmek için ölüyor. Ama Berkay başardı. Sana olan sevgisi onu hayatta tuttu."
"Evrende ki bütün kurtların alfası da denebilir. Berkay şu an bunun farkında değil. Ama farkında varırsa evrende ki bütün kurtları yönetebilir. Buna bende dahil."
"Bunu yapabilir mi?"
"Evet, aramızda kalsın eşin gerçekten de güçlü. Senin gücüne tek eş değer birisi var oda Berkay."
"Peki bunu Berkay'a nasıl öğretebiliriz?"
"Hayır yavru kuş bunu Berkay öğrenemez."
Sonsuzluğa erişmiş kurt...Alfasız kurtlar, Bahadır haklıydı. O bütün kurtları yönetebileceği bir evreye girmişti. Ama Bahadır bunu öğrenirse her şeyin daha kötü olacağını da söylemişti. Gücünün benimle eş değerde olduğunu tek rakibim o olduğunu söylemişti. Peki benim gücüm Berkay'la birleşirse?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kız ~Son Mühür~
VampireMühür.. Karanlık kurt ve Melezciğin mührü... Birbirlerine ölümüne düşman iki doğa üstü varlığın kalplerinin mühürlenmesi ve kaderlerini birlikte yazmasına... O okula sadece insanlardan kaçmak, gizlenmek için gitmiştim. Nereden bilebilirdim ki düşm...