Tamam anlaşıldı ben bu adamın kızıyım.
İyi de şimdi ne olacak.İki aile oturmuş bir birine bakıyordu.
" Bence herkes kendi kızını alsın." dedi o adam yani üvey babam işte." Bence de" dedi o kız yine çatlak sesi ile.
Karıştırma olmuş, 17 sene önce bebekler karışmış.
Valla üzgün falan da değilim.
Olmak zorunda da değilim." Sen ne düşünüyorsun bizimle gelmek ister misin kızım" dedi adar bey.
Yani gerçek babam.Tabiki de giderim. Bunların yanında kalacağıma yabancılar ile giderim daha iyi.
" Şey evet gelirim zaten gidecek başka yerim yok" dedim .Oyunculuk senin işin sanırım ne bu beceriklik .
iç sesime göz devirdim.
Şu an arabaya binmiş adar bey ve rüya Hanım'ın evine gidiyor dük.
"3 abin 1 kardeşin ve ikizin var " dedi birden rüya hanım.
Eee ama dedenin kırmızı donu.
Ne demek 3 abi. Ne demek 1 kardeş. Ne demek ikiz.Kalp krizinden Ölmemi istiyor sanırım.
Bu kadar çocuğu nasıl doğurmuş bu kadın, İncecik de hala.
Başımı tamam anlamda salladım.
Ve camdan bakmaya devam ettim.Evin önünde durdu araba.
İçeri doğru ilerledik ve kapıyı çaldık.
Bir tontoş kadın açtı.Ona gülümseyerek girdim içeri.
Sonra da kendimi büyük ve güzel bir salonda buldum.Bana bakanları görmezden geldim ve gidip
Tekli koltuğa oturdum.
" Bak kızım bu poyraz abin" dedi rüya hanım.
Gösterdiği adam Bana beni öldürmek ister gibi bakıyor du." Bu egemen abin ve bu da aydın abin " dedi sonra iki kişi daha göstererek.
Onlar biraz da olsa daha iyi bakıyor du." Bu ikizin Akın" dedi bu sefer de başka bir çocuğu işaret ederek.
Çocuk serseriye benziyor lan.
Ama yakışıklı yani.O serseriye benziyor ise bu demek oluyor ki sende öyle sin çünkü ikiz siniz .
İç sesime yine göz devirdim.
" Bu da kardeşin çağrı" dedi son olarak.
Kardeşim mi!? Asla inanmam bu benden büyük gözüküyor lan." Bu mu benim ablam... Benden küçük gözüküyor" dedi alayla .
Gözlerimi devirdim, ve bir şey demedim.
Sonra da benim için olan bir oda olup olmadığını sordum. Çünkü çok uykum vardı.Odaya gelir gelmez de kendimi yatağa atıp uyudum.
İlk bölüm biraz kısa ama söz diğer bölümler böyle olmayacak dir.
Ne düşünüyorsunuz. Neler olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine Baştan
Teen FictionGerçek aile kurgusu dur. Rozalin yeni ailesi ile gitmek ister mi ? sizce ne düşünüyorsunuz?