3 Gün Sonra
" Rozalin Bu ikinci!" Diye bağdan fizik öğretmene dik dik baktım. " Atacaksanız attın bağırmayın kulağımın dibinde." Dedim.
" Çık Dışarı!" Dedi kızgınlık ile.
Umursamadan dışarı çıktım.
Tuvalete gidip yüzümü yıkadım.
Babam bağırdıktan sonra birbirimizden uzaklaştık gibi geliyordu.Tekrar kapının yanına gidip yere oturdum ve bacaklarımı bana çekip kollarımı onlara sardıktan sonra başımı da üstüne koyup uyudum.
İki ders bitti hoca gitti ve çok geçmeden de beni müdürün çağırdığını duydum.
" geleyim mi seninle?" Dedi akın.
" Evet istersen seninle gelelim?" Dedi ayaz.
" Yok gerek yok." Diyip kalktım ve müdür odasına gittim.Beklediğim gibi yine poyraz vardı.
İçeri girdim.
" Kendini iyi hissetmiyor musun Rozalin. Beyda Hoca anlattı biraz." Dedi müdür.
" iyiyim." Dedim sadece
" pekala bu gün erkenden git eve tamam mı ve yarın her zamanki olduğun gibi enerjik dön tamam mı?" DediPoyraz ile ordan çıkıp okul çıkışına doğru yürüdük.
Telefonumu çıkarıp Akın'a mesaj attım.Ben: Eve gelirken çantamı alır mısın? Bu gün erken çıktım.
Beynimin yarısı: Alırım kalbim. Merak etme.
Mesajina kalp Emoji ile cevapladık tan sonra yürümeye devam ettim.
" Neyin var?" Dedi poyraz abim.
" Hiç bir şeyim yok fizik sevmediğim için uyuyordum." Dedim
" Normal davranmıyor sun." DediDışardaydık. " Nasıl davranıyormuş um?" Dedim
" Ne kadar üşengeç olsan da sürekli enerjik sin. Gülüyorsun,eğleniyorsun birine küfür de ediyorsun bazen şimdi ise hiç birini yapmıyorsun." Tam cevap verecektim ki birini konuşması ile susmak zorunda kaldım." Güzelim?" Tanıdık sese çevirdim başımı.
" Ka- yani Oğuz!" Dedim bana yaklaştı.
Birden kendimi tutamadım ve üstüne atlayıp sarıldım." Ne işin var burda." Dedim " Olanları duydum bir gelip bakmaya karar verdim." Dedi
" Bakıyorum da beni görünce enerji doldu ." Dedi gözlerimi devirdim, fakat doğru söylüyor du.Üç gün görüşmemiştik. Beni artık istemediğini ve beni bırakmaya karar verdiğini sandım.
" Hadi gel biraz sakinleşmen gerekiyor senin. Hocayla nasıl konuştuğunu az çok biliyorum." Dedi.
Poyraz abime döndüm" Abi onunla gidicem anneme söyle öğlenden sonra falan dönerim." Dedim bir şey demedi başı ile onayladı sadece.
Bende kaskı taktım ve kara yani Oğuz ile birlikte bir yere doğru gitmeye başladık.Birden orman yolunda olduğumuzu fark ettim.
Çok geçmeden de tam olarak ormanın ortasında büyük bir ev vardı.
Durunca Kara belimden tutup indirdi beni.
Bana baktı bir kaç saniye sonra da " Gel." Diyerek eve doğru yürüdük.İçeri girerken " burası senin evin mi?" Dedim.
" Evet Sayılır." Dedi .
İçerisi gerçekten çok güzel di.
" Aç mısın?" Diye sordu.
Başımı evet anlamında saladım. Mutfağa girdik.
" Makarna yapcam." Diyerek yapmaya başladı." Sor." Dedi ona baktım.
" Ne." Diye sordum.
" Bir şey soracak gibisin." Dedi.
" Egemen abim de bunu söylemişti çok mu belli ediyorum." Dedim ardından da çok oyalanmadan
" Bana Her şeyi düzgün anlatır mısın?" Dedim." Evet. Ama senin de anlatmanı istiyorum her şeyi biliyorum fakat senin ağzından duymak istiyorum." Dedi.
" Her şey biliyorsan niye yine duymak istiyorsun?" Dedim
"Sebebi bana kalsın." Dedi
Başımı tamam anlamda saldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine Baştan
Novela JuvenilGerçek aile kurgusu dur. Rozalin yeni ailesi ile gitmek ister mi ? sizce ne düşünüyorsunuz?