12 Bölüm

575 17 4
                                    

Sonunda gelmiştik.
Egemen bana anlatmıştı bir kaç şey.
Sadece bir teyzem var Asiye teyze annemden küçük.
Asiye Teyzemin üç oğlu var.

En büyüğü Hakan hemen onun arkasından yiğit ve en küçüğü de Doruk.

Doruk 14 yaşında.
Yiğit 18 ve Hakan 22 yaşında.
Şimdilik 4 kişi diye düşünmüş tüm.
Anna annem ve dede ile 6 kişi dedim.

Çok değil di ya sadece 6 kişi.
Üç katlı çok güzel bir evin önünde durmuş tuk.
Biz arabadan inerken içerden 5 kişi çıkmıştı.

Gülümsüyor lar di. Bende kocaman gülümsedim. " Bu mu benim güzel kızım" dedi dedem ve sarıldı bana.
" Ben deden güzel torunum." Dedi gülümsedim.
" Ben de Anna annen kuzum." Dedi Anna annem bana sarılırken.
Hemen onun ardından. Çok güzel bir kadın bana yaklaştı.

Teyzem olmalı di anneme çok benziyor du. " Asiye... Asiye teyzen gülüm." Dedi gülümsedim ve ona da sarıldım.

Geride kalan iki kişiden birisi yaklaştı bana. Gözlerimin içine baktı.
Gülümsedim ve gözlerime bakması biraz zorlaştı çünkü kısılıyor lar di.

" Hakan... Ben kuzenin olu-" derken birden sözünü kestim. " Yani abim mi oluyor sun" dedim. Gözlerinde bir şey gördüm. O bunu beklemiyor du sanırım çünkü şuan çok şaşkın gözüküyor du.

" Hop hop ne abisi daha bana demedin ona diyemez sin abi falan" diyen egemen ile ona bakıp güldüm.
" Yani egemen'cim kusura bakma ama onun hiç suçu yok o yüzden ona hakan abi dicem " dediğim de egemen sinirden Hakan abiye öldürmek ister gibi baktı.

Hakan abi pek umursamadan bana bakıyordu. Ona baktım ve gülümsedim sonra kollarımı boynuna dolarım ve sarıldım. Off bunlar niye hepsi benden uzun ya.

Oda sarılmıştı onun sırası geçince geriye kalan kişi yiğit olmalıydı. Sanırım Doruk burda değil di.

Yiğit bana baktı. Gülümsedim oda bana gülümsedi ve yanıma yaklaştı.
" Bende kuzenin yiğit oluyorum. Bana da abi diyebilirsin sonuçta bir yaş fark var." Demesi ile güldüm.
"Yok ya bir yaş fark sonuçta abi falan dememe gerek yok." Diyerek güldüm.
Oda güldü. " İyi sevdim seni Bal'im."

Bal'im mi ?
O bana Bal'im demişti.
Bana dediği şey yüzünden hiç bir şekilde kıpırdamıyor dum.
" Doruk nerde?" Diye soran çağrı ile kendime geldim ve onlara baktım.
Aslında dediği şeyi sadece ben duymuş tüm.
Ona baktım. Gülümsedi. Bende ona gülümsedim.

" Duş almaya kendi odasına gitti siz gelmeden önce ama şu- " birden içerden çağrı'nın boylarında bir çocuk uçarak çıkmıştı.

Fakat daha şaşırtıcı olan çocuk kıyafetlerini yamuk giyinmiş ve saçın sağ tarafta biraz köpük kalmış olması.
Kendimi tutamayıp kahkayı bastım.

Benim güldüğümü gören çocuk arabanın yansımasından kendine bakıp içinden küfürler ediyor dur.
" Kusura bakma ben seni görmek için çabuk hazır olmayı çalıştım o yüzden öyle yoksa ben öyle pis falan değil im ger-" derken sözünü kestim.

" Biliyorum biliyorum açıklamana gerek yok ki yakışıklı." Dedim onun yanına Gidip hala yaş ve köpüklu olan saçlarını yada yamuk kıyafetleri umursamadan ona sarıldım.

" Herkes ile tanıştığıma memnun oldum Rozalin ben" dedim.
Herkes ile tanıştıktan sonra içeri geçtik.
Anna annem konuştu.

" İkişer kalıyor sunuz kuzularım biliyor sunuz dimi dur bakalım kim kiminle kalıyor." Dedi.

"İlk katta zaten sadece üç oda var biri benim ve dedeniz in. İkinci oda Asiye'nin ve üçüncü oda da rüya ve adar için." Dedi ve devam etti.

"İkinci katta. Hakan ve doruk kalıyor.
Aydın sen hakan ile kalıyor sun dimi." Aydın başını salladı.
" Çağrı de Doruk ile" diye devam etti.
İkisi de kafasını olumlu anlamda salladı.

Yine Baştan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin