Gelmiştik. Akın ve çağrı oynamaya başladı. Ben, poyraz abim ve ayaz da onları izliyor dük .
Molla verdiler ve akın bize doğru koştu bende kalktım ve ona doğru gittim.
Şuan bizi ayıran bir Demir vardı o kadar.
Ona sarıldım. Çok sıcak ya diyerek tişört'u çıkarmış tı birden.Lan! Kızlar ona bakıyordu.
Bizi ayıran Demir'e yaslandim.
" Tişört'u giyer misin herkes sana bakıyor" dedim bana baktı ve güldü.
" E baksın ne var ki onda" dedi gözlerimi devirdim.
" Kızlar bakıyor ama" dedim bu sefer.
Yine güldü.
" Tamam tamam kıskanıyor sun Anladım ben " diyerek çıkardığı tişört'u geri giyinmiş ti.Molla bittince o oynamaya geri döndü ben de yerime.
Ayaz bana birden telefonu uzattı aldım ve ekrana baktım. Az önce akın tişört'u çıkarınca ve onunla konuşarken çekilmiş fotoğraf vardı.Ona baktım ve gülümsedim.
" Fotoğrafı bana yola " dedim tamam der gibi başını salladı.
Ve çok geçmeden fotoğrafı bana yolladı.Maçtan sonra eve geri gitmiş tık.
Ayaz'a da dedim gelsin diye ama babası aradı ve maalesef gitmek zorunda kalmıştı.Eve varır varmaz soğuk bir şeyler içtik ve bahçede hepimiz oturduk.
Yani annem ve babam dışında.Aslında biraz tuhaf gelmiyor değil di
Herkesle barıştım. Fakat içimde tuhaf bir his vardı.
Neden öyle di bilmiyorum.
Fakat kesinlikle geçmesini istiyorum." Bir şey mı oldu birtanem?" Bunu diyen poyraz abim abim di.
" Yok abi bir şey olmadı." Dedim.Birden kapı çaldı. Ben açarım dedi çağrı ve kapıyı açmak için gitti.
Bir kaç dakika sonra elinde bir zarf ile geldi.Onu bana uzattı.
" Sana gelmiş abla" dedi.
Kaşlarımı çattım.Alıp açtım.
"Mektup... Yani bir şeyler yazıyor" dedim.
" Sesli oku güzelim" dedi Egemen abim.
Başımı tamam anlamda salladım ve okumaya başladım.Yine Ben Rozalin'im.
İyi olduğunu biliyorum. Canını sıkan biri olursa onu ben sıkcam zaten.
Biliyorum bu durum tuhaf geliyor sana.Bilmeni isterim ki ben asla ama asla senin kötülüğünü istemem.
Senin saçının teline zarar gelse dünyayı yakabilir miyim bilmiyorum ama zarar vereni kesinlikle yakarım.Benim kim olduğumu bilmek istiyor sun farkında yım.
Benim hakkımda hiç bir şey bilmiyorsun adımı bile. Fakat ben senin adından çok daha fazlasını biliyorum.
Ve bu haksızlık olduğunu düşündüm.
O yüzden sana çok güzel bir teklifim var.( Adres ) burayı bulup gelebilir sen, seninle tanışıp neden sana hediye ve notlar gönderdiğimi anlar sın.
İster tek ister biriyle gel.
Bu kesinlikle umrumda değil.Zaten onları ikinci kez affetmek zorunda kalacak sın. Ve ikinci kez birinciden daha zor olacağını adım gibi eminim.
Son Kez Bilinmeyen'den
Güzeller güzeli Rozalin'im için.
" Rozalin'im miş miş" dedi egemen abi kıskanç sesi ile.
" Rozalin ben ve egemen gideriz sen burda bek-" derken sözünü kestim.
" Hayır abi bende gelcem" dedim.
Ne derse desin geleceğimi biliyor du o yüzden" Tamam baş belası tamam." Dedi.Poyraz abimin arabasına binip yola çıktık.
Verilen adrese vardığımizda aslında burası dövüş için olduğunu anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine Baştan
Teen FictionGerçek aile kurgusu dur. Rozalin yeni ailesi ile gitmek ister mi ? sizce ne düşünüyorsunuz?