Bugün yeni okula başlıyor dük.
Okul forması yok Muş. Serbest yani.Uyandım ve kıyafet seçip banyoya girdim.
Elimi yüzümü yıkayıp giyindim.( Şapka olmadan )
Giyindim ve hızla aşağı indim.
Onlar da kahvaltı masasında beni bekliyorlar di.Boş olan yere geçip oturdum.
Abi tayfası. Akın ve çağrı sanki biraz şaşırmış gibilerdi .Umursamadım. Yemek yemeye başladık.
" Şu ayaz nereye geleceğini biliyor mu ?" Dedi Adar bey." Evet babası biliyor muş o onu götürür." Dedim. Adar bey ise başı ile onaylamış tı.
Okula vardık tan sonra akın ile aynı sınıfta olduğum için müdür odasına gitmem gerekmiyor.
" Hadi dikilmiş sin orada derse geç mi katılmak istiyorsun" dedi akın gözlerimi devirdim ve tam cevap vereceğim sırada Ayaz'ın sesini duydum.
" Beni mi bekliyordun?" Arkama döndüm ve kocaman bir gülümseme ile ona sarıldım.
" Ya nasıl özlemişim tamam 2 gün sadece ama bana 2 yıl gibi geldi" dedim o da güldü.
" Belli belli" dedi.
" Diyene bak sen de öyle sin. Canımı çıkardı ne zaman gidiyoruz , çok yol var mı daha başımın etini yedi." Dedi Ayaz'ın babası kahkaha attım.
Ayaz'ın babası gider gitmez akın" hadi artık girelim" dedi gözlerimi devirdim.
Onu takip ederken " bu kim?"Sordu ayaz.
" Bu benim ikizim oluyor Muş" dedim .
Ayaz dediğime güldü.Sınıfın önüne geldiğimizde akın bizi beklemeden içeri girdi.
Biz de sınıfa girdiğimizde hoca içerdeydi.
Bizi görünce gülümsedi.
" Günaydın hocam biz yeni yiz " dedi ayaz. " Günaydın çocuklar tanıtın kendinizi" dedi.Tam o sırada da zil çaldı.
" Ben ayaz Özden 17 yaşında yım" dedi. Susar susmaz ben konuştum" ben de Rozalin Korkmaz " dedim." Tamam. Ayaz sen Hasan'ın yanına otur Rozalin sen de Ares'in yanına."
İki çocuk aya kalktığında onlara doğru yürüdük.
Ben ares denen çocuğun yanına oturdum. Hemen arkamda da ayaz oturuyordu. Önümde de akın ve bir çocuk oturuyordu.
İlk 3 ders bitmişti. Ayaz ile kantine indik.
Yemeklerimizi aldık falan ama kantin çok doluydu.İki boş masa gördüm. Yani boş değil di ama ayaz ile ikimize yer vardı.
Birisi bir erkek grubu di. Diyeri ise akın, çağrı ve tanımadığım bir kaç çocuk.
Ayaz ile birbirimize baktık.
Ve hiç bir şey demeden oraya adımladik.
" Boş mu başka yer yok da" dedi ayaz.
Herkes bize baktı.
" Değil" dedi çağrı.Ben bu Ergen'in inadına oturdum.
" Otur ayaz'cim otur" dedim ayaz de yanıma kuruldu.Bize bakıyorlar di farkındayım ama sanki kimse yok Muş gibi yemeğime odaklandım.
" Size boş olmadığını söylediğimiz hatırlıyorum" dedi akın.
" Evet ben de oturdum çünkü burası boş olduğunu adım gibi eminim" dedim." Rozalin! Uzatma ve git başka yere oturun" dedi akın.
Adımı söylemesi ile masada tanımadığım çocuklar bana biraz şaşkın bakışlar attı.
" Kalkmıyor um lan ne yapcan?" Dedim.
Gözlerimi devirdim. Çağrı tam bir şey diyecekti ki. Önümüze Hasan ve tanımadığım bir kaç kişi daha çıktı.
" Ooo bakıyorum da tüm kadro burada" dedi çocuklardan biri.
" Arda siktir git" dedi bu sefer de akın'in hemen solunda oturan çocuk." Aaa umut bak burada kız var yani küfür etme kızın önünde" dedi arda olan.
" O kız senden daha çok küfür biliyor dur" dedim birden.Kız erkek ayrımcılık yapılmasından nefret ediyorum.
" Hiç sanmıyorum güzellik.
Her neyse" dedi ve tekrar bir akın'a bir de umut denilen çocuğa baktı." Akın İrem de çok güzel bir kız di .
Ama bakıyorum da gerçek ikizin gerçekten çok güzel." Dedi kaşlarım çatım." Sus arda ve buradan defolup git" dedi akın.
Arda güldü." Niye?" Dedi eğlenir bir ses ile.
" Öyle çünkü siktirip gitmez isen. Götüne bıçağı sokarım. Sonra da ortalıkta
Götüne bir şey kaçmış gibi dolanır sın" dedim sinirli bir sesle.Piç'e bak. Bu kız güzel ama bu kız daha güzel. Sana ne lan. Sana mı düştü kızların hakkında yorum yapman.
Masada herkes ona sırıtarak bakarken arda sinirle gitti. Onun arkasından da arkadaşları gitti.
" Hahaha çok iyi söyledin Rozalin abla ya" dedi çağrı'nin yanında oturan çocuk
Benden küçük olduğu için bana abla demişti sanırım.
Yine çok zekiyim ya.
Dersler bitti ve biz yine eve geri döndük.
Eve gelir gelmez üstüme rahat kıyafetler giydikten sonra yatağıma uzandım.
Ve uyumaya çalıştım.Ne yapayım yani uymayı seviyorum diyorum aşığım diyorum.
Nasilll
Sizce nasıl di bölüm?
Umarım beğenmiş siniz dir.
Görüşürüz 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yine Baştan
Teen FictionGerçek aile kurgusu dur. Rozalin yeni ailesi ile gitmek ister mi ? sizce ne düşünüyorsunuz?