- jestem - krzyknęłam wchodząc do domu, Weszłam do salonu i zobaczyłam Neymara siedzącego z jakąś dziewczyna.
- już jesteś? - spytał a ja prychnełam - miałaś być za godzinę - wstał z sofy podchodząc bliżej.
- ale jestem teraz - uśmiechnęłam się sztucznie - przeszkadzam? - spytałam patrząc wymownie na Blondynkę wpatrującą się we mnie z przepraszającym wzrokiem.
- troche - brunet podrapał się po głowie a ja prychnełam pod nosem i wyszłam z domu trzaskając drzwiami, odrazu udałam się do mieszkania kyliana.
- co się dzieje? - spytał jak zobaczył mnie cała zapłakana. Tak w drodze do jego apartamentu cała się rozmazałam.
- neymar - przetarłam oczy od placzu a on pociągnął mnie za nadgarstek w kierunku salonu.
- mów - usiadł naprzeciwko mnie i spojrzał wymownie w moje oczy.
- poszłam dzisiaj na sesję miałam wrócić trochę później ale wróciłam wcześniej, weszłam do domu i zobaczyłam neymara siedzącego z jakąś dziewczyna - przetarłam oczy - spytałam czy przeszkadzam a on powiedział że tak.
- nie płacz - podszedł do mnie i mnie przytulił - będzie wszystko dobrze - uśmiechnął się ale mi do śmiechu nie było.
Siedziałam już około godziny z kylianem oglądając jakiś film, relax przerwało nam pukanie do drzwi.
- pójdę otworzyć - wstał z sofy i poszedł. Usłyszałam po chwili ponownie jego głos - ona nie chce z tobą rozmawiać - no nie. Błagam.
- proszę - usłyszałam głos Neymara. Błagam tylko nie to. Zastanawiam się czy chce mieć cokolwiek doczynienia z tym facetem.
- jeżeli nie będzie chciała do wyciągnę cię stąd siła - do salonu wszedł Kylian z zdenerwowana mina.
- możemy pogadać? - spytał głos obok mnie ale starałam się to zignorować - proszę nie ignoruj mnie, daj mi to wytłumaczyć - złożył ręce w geście modlitwy.
- Neymar wiele razy dawałam ci szansę, to już jest żałosne - przewróciłam oczami zatrzymując film.
- daj mi to wytłumaczyć, ja cię nie zdradziłem - spojrzałam błagalnie na kyliana który widząc moj wzrok przestał nas kontrolować i odrazu ulotnił się z salonu.
- słucham - skrzyżowałam ręce na klatce piersiowej a on westchnął.
- chciałem zrobić ci niespodzianke - spytałam go wzrokiem - wiem że twoim marzeniem od zawsze była fotografia, dlatego jutro masz szansę wziąć udział w sesji dla Kylie Jenner, druga niespodzianka był samochód - wow - ta kobieta która była w naszym domu to szefowa tego całego studia - kucnął przedemna - jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie więc jak mógłbym cię zdradzić.
- niewiem co powiedzieć - moje oczy zaczęły robić się szklane.
- jutro jadę odebrać samochód, jedziesz zemną - cmoknął mnie w czoło i wstał, ja odrazu za nim i się w niego wtuliłam.
Godzinę później Wróciliśmy do domu, siedzieliśmy spokojnie oglądając jakiś serial, nasz spokój i ciszę przerwało pukanie do drzwi.
**********
Kolejny rozdział!Oglądacie dzisiaj mecz brazyli?
Miał Dzisiaj rozdział nie wpaść ale jednak jest, jest trochę krótki ale ważne że jest.
Buziak ❤️
CZYTASZ
tylko my 🤍 Neymar jr
Teen Fictionbella musi przeprowadzić się do Francji do swojego brata, czy jej życie się zmieni?