- o co chodzi? - zaśmiałam się jak Rafaella pociągnęła mnie za rękę kierując się na górę, weszliśmy do sypialni a ona z cwanym uśmieszkiem zamknęła mi drzwi przed nosem zamykając je na klucz. Zdezorientowana zaczęłam szarpać za klamkę ale drzwi nawet nie drgnęły, wkurzona cała sytuacja opadłam całym ciałem na łóżko. Zdenerwowana włączyłam telefon i z prędkością napisałam do Rafaelli.
Do: Rafa
Czemu mnie zamknęłaś?!Od: Rafa
Za dwie godziny przyjdę.W tej chwili możecie sobie mnie wyobrazić jak z niedowierzaniem i zdenerwowaniem wpatrywałam się z telefon. Przeklnełam pod nosem i włączyłam Instagrama oglądając relacje najbliższych osób, większość gdzieś podróżuje o czym stanowczo nie wiedziałam, wzruszyłam ramionami i odłożyłam telefon. Zatopilam głowę w poduszkach i przymknęłam oczy, z migiem zasnęłam.
- ale kochana bez takich - usłyszałam a później zostałam przygnieciona czyimś ciałem. Jęknełam pod nosem i otworzyłam zaspane i zmęczone oczy - wstawaj - Rafa zeszła zemnie i podała mi torbe, spytałam ja wzrokiem a ona tylko spojrzała wymownie na torbę informując że mam zobaczyć.
Z torby wyciągnęłam biała przewiewna spódniczkę z wcięciem na udzie, spódniczka była do kostek. Do tego biały top z odkrytymi ramionami ale do łokci był biały materiał, jedynie odkrywał ramiona.
- proszę to ubrać - westchneła - i to - podała mi szare szpilki - ruchy.
Zrezygnowana i nadal zaspana wstałam, i skierowałam się do łazienki gdzie szybko się przebrałam, szpilek jeszcze nie ubierałam więc na luzie wyszłam z łazienki.
- siadaj - wskazała mi palcem jedno z krzeseł które były na tarasie, usiadłam na krześle i ciężko odetchnęłam. Rafa w odpowiedzi parskneła śmiechem. Usłyszałam jak otwiera jakiś zamek, tuż po tym pojawiła się przedemna z kosmetykami w ręce.
Zaczęła mnie malować, w między czasie cały czas rozmawialiśmy, śmialiśmy się i myślę że dobrze spędzaliśmy czas. Po chwili Rafa skończyła makjiaż i wróciła za mnie, zaczęła falować moje włosy. Póki co naprawdę niczego nie podejrzewam.
- dobra już chodź - machnęła ręką a ja wstałam do pionu i szybko założyłam szpilki, wyszłam z sypialni a tuż zamna szła rafa, później dorównała mi kroku. Gdy wkońcu dotarliśmy do schodów przytrzymałam się barierki i powoli zeszłam na dół.
Weszłam do salonu, już chciałam się odwrócić odezwać do Rafaelli ale wszyscy mi to uniemożliwili.
- sto lat sto lat niech żyje żyje nam, sto lat sto lat niech żyje żyje nam. Jeszcze raz jeszcze raz niech żyje żyje nam, niech żyje nam a kto Bella! - stałam jak kółek nie wiedząc co mam z sobą zrobić, dopiero po chwili podleciałam do wszystkich i zostałam zamknięta przez wszystkie ramiona w tym pomieszczeniu.
- wszystkiego najlepszego stara - Rose mocniej mnie przytuliła. Jak już się odsunęła wręczyła mi prezent, spojrzałam na nia zirytowana ale ona tylko się szeroko uśmiechnęła. Pokreciłam głowa z rozbawieniem i otworzyłam pakunek.
★
I
nstagram
Brazil, Rio
Polubione przez:
Bella.da.silva, Rafaella, Antonellaroccuzzo, KylieJenner, KendallJenner, Carol, marquinhos, k.mbappe i 6 728 738 innych.@neymarjr
Wszystkiego najlepszego kochanie! Mijają cztery lata odkąd się spotkaliśmy, ten dzień był moim najlepszym dniem w życiu. Chciałbym życzyć ci wszystkiego najlepszego z okazji twoich urodzin! Żebyś zawsze była taka szczęśliwa jak jesteś, żeby byli przy tobie nadal przyjaciele i nigdy cię nie zostawili ❤️. Niech Bóg nad toba czuwa oraz nad naszym związkiem, kocham cię.@bella.da.silva
Dziękuję! Też cię kocham ❤️@Rafaella
😏❤️@Antonellaroccuzzo
👏❤️@Kyliejenner
Wszystkiego najlepszego!@Kendalljenner
Najlepszego!@Carol
👋😍@Marquinhos
Jakie słodziaki ❤️@k.mbappe
Sto lat siostra!Wyświetl więcej komentarzy...
Brazil, Rio
Polubione przez:
bella.da.silva, Neymarjr, Antonellaroccuzzo, Rafaella, KylieJenner i 1 234 793 innych.@Rose
Wszystkiego najlepszego ty stara małpo! Niech Bóg zawsze nad tobą czuwa i nad twoim cudownym małżeństwem! Żebyś zawsze była taka szczęśliwa i uśmiechnięta jak zawsze. Żeby nasza wypasiona przyjaźń nigdy się nie skończyła, żebyśmy na starość siedzieli na ławce i oglądali nasze wnuki, hihi. Kocham cię ❤️@Bella.da.silva
Dziękuję!@neymarjr
😏@Antonellaroccuzzo
🥰❤️@Rafaella
Najlepszegoooo@kyliejenner
Sto lat!Wyświetl więcej komentarzy...
po boku stał Neymar, odrazu poleciałam do niego a on zamknął mnie w swoich ramionach szepcząc do ucha wszystkiego najlepszego, mimowolnie się uśmiechnęłam, gdy się od niego odsunęłam wokół nas automatycznie zrobiła się cisza, Neymar podał mi czarny pakunek, otworzyłam go z uśmiechem a do moich oczu dostał się złoty wisiorek wraz z złotymi kolczykami. wzruszyłam się.
- to nie koniec.
Po jego słowach usłyszałam gdzieś z tyłu pisk podekscytowania, zdziwiona się odwróciłam szukając osoby która wydała z siebie bardzo śmieszny dźwięk, moja uwagę przykuł Kylian rozglądający się po ścianach.
- mam prezent, który zemną zostanie na całe życie. Ale będziesz przynajmniej miała pewność że nigdy cię nie zostawie - w tym momencie pokazał mi wierzch swojej dłoni na której widniał tatuaż z napisem "Bella da Silva Santos junior"
****************
Kolejny rozdział!Spodziewaliście się tego hihi?
Buziak ❤️
CZYTASZ
tylko my 🤍 Neymar jr
Teen Fictionbella musi przeprowadzić się do Francji do swojego brata, czy jej życie się zmieni?