Chapter 5

39 6 11
                                    

: Amelia φέρε την σκάλα!!!

Ακούω το όνομα μου για 50στη φορα σήμερα.

Από την ώρα που τελείωσαμε τα μαθηματα είμαστε στο γυμναστήριο του σχολείου και ετοιμάζουμε διαφορά πράγματα.

Βασικά είμαι. Οι άλλοι δυο με παράτησαν και πήγαν στα σπιτάκια τους να ξεκουραστούν.

Πήρα την σκάλα, η οποία ήταν δυο φορές το βάρος μου, και προσπάθησα να την παω στην κοπέλα που μου φώναξε.

: Τελεια, μήπως θα μπορούσες να με βοηθήσεις με αυτές τις αφίσες; Ξέρεις έχω έναν φόβο με τα ύψη.

Είπε δείχνοντας μου την σκάλα.

Τι αλλο θα κάνω σήμερα θεε μου.

Ανέβηκα στην σκάλα και με την βοήθεια της, κόλλησα στους τοίχους ότι χρειαζόταν.

Δεν υπηρχε κάτι αλλο να κάνουμε όποτε μπορούσαμε να φύγουμε

Ο κύριος Taehyung μας είχε παρατήσει, ενώ ήταν στο γραφείο του τελειώνοντας κάποιες αλλες υποχρεώσεις.

Αφού θα φεύγαμε επρεπε να τον ενημερώσουμε για να το γνωρίζει.

Και ποιος θα το εκανε; Ποιος άλλος.
Κατευθύνθηκα προς το γραφείο και χτύπησα ελαφρώς την πόρτα.

Tae: Περάστε

Amelia: Γεια σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τελειώσαμε για σήμερα και λεμε να φύγουμε.

Tae: Α πολυ ωραια τοτε θα παω να ελέγξω το γυμναστήριο και θα κλειδωσω εγώ. Είστε ελευθεροι για σήμερα και ευχαριστώ.

Amelia: Εντάξει. Καλο απόγευμα!

Ειπα και εφυγα κλείνοντας την πόρτα πίσω μου.

Taehyung's POV
Πολυ κουραστική μέρα σήμερα. Αλλά ετσι θα είναι από εδώ και περα. Έχουμε πολλα να ετοιμάσουμε αν θελουμε να πάει καλά ο χορός.

Αφού με ενημέρωσαν τα παιδια ότι τελείωσαν, κατευθύνθηκα προς το γυμναστήριο ώστε να ελέγξω τα πράγματα και να φύγω.

Είχαν ετοιμάσει αρκετά πράγματα αν και πολλα χαρτιά και υφάσματα ήταν πεσμένα σε όλον τον χώρο.

Ίσως πρέπει να τους υπενθυμίσω να μαζεύουν πριν φύγουν.

Κάθισα να τα μαζεύω διότι το γυμναστήριο χρησιμοποιείται και για το μάθημα της γυμναστικής όποτε δεν επρεπε να υπάρχει τιποτα στο πάτωμα.

Είχα πλέον σχεδόν τελειώσει και πήγαινα προς την έξοδο μέχρι που είδα μια ζακέτα κρεμασμένη σε έναν καλόγερο.

UNLOVE MEWhere stories live. Discover now