Chapter 26

27 3 9
                                    

Είναι στενάχωρο το ποσό γρήγορα περνάνε οι μέρες όταν περνάς καλά.

Είμαστε ήδη στην τελευταία μέρα των διακοπών που σημαίνει ότι αύριο γυρνάμε Σεουλ.

Αυτές τις μέρες έχουμε γυρίσει όλο το νησί και έχουμε δει όλα τα αξιοθέατα όποτε σήμερα δεν κάναμε τίποτα ιδιαίτερο.

Η ώρα είναι ήδη 5 το απόγευμα και μόλις φύγαμε από την παραλία για να πάμε για φαγητό. Έχουν δίκιο που λένε ότι η θάλασσα σου ανοίγει την όρεξη.

Καθίσαμε σε ένα τραπέζι με αρκετά ωραία θέα, με τα μαγιό να είναι ακόμα κάτω από τα ρούχα μας και ένα απαλό αεράκι να φυσάει πάνω μας.

Μια αρκετά νέα και γλυκιά κοπέλα ήρθε στο τραπέζι μας και μας ρώτησε αν είμαστε έτοιμοι να παραγγείλουμε.

Jungkook: Λοιπόν, θελουμε σίγουρα kimchi, δυο μερίδες βάλε, Α και σίγουρα ramen, και τι άλλο; Α ναι και άλλες δυο μερίδες τηγανητό κοτόπουλο. Εσεις τι άλλο θέλετε;

:Dumplings! , ειπαν ταυτόχρονα ο Tae και ο Jimin.

Amelia: Εμ ναι μπόλικα και από αυτά

Ξέρω ποσό αγαπάνε αυτό το φαγητό όποτε όσο περισσότερα τόσο το καλύτερο.

Η κοπέλα έφυγε αφού μας ευχαρίστησε για την παραγγελία μας.

Είχα αφαιρεθεί κοιτώντας την θάλασσα και τον ουρανό ο οποίος είχε ένα απαλό πορτοκαλί χρωμα. Ένιωσα ένα χέρι να χαϊδεύει την πλατη μου αλλά δεν γύρισα να κοιτάξω μιας και ήξερα σε ποιον ανήκε.

Tae: Στεναχωριέσαι που γυρίζουμε σήμερα;

Ψιθύρισε κοντά στο αυτί μου αφήνοντας ένα φιλί στο μάγουλο μου. Έριξα το κεφάλι μου πίσω και ακούμπησα στο στέρνο του.

Amelia: Φυσικά και στεναχωριέμαι, περασαμε πολυ ωραια. Τωρα θα ξανα παμε στην πόλη και θα έχουμε την ίδια καθημερινότητα.

Είπα ξεφυσώντας και σουφρώνοντας τα χείλη μου.

Με μια κίνηση του χεριού του έπιασε το σαγόνι μου και γύρισε το κεφάλι μου προς τα πάνω αφήνοντας ένα φιλί στα χείλη μου.

Tae: Δεν θα έχουμε την ίδια καθημερινότητα. Δεν έχεις πλέον σχολείο, ούτε εγώ δουλειά, όποτε θα μπορούμε να βρισκόμαστε συχνότερα.

Μου είπε και εγώ χαμογελασα ξέροντας ότι επρεπε να περάσω όσο περισσότερο χρόνο μαζί του γινεται πριν φύγω.

Τα παιδια είχαν πιάσει συζήτηση για ένα θέμα και γελούσαν όσο εγώ τους κοιτούσα ξαπλωμένη ακόμα πάνω στο Tae. Πρώτη φορα παω διακοπές με τόσο μεγαλη παρέα και πραγματικά νιώθω ότι περασα υπέροχα.

UNLOVE MEWhere stories live. Discover now