Chapter 1

121 9 19
                                    

ΜΠΑΜ
όσοι νομίζατε ότι αυτό είναι ήχος πυροβολισμού κάνατε λάθος. Αν και πολυ θα το ήθελα.
Είναι απλά ο ηλίθιος κολλητός μου που μόλις με έριξε από το κρεβάτι

Jungkook: AMELIA ΞΥΠΝΑ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΩΡΑ
οχι, δεν είχε κοιμηθεί στο σπίτι μου.
οχι, δεν ξέρω τι κάνει εδώ.
Το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι ότι θα οτον σκοτώσω.

Amelia: Jungkook αν είναι δυνατόν πως μπήκες εδώ μέσα;
Jungkook: Η μαμά σου με συμπαθεί πολυ.
Amelia: Εμένα παλι καθόλου.
Jungkook: Τελείωνε είναι η τελευταία πρώτη μας μέρα στο σχολείο δεν πρέπει να αργήσουμε.

Ίσως θα επρεπε να εξηγήσω γιατί τετοια οικειότητα. Ο Jungkook και εγώ είμαστε φίλοι από όταν ήμασταν ακόμα ημερών.

Οι γονείς μας ήταν από πάντα πολυ καλοι φίλοι και ετυχε οι μαμάδες μας να μας γεννήσουν με λίγες μέρες διαφορά.

Εγώ και ο Jungkook είμαστε αχώριστοι από τοτε. Μεγαλώσαμε μαζί, κάνουμε τα πάντα μαζί και είμαστε και γείτονες.

Jungkook: Ο Yoongi θα νευριάσει αν τον στήσουμε την πρώτη κιολας μέρα.
Amelia: Σε δυο λεπτά φεύγουμε.

Αφού έφυγε από το δωμάτιο ντύθηκα γρήγορα και κατεβηκα στην κουζίνα βλέποντας εκεί την μαμά μου και τον Jungkook.

Amelia: Παλι χλαπακιαζεις το πρωινό μου;
Jungkook: Η κυρία Lee φτιάχνει πολυ ωραιο φαγητό.
Κυρία Lee: Jungkook αγόρι μου, να έρχεσαι όποτε θες να τρως.Τωρα φύγετε γιατί δεν θα προλάβετε.

Αφού χαιρετησαμε την μαμά μου μπήκαμε στο αυτοκινητο του Jungkook και ξεκινήσαμε για το σχολείο. Φτάσαμε και πήγαμε προς το προαύλιο.

Yoongi: Καλά ρε δεν ντρέπεστε λίγο, με κάνατε να αποχωρηστώ το κρεβατακι μου νωρίς για να αργήσετε εσεις;
Jungkook: Το φταίξιμο στην κυρία από δω που επρεπε να παω σπίτι της για να ξυπνήσει.
Amelia: Σκάστε και παμε μέσα να τελειωνουμε.

Για να σας φύγει η απορια, ο Yoongi εγινε μέλος της παρέας μας στον πρώτο χρόνο του λυκειου. Είναι έναν χρόνο μεγαλύτερος μας αλλά είχε κοπεί μια χρόνια.

Ήταν πολυ lonely τύπος και αποφασίσαμε να τον προσεγγίσουμε. Στην αρχή δεν μας ήθελε, αλλά όσο πέρναγε ο καιρός δενόμασταν και καταλήξαμε να είμαστε το καινούριο golden trio.

Πηγαίναμε σε μουσικό σχολείο όποτε ο καθένας ήταν σε μια τάξη ανάλογα με το τι είδος μουσικής επέλεγε. Εγώ με τον Jungkook είμασταν μαζί στην αίθουσα για τους vocalists ενώ ο Yoongi ήταν στην αίθουσα με τους rappers.

UNLOVE MEWhere stories live. Discover now