Chapter 18

28 3 11
                                    

Σταμάτησε το αυτοκίνητο μπροστά από ένα ερημικό μαγαζί με χαμηλή jazz μουσική. Το μαγαζί αυτό ήταν χτισμένο πάνω σε βράχια και ακριβώς από κάτω μπορούσες να δεις την θάλασσα.

Ήταν πολυ ηρεμα μιας και δεν είχε καθόλου κύμα, και ο ουρανός ηταν πεντακάθαρος.

Amelia: Πως ήξερες αυτό το μέρος; Φαινεται πως είναι στη μεση του πουθενά.

Taehyung: Το είχαμε ανακαλύψει με τον Jimin όταν πρώτο ήρθαμε στη Σεουλ. Είχαμε χαθεί και το μονο σημείο που θα μπορούσαμε να ζητήσουμε βοηθεια ήταν εδώ. Από ότι φαινεται ομως δεν ημασταν και πολυ μακρια.

Άνοιξε την πόρτα και μου εκανε νόημα να περάσω.

Amelia: Παντως, νομιζω πως αυτό το μαγαζί είναι ακριβώς το στυλ σου.

Taehyung: Δεν θα σε έφερνα εδώ αν δεν μου άρεσε τόσο πολυ.

Κάτσαμε σε ένα τραπέζι κοντά στην τζαμαρία. Δεν είχε πολυ κόσμο, μόνο αλλά δυο ζευγάρια που μιλούσαν σιγανά στα πιο διπλα τραπέζια.

Μια γλυκιά κοπέλα ήρθε και μας άφησε δυο καταλόγους, μαζί με ένα μπουκάλι νερό και δυο ποτήρια.

Taehyung: Τι θα ήθελες να πάρεις;

Amelia: Νομιζω πως ήπια αρκετά αλκοόλ για σήμερα.

Taehyung: Τοτε πάρε κάτι να φας, το φαγητό τους είναι επίσης υπεροχο.

Αφού διαλέξαμε ο καθένας τι θέλαμε, παραγγείλαμε και περιμέναμε κοιτώντας την πολυ όμορφη θέα που είχαμε μπροστά μας.

Taehyung: Τι σκέφτεσαι;

Amelia: Ότι μου αρέσει παρά πολυ αυτό το μέρος και ακομα πιο πολυ που είμαι εδώ μαζί σου.

Για ένα δευτερόλεπτο νόμιζα πως τον είδα να κοιτάει κάτω κάπως στεναχωρημένα, αλλά αμέσως άλλαξε παλι η διάθεση του.

Taehyung: Ναι είναι όντως παρά πολυ ωραια.

Είπε χαμογελώντας μου γλυκά.

Λίγο αργοτερα ήρθε το φαγητό μας, αλλά ήταν και παλι λίγο πεσμένος.

Amelia: Taehyung, είσαι εντάξει;

Taehyung: Ναι μια χαρά, γιατί;

Amelia: Απλώς μου φαίνεσαι κάπως.. δεν ξέρω σαν να μην έχεις διάθεση.

Taehyung: Είμαι απλά αρκετά κουρασμένος, δεν είναι κάτι μην ανησυχείς για μενα.

Μου είπε ενώ ανακάτεψε τα μαλλιά μου με το χέρι του.

Όταν τελειώσαμε, βγήκαμε έξω και καθισαμε  για λιγο να δούμε τα αστέρια χωρίς να μιλαμε πολυ. Μετά από αρκετή ώρα μπήκαμε στο αυτοκινητο και ξεκινήσαμε παλι για πίσω.

UNLOVE MEWhere stories live. Discover now