Amelia's POV
Jungkook: Αυτό είναι πολύ ωραίο, τι λες;Έχει βγάλει έξω την μισή μου ντουλάπα προσπαθώντας να μου βρει ρούχα για σήμερα το βράδυ. Το σχολείο μας οργανώνει χοροεσπερίδα.
Amelia: Σου είπα ότι δεν θα έρθω.
Yoongi: Προτιμάς να βγεις με τον Jin;
Μου είπε ενώ ξάπλωσε στο κρεβάτι μου κοιτώντας το κινητό του.
Με τον Jin εδώ και λίγες μέρες έχουμε αρχίσει να ξανά μιλάμε, αυτή τη φορά βέβαια χωρίς τσακωμούς. Ο Jungkook ζηλεύει επειδή νομίζει ότι θα αρχίσω να κάνω πιο πολύ παρέα μαζί του.
Jungkook: Έλεος, δεν το πιστεύω ότι άρχισες να μιλάς με αυτόν τον ανώμαλο που σε φίλησε χωρίς να το θες στις τουαλέτες του σπιτιού του.
Amelia: Αυτό ήταν παλιά, έχει αλλάξει τώρα.
Yoongi: Σου αρέσει;
Με ρωτάει καθώς γυρνάει πλευρό και στερεώνει το κεφάλι του στο δεξί του χέρι κλείνοντας το κινητό του.
Amelia: Δεν ξέρω.
Jungkook: Και ο Tae?
Πλέον όταν ακούω το όνομα του νευριάζω. Έχω αποδεχτεί ότι έχει πάρει την απόφαση του και ότι δεν θα ξανά είμαστε μαζί. Γι' αυτό προσπαθώ να προχωρήσω, μήπως και τον ξεχάσω.
Amelia: Ο Taehyung τελείωσε για μένα, όπως τελείωσα και εγώ γι' αυτόν.
Κοιτάχτηκαν μεταξύ τους με ένα απελπισμένο βλέμμα.
Yoongi: Γιατί δεν λες στον Jin να έρθετε στον χορό μαζί. Δεν ακούγεται ωραίο να σε αφήσουμε μόνη σου μαζί του.
Jungkook: Ετσι θα κάνεις και τον Taehyung να ζηλέψει.
Amelia: Για πολλοστή φορά, δεν με νοιάζει τι κάνει αυτός.
Ομως δεν θα ήταν κακή ιδέα, είπα από μέσα μου και μετά από λίγο πετάχτηκα.
Amelia: Εντάξει θα του το πω. Jungkook αυτό το τελευταίο μαρεσει.
Έδειξα ένα φόρεμα που κρατούσε και του το πήρα από τα χέρια.
༻༺
Ο Jin έχει πιάσει συζήτηση με την μαμά μου όσο εγώ τελειώνω να ετοιμάζομαι.
Νομίζω πως τον έχει συμπαθήσει και είναι καλό αυτό.
Την ώρα που ήμουν έτοιμη πήγα δίπλα του για να του πω ότι μπορούμε να φύγουμε και αυτός πέρασε το χέρι του στους ώμους μου.
Jin: Μην ανησυχείτε θα την φέρω πίσω σώα και πάνω από όλα νηφάλια.
Γέλασαν και οι δυο ενώ εγώ στριφογύρισα τα μάτια μου.
YOU ARE READING
UNLOVE ME
Fanfiction-Δεν έχω καταλαβει ακόμα τι νιώθω για εσενα.. - Αρα απλά παίζεις μαζί μου Εκείνη μια απλή μαθήτρια Αυτος ένας νέος καθηγητής Η αγάπη θα τους ενώσει. Ή μπορεί και οχι; Taehyung ff