Chapter 9

32 4 17
                                    

Taehyung's POV

Την είδα να φεύγει από το γυμναστήριο αλλά δεν την σταμάτησα.

Είναι λογικο να θελει τον χρόνο της. Ίσως τελικα όντως να τα έχω κάνει χάλια.

Τελειώσαμε και εφυγα από το σχολείο.
Κατευθείαν στο μυαλό μου ήρθε ο Jimin και ο τρόπος που του μίλησα πριν.

Έπιασα το τηλέφωνο στα χέρια μου και πληκτρολόγησα τον αριθμό του.

📞:
Jimin: Πως το έπαθες και πήρες;

Tae: Συγνώμη για πριν, υπόσχομαι ότι θα σου εξηγήσω από κοντά κάποια στιγμή.

Jimin: Τι λες για σήμερα; Έχουμε καιρό να βγούμε οι δυο μας.

Tae: Εντάξει. Κατά τις 8 είναι καλά;

Jimin: Μια χαρά, θα τα πούμε

Tae: Εγινε

Έκλεισα το τηλέφωνο και έπεσα με δύναμη στον καναπέ. Η ώρα ήταν ήδη πέντε το απόγευμα, που σημαίνει ότι ειχα λιγη ώρα να ξεκουραστώ και να φύγω. Δεν ξέρω αν πρέπει να του πω οσα εγιναν, αλλά νιώθω πως θα μου φύγει ένα μεγάλο βάρος. Εξάλλου τον εμπιστεύομαι.

Amelia's POV

Είμαστε στο σπίτι του Yoongi υποτίθεται για ταινία. Λέω υποτίθεται γιατί τα αγόρια έχουν περασει ήδη 10 ταινίες οι οποίες δεν τους αρεσουν.

Amelia: Μήπως να κάναμε κάτι αλλο;

Jungkook: Σαν;

Amelia: Ξέρω γω; Παντως ταινία δεν νομιζω να δουμε σήμερα.

Yoongi: Έχω μια ιδέα αλλά δεν νομιζω να σας αρέσει πολυ.

Jungkook: Λεγε

Yoongi: Ξέρω πως σήμερα το βράδυ κάνει παρτυ ο Jin στο σπίτι του, αλλά δεν ξέρω αν θελει η Amelia να παμε.

Amelia: Σε άλλη περίπτωση θα ελεγα οχι, αλλά σήμερα έχω ορεξη.

Yoongi: Jungkook?

Jungkook: Δεν ξέρω, δεν πολυ συμπαθούμε ο ένας τον άλλον.

Amelia: Δεν θα του δίνουμε σημασία, έλα  Kookk

Jungkook: Καλα καλά άντε , αφού ξέρεις ότι δεν μπορω να σου πω οχι

Του χαμογέλασα και σηκώθηκα να τον αγκαλιάσω. Μετά από λίγο φύγαμε για τα σπίτια μας για να ετοιμαστούμε.

Yoongi: Τα λεμε κατά τις 9 στο σπίτι του.

Μας φώναξε ο Yoongi καθώς φεύγαμε.

Taehyung's POV

Έχουμε βρεθεί με τον Jimin σε ένα μπαρ με χαμηλή μουσική.

Καθίσαμε σε ένα εξωτερικο τραπέζι και παραγγείλαμε από ένα κοκτειλ.

Jimin: Και για πες

Tae: Αν σου πω, θα πρέπει να το πάρεις ήρεμα.

Jimin: Τι σημαίνει αυτό;

Tae: Χθες το απόγευμα ετυχε να κλειδωθω στο σχολείο με μια μαθήτρια.

Jimin: Τι;! Σοβαρά τωρα;

Tae: Ναι αλλά αυτό είναι το λιγότερο... Jimin νομιζω πως έχω αρχίσει να νιώθω κάτι που δεν θα επρεπε.

Jimin: Ώπα ώπα, αρχικά μήπως αυτή η μαθήτρια ήταν η Amelia?

Tae: Πως το κατάλαβες;

Jimin: Φαίνεται. Σήμερα η συμπεριφορά και των δυο σας ήταν κάπως περίεργη.

Tae: Ναι... Τέλος πάντων, δεν ξέρω πως εγινε αλλά πηγα να κάνω κίνηση. Παλι καλά εκείνη την ώρα ήρθαν να μας βγάλουν.

Jimin: Δηλαδή, σου αρέσει;

Tae: Δεν-

Δεν μπορουσα να αρθρώσω λέξη. Δεν ήξερα πραγματικά τι ένιωθα. Πήρα μια βαθιά ανάσα και συνέχισα

Tae: Δεν μπορω να καταλάβω..

Jimin: Tae από την μια ξερουμε και οι δυο ότι δεν πρέπει. Αλλά από την άλλη δεν μπορείς να ελέγξεις τα συναισθήματα σου. Αν νομίζεις ότι θα μπορέσεις να διαχειριστείς την κατάσταση αν συμβεί, προσπάθησε το.

Tae: Θα πρέπει να το σκεφτώ αρκετά. Σε ευχαριστώ Jimin.

Jimin: Ξέρεις ότι μπορείς να μου λες τα πάντα.

Έγνεψα και του χαμογέλασα. Περάσαμε αλλες λίγες ώρες συζητώντας διαφορα πράγματα ώσπου τελικά φύγαμε για να ξεκουραστούμε.

Amelia's POV
Εχουμε φτάσει και οι τρεις έξω από από το σπίτι του Jin. Η αλήθεια είναι ότι το σπίτι του είναι αρκετά μεγάλο και όμορφο. Μπήκαμε μέσα και αμέσως τα μάτια του Jin έπεσαν πάνω μας. Άρχισε να ερχεται προς το μέρος μας με ένα μεγάλο χαμόγελο.

Jin: Πως και από δω; Δεν περιμενα να σας δω.

Jungkook: Δεν είχαμε κάτι καλύτερο να κάνουμε αλλιώς θα σου ελεγα αν θα ερχόμασταν.

Είπε ο Jungkook και έφαγε μια διακριτική αγκωνιά στα πλευρά του.

Jin: Amelia, χαίρομαι που ήρθες. Είσαι πολυ όμορφη.

Amelia: Σε ευχαριστώ Jin. Τωρα αν δεν σε πειράζει, παμε να πάρουμε κάτι να πιούμε.

Jin: Όπως θέλετε. Οτι χρειαστείτε θα με βρείτε εδώ τριγύρω.

Μου έκλεισε το ματι και έφυγε με ένα περίεργο ύφος στο πρόσωπο του.

Yoongi: Ανώμαλος.

Ψυθίρισε ο Yoongi και μου ξέφυγε ένα γελακι. Πήραμε κάτι να πιούμε και καθισαμε για λίγο.

Jungkook: Αντε παμε να χορέψουμε

Amelia: Παμεε

Φώναξα ενθουσιασμένα και προχωρησαμε προς το κέντρο του σπιτιού.

Χαιιι
Η αλήθεια είναι ότι δεν βγηκε όπως το ήθελα αλλά ελπιζω να σας αρέσει <3

Μην ξεχάσετε να πατήσετε 🌟

φωτ<3

UNLOVE MEWhere stories live. Discover now