Chapter 19

28 3 12
                                    

Σάββατο σήμερα και είμαι σπίτι με τον Jungkook και τον Yoongi.

Προσπαθούν να μου φτιαξουν την διάθεση, αλλά νομιζω πως τιποτα πλέον δεν μπορεί να με κάνει χαρούμενη.

Δεν ξέρω γιατί το έχω παρει τόσο βαριά, ίσως επειδή πρώτη φορα νιώθω ετσι για κάποιον και πραγματικά νόμιζα ότι θα κρατούσε όλο αυτό.

Την εβδομάδα που πέρασε απέφευγα να πέφτω πάνω του στο σχολειο και δεν του έριχνα ούτε μια μάτια στο μάθημα. Δυο τρεις φορές δεν μπηκα καν στο κοπο να μπω να παρακολουθήσω.

Οι δυο μου φίλοι μόλις το έμαθαν ήταν το ίδιο σοκαρισμένοι με μενα, με τον Yoongi να μου λέει «στα 'λεγα εγώ». Ίσως επρεπε να τον είχα ακούσει από την αρχή.

Jungkook: Είσαι μια εβδομάδα κλεισμένη μεσα στο σπίτι. Μήπως να πηγαίναμε καμία βολτα; Εδώ κοντά.

Amelia: Για εκατοστή φορα, δεν έχω ορεξη.

Yoongi: Τωρα πες μου αλήθεια, έως ποτε θα καθεσαι να χαλιέσαι και να κλαις για αυτόν; Σου επέδειξε και μόνος του ότι δεν το αξίζει.

Amelia: Δεν είναι τόσο εύκολο ξέρετε. Αν έχετε σκοπό να συνεχίσετε το κήρυγμα καλύτερα να φύγετε.

Ο Jungkook πήρε το λαπτοπ και έβαλε να δούμε αστεια βιντεάκια στο YouTube. Ξέρει ότι μου φτιάχνουν πάντα την διάθεση.

Όταν ήμασταν μικρά και οι γονείς μας δεν μας άφηναν να κάνουμε αυτό που θέλαμε, καθόμασταν στεναχωρημένοι στον καναπέ του σπιτιού του Jungkook και βλέπαμε πάντα τέτοιου είδους βιντεάκια. Πέντε λεπτά αργότερα η διάθεση μας ήταν παλι όπως πριν και το γέλιο μας ακουγοταν σε όλη τη γειτονιά.

Taehyung's POV

Μόλις τελειωσα από κάποιες δουλειές στο κέντρο και τωρα γυρίζω σπίτι.

Η εβδομάδα αυτή δεν ήταν και από τις καλύτερες μου μιας και ήταν υπερβολικά ήσυχη.

Δεν ξέρω αν νιώθω καλύτερα τωρα. Μερικές φορές μου λείπει αρκετά, αλλες ομως νιώθω πως είναι καλύτερα ετσι.

Το κινητό μου χτυπάει και βλεπω το όνομα του Jimin να εμφανίζεται στην οθόνη. Το απαντάω και το βάζω να σταθεί ανάμεσα στο αυτι μου και τον ώμο μου, όσο εγώ βγάζω τα ψωνια από το αυτοκινητο.

Taehyung: Έλα

Jimin: Θα βγούμε σήμερα με τον Namjoon και πήρα να σε ρωτήσω αν ήθελες να έρθεις. Ξέρεις, να ξεσκάσεις λίγο.

Taehyung: Μα δεν έχω κάτι, μια χαρά είμαι.

Jimin: Ναι, συνέχισε να το λες αυτό στον εαυτο σου. Στις δεκα στο συνηθισμένο μπαράκι.

UNLOVE MEWhere stories live. Discover now