Σας έχει τύχει ποτε να αναρωτηθείτε ποσο χειρότερα μπορεί να πάει η μέρα σας και μετά να γινεται όντως χειρότερη;
Ναι αυτό έχω πάθει σε αυτήν την περίπτωση.
Γιατί οχι μόνο έτρεχα χιλιόμετρα, οχι μόνο κλειδώθηκα στο σχολείο, αλλά και τωρα ξαφνικά άρχισε να βρέχει υπερβολικά πολυ με κεραυνούς να φωτίζουν τον ουρανό.
Όποτε από ότι καταλάβατε σημα μηδέν, άρα οχι τρόπος επικοινωνίας, άρα επίσης οχι τρόπος να φύγουμε από εδώ μέσα σήμερα.
Οχι τιποτα αλλο αν δεν με βρίσκει η μάνα μου θα με βλέπουν αυριο στο αμπερ αλερτ.
Ελπιζω το βλαμμενο ο κολλητός μου να θυμηθεί ότι είχα έρθει στο σχολείο και ίσως να με ψάξει αν δει ότι αργω να του παω το τετράδιο. Αλλά τι λέω ήταν ΑΠΑΣΧΟΛΗΜΕΝΟΣ.
Με αυτά και με εκείνα είχα ξεχάσει ότι δεν ημουν μόνη μου και η φωνη του κυρίου Taehyung με συνέφερε από το σοκ.
Tae: Θα βρούμε ένα τρόπο, δεν μπορεί
Amelia: Α ναι εε; Όταν τον βρείτε πείτε μου γιατί δεν βλεπω σωτηρία
Tae: Δεν γινεται να συνεχίσει η βροχή όλη μέρα. Όταν θα σταματήσει θα ειδοποιήσουμε ώστε να έρθουν να μας βγάλουν.
Εντωμεταξύ μέσα στον χειμώνα, εμείς σε ένα σχολείο χωρίς θέρμανση. Έχουν παγώσει τα κοκαλάκια μου.
Ο κύριος Taehyung το παρατήρησε και έβγαλε το παλτό του.
Amelia: Δεν χρειάζεται, είμαι καλά
Tae: Είσαι κοπέλα, μικρότερη και μαθήτρια μου, νομιζω πως ως σωστός κύριος οφείλω να το κάνω
(λοοολ ταε μπρο ριλαξ)
Amelia: Ευχαριστώ
Είπα καθώς πήρα το παλτό από τα χέρια του και του χαμογέλασα ελαφρά
Amelia: Και πείτε ότι ξεμένουνε εδώ μέχρι αυριο. Τι θα κάνουμε;
Tae: Δεν έχουμε πολλές επιλογές. Θα κοιμηθούμε στα πεντακάθαρα πατώματα μέχρι να ανοίξει αυριο το σχολείο.
Το γέλιο του ήχησε στον χώρο.
Amelia: Φανταστική εμπειρία, θα έχω να το θυμαμαι αυτό
Tae: Εγώ παντως εξακολουθώ να πιστευω ότι θα βγούμε μέχρι το βράδυ, είναι ακόμα 16:00.
Ένας τεράστιος κεραυνός φώτισε όλη την αίθουσα και το σώμα μου χοροπήδησε σαν ελατήριο από τον φόβο.
Amelia: Ναι, αν συνεχίσει ετσι δεν μας βλεπω καλά...
Time skip
Taehyung's POV
Η ώρα έχει πάει 7 το απόγευμα και η βροχή εχει δυναμώσει περισσότερο. Τελικά μπορεί όντως να μείνουμε εδώ. Τι καλά.
YOU ARE READING
UNLOVE ME
Fanfiction-Δεν έχω καταλαβει ακόμα τι νιώθω για εσενα.. - Αρα απλά παίζεις μαζί μου Εκείνη μια απλή μαθήτρια Αυτος ένας νέος καθηγητής Η αγάπη θα τους ενώσει. Ή μπορεί και οχι; Taehyung ff