Είχαν περασει δυο εβδομάδες από το φιλί μου με τον Taehyung.
Οι διακοπές είχαν τελειώσει και τα σχολεια είχαν αρχίσει και παλι.
Τα πράγματα μεταξύ μας ήταν αρκετά καλά και είχαμε βρεθεί πολλες φορές μετά από εκείνη την μέρα.
Βέβαια, αυτές τις μέρες που έχουμε μπει και παλι στο προγραμμα μας δεν βρισκόμαστε πολυ. Ο φόρτος εργασίας ειναι τεράστιος και από τις δυο πλευρές, συν του ότι ειναι επικίνδυνο να κυκλοφορούμε μαζί.
Τα αγορια από την άλλη, το εμαθαν φυσικα και θα ελεγα πως ειναι αρκετά χαρούμενοι. Ο Jungkook σίγουρα είναι δηλαδή, γιατί μιλάει πιο πολυ γι αυτόν από ότι εγώ. Ο Yoongi έχει και τις αμφιβολίες του.
Jimin: Καλημεραα!
Είμαι στην αίθουσα χορού και έχω πρώτη ώρα μάθημα με τον Jimin. Είμαι και μόνη μου σήμερα γιατί δεν έχει εμφανιστεί ο Hobi.
Amelia: Καλημερα
Jimin: Τι κανείς;
Amelia: Καλά εσεις;
Jimin: Καλά και εγώ! Θα προτιμούσα να μου μιλάς στον ενικό όταν είμαστε μόνοι μας,αφού είσαι και μέλος της παρέας μου τωρα.
Τι εννοεί ο ποιητής;
Amelia: Της παρέας σας;
Jimin: Δεν το ήξερες ότι είμαστε κολλητοί με τον Tae? Καλά αυτό το κωλοπαιδο δεν σου είπε τιποτα για μενα 😭
Ααα τελεια αυτό το είχα ξεχάσει. Φυσικά και θα του το είχε πει.
Amelia: Α εμ ναι ναι βέβαια πως δεν μου έχει πει.
Jimin: Ελπιζω μόνο καλά πράγματα
Amelia: Μα φυσικά
Jimin: Τέλος πάντων χαίρομαι παρά πολυ για εσάς, δεν ξέρεις ποσό καιρό του αρεσες
Amelia: Όντως;
Jimin: Βέβαια. Μιλούσε συνέχεια για σενα αλλά είναι και αρκετά ντροπαλός, δεν έμοιασε λίγο εδώ.
Είπε και έδειξε τον εαυτό του
Γελασα και κούνησα το κεφάλι μου συμφωνώντας μαζί του.
Jimin: Εντάξει αρκετά για εσας του δυο! Πίσω στο υπεροχο μάθημα μας.
Και κάπως ετσι πέρασε η πρώτη ώρα. Μακάρι να ξεκινούσε παντα ετσι η μέρα μου.
Όταν το κουδουνι χτύπησε βγήκα από την αίθουσα και κατευθύνθηκα προς το προαύλιο, στο γνωστό σημείο που καθόμαστε με τα παιδια.
Δεν πρόλαβα ομως γιατι -προφανώς- και ενα χέρι με τράβηξε μέσα σε μια αίθουσα.
Amelia: Ξέρεις μπορούσες και να με φωνάξεις.
YOU ARE READING
UNLOVE ME
Fanfiction-Δεν έχω καταλαβει ακόμα τι νιώθω για εσενα.. - Αρα απλά παίζεις μαζί μου Εκείνη μια απλή μαθήτρια Αυτος ένας νέος καθηγητής Η αγάπη θα τους ενώσει. Ή μπορεί και οχι; Taehyung ff