Ήταν πλέον απόγευμα έξω, όταν άκουσα ένα χτύπημα στο παράθυρο του δωματίου μου. Σηκώθηκα από το γραφείο μου για να δω τι το είχε προκαλέσει.
Amelia: Καλά αγόρι μου πας καθόλου καλά;
Jungkook: Αφού δεν απαντάς στο τηλέφωνο
Όπως έχω ξανα πει με τον Jungkook είμαστε γείτονες και τα παράθυρα των δωματίων μας είναι ακριβώς απέναντι.
Amelia: Ίσως, να προσπαθώ να βρω τι τραγούδι θα παρουσιάσω αυριο. Το ίδιο θα επρεπε να κανείς και εσυ.
Jungkook: Ποιος νοιάζεται γι αυτό τωρα; Παμε επείγοντος να πάρουμε τον Yoongi, και παμε στο φεστιβάλ που σας ελεγα πριν λίγες μέρες.
Amelia: Τι λες παιδάκι μου; Τι να κάνουμε εκεί;
Jungkook: Αν σου πω δεν θα έρθεις όποτε απλά εμπιστευσου με.
Amelia: Τοτε σίγουρα δεν έρχομαι.
Πηγα να κλείσω το παράθυρο..
Jungkook: AMELIAAA
Πολυ αργά.
Πηγα να συνεχισω το ψάξιμο του τραγουδιού ώσπου, η πόρτα του δωματίου μου άνοιξε με δύναμη.Amelia: Αν δεν σταματήσεις να έρχεσαι ετσι στο σπίτι μου δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα.
Jungkook: Σε παρακαλώ ρε Ameliaaaa, θα σου αρέσει στο υπόσχομαι, και στον Yoongs θα αρέσει θα υπάρχουν πολλοι ραπερς.
Amelia: ΚΑΛΑ αλλά θα πρέπει να μου βρεις τραγούδι για αυριο.
Jungkook: ΕΚΛΕΙΣΕ ΦΥΓΑΜΕ ΓΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛΛ
Μερικές φορές απορώ με αυτό το παιδί.
Φύγαμε κατευθείαν από το σπίτι με προορισμού το σπίτι του Yoongi.
Όταν φτάσαμε κατεβήκαμε και χτυπήσαμε το κουδουνι του.
Ένας αγουροξυπνημένος Yoongi εμφανίστηκε στην πόρτα με τα ασημενια μαλλιά του ανακατεμένα.
Yoongi: Σε τι ωφειλω αυτήν την ευχάριστη έκπληξη;
Jungkook: Καλύτερα να πας να ετοιμαστείς γιατί θα περάσουμε την καλύτερη βραδιά της ζωής μας.
Yoongi: Τι λέει;
Amelia: Μην με ρωτάς, δεν έχω ιδέα
Yoongi: Καλά δώστε μου πέντε λεπτά.
Αφού ετοιμάστηκε μπήκαμε ολοι μαζί στο αυτοκινητο του Jungkook, κατευθυνόμενοι προς το φεστιβάλ.
Αφού φτάσαμε και κόψαμε εισιτήρια μπήκαμε μέσα στην μεγαλη αρένα.
Yoongi: Εδώ θα περάσουμε την καλύτερη βραδιά της ζωής μας;
YOU ARE READING
UNLOVE ME
Fanfiction-Δεν έχω καταλαβει ακόμα τι νιώθω για εσενα.. - Αρα απλά παίζεις μαζί μου Εκείνη μια απλή μαθήτρια Αυτος ένας νέος καθηγητής Η αγάπη θα τους ενώσει. Ή μπορεί και οχι; Taehyung ff