Chapter 8

34 4 9
                                    

Taehyung's POV

Ημουν στο γραφείο και ετοίμαζα κάποια τελευταία πράγματα για τον χριστουγεννιάτικο χορό. Η πόρτα άνοιξε και μέσα μπήκε ο Jimin.

Jimin: Τι λέει;

Tae: Ολα καλά, εδω τελειώνω κάτι τελευταία πράγματα.

Jimin: Μαλιστα. Πως και είσαι τόσο απόμακρος σήμερα;

Tae: Τι εννοείς;

Jimin: Εννοώ ότι δεν μιλάς πολυ και εκτός από τα μαθηματα που έχεις, είσαι κλεισμένος συνέχεια εδώ.

Tae: Απλά προσπαθώ να τελειώσω τις υποχρεώσεις μου. Πρέπει να ολοκληρώσουμε τις προετοιμασίες όσο πιο γρήγορα γινεται.

Jimin: Εγώ πιστευω πως και κατι αλλο σε απασχολεί.

Tae: Σαν τι αλλο; Ολα είναι μια χαρά.

Jimin: Tae σοβαρά τωρα, σε ξέρω πολλα χρόνια δεν μπορείς να μου κρυφτείς.

Tae: Jimin αλήθεια σου λέω. Τωρα αν δεν θες κάτι αλλο ασε με να τελειώσω.

Jimin: Να το παλι, μιλάς απότομα.

Tae: Ξέρεις κάτι φευγω εγώ.

Jimin: Taehyung!

Φώναξε μα δεν γύρισα πίσω, μου έχουν πέσει τόσα πολλα μαζί που πραγματικά νιώθω πως θα σκάσω.

Amelia's POV

Εφυγα από την καφετέρια και κατευθύνθηκα προς την αίθουσα χορού. Εκεί ήταν ήδη ο Hoseok, είχε βάλει μουσική και εκανε ζέσταμα.

Amelia: Γεια σου Hobi

Hoseok: A! Γεια σου Amelia, συγνώμη δεν σε άκουσα να μπαίνεις.

Amelia: Δεν πειράζει. Τι κανείς;

Hoseok: Καλά! Ήρθα λίγο νωρίτερα σήμερα για εξάσκηση.

Amelia: Καλά έκανες.

Εκείνη την ώρα άνοιξε η πόρτα και μεσα μπήκε ο Jimin.

Jimin: Γεια σας παιδια, εισαστε έτοιμοι;

Αφού απαντήσαμε και οι δυο θετικά άρχισε να μας εξηγεί τι θα κάνουμε σήμερα. Δεν ήταν και πολυ καλά παντως. Μα καλά τι έπαθαν ολοι σήμερα;

Τελειώνοντας έφυγε πρώτος ο Hoseok και μετά πηγα να φύγω και γω.

Jimin: Amelia περίμενε λίγο

Amelia: Μαλιστα

Jimin: Μήπως ξέρεις τι έχει πάθει ο Taehyung?

Amelia: Εγώ; Γιατί να ξέρω εγώ;

Jimin: Δεν ξέρω, απλά κανεις πολλές ώρες μάθημα μαζί του και αναρωτιόμουν μήπως έχεις παρατηρήσει κάτι. Τον ρωτάω αλλά μου λέει πως είναι απλά από την πολλη δουλειά.

UNLOVE MEWhere stories live. Discover now