Chapter 11

35 4 16
                                    

Είχαν περασει μερικές εβδομάδες από το παρτυ του Jin. Ο Jungkook δεν ήταν πια νευριασμένος μαζι μας, αφού ανάγκασε τον Yoongi να του ζητήσει συγνώμη 40 φορές.

Ο Jin από την άλλη φαίνεται να θυμήθηκε γρήγορα το φιλί και προσπαθούσε για αρκετό καιρό να με προσεγγίσει πράγμα που δεν τα κατάφερε.

Οσο για τον Κ. Taehyung, τα πράγματα μεταξύ μας δεν άλλαξαν και οι σχέσεις μας ήταν τυπικές.

Jungkook: Ακόμα δεν έχεις σύνοδο για τον χορό; Είναι σε μια εβδομάδα τι θα κανεις;

Ημουν στο σπιτι του Jungkook, ήταν Σάββατο απόγευμα και με κάλεσε να τον βοηθήσω να προετοιμαστεί για τον χριστουγεννιάτικο χορό.

Amelia: Δεν ξέρω.. Βασιζόμουν στο Yoongi, αλλά από ότι φαίνεται ακόμα και αυτος έχει πέραση.

Jungkook: Η καημενη η κοπέλα. Πρέπει να της άρεσε καιρό αλλά αυτος ούτε που συγκινήθηκε.

Amelia: Μια χαρά του έκατσε τωρα. Δεν πειράζει αστον καλύτερα ετσι.

Jungkook: Σου έχει πει ο Jin ετσι;

Amelia: Με έχει ρωτήσει πάνω από 10 φορές και συνέχεια του λέω "θα δούμε".

Jungkook: Ε πες του ναι, εξάλλου δεν θα χρειαστεί να είστε όλη την ώρα μαζί, εσυ θα έχεις υποχρεώσεις ως "υπεύθυνη της βραδιάς".

Amelia: Καλά λες, δεν το είχα σκεφτεί..Τέλος πάντων θα βρω την άκρη, εσυ πες μου τωρα αν έχεις σκεφτεί τι λουλούδια θα πάρεις στην Yunbin.

Jungkook: Της αρεσουν οι ορχιδέες, όποτε σκεφτόμουν να της παρω ένα μπουκετάκι που να ταιριάζει με το φορεμα της.

Πρώτη φορα τον ειδα να χαμογελάει και να κοκκινίζει καθως το βλέμμα του έπεσε στο πάτωμα.

Amelia: Ωω, μην μου πεις σου αρέσει; Την βλεπεις σοβαρά; Θα αρχίσεις επιτέλους μια σταθερή σχέση;

Jungkook: Ε ε μια μια οι ερωτήσεις. Είναι πολυ γλυκιά και δεν είναι σαν τις αλλες τις ψωνάρες. Νιώθω ότι θέλω να είμαι διπλα της και περναω καλά μαζί της.

Amelia: Με συγκίνησες βλαμμενο. Αντε μπράβο μπράβο. Πιστευω ότι θα της αρεσουν τα λουλούδια. Εσυ τι έχεις σκοπό να φορέσεις; Θα είστε ασορτί ή οχι;

Jungkook: Εκείνη θα φορέσει ένα μωβ φορεμα, και αφού τα λουλούδια που θα της παρω θα είναι λευκά, ελεγα να φορέσω ένα άσπρο κουστούμι με μερικές μωβ λεπτομέρειες.

Amelia: Τελειο, Jungkook θα είστε φοβεροί σας ζηλευω.

Χαμογέλασε απαλά και η μερα περασε με εμάς να συζητάμε διαφορά πραγματα για το επόμενο Σαββατόβραδο.

UNLOVE MEWhere stories live. Discover now