Chapter 27

16 2 12
                                    

Taehyung's POV

Jimin: Και ποτε έχεις σκοπό να της το πεις;

Tae: Ελεγα μέσα στην εβδομάδα, αλλά μου είναι τόσο δύσκολο. Δεν θέλω καν να φανταστώ την αντίδραση της.

Είμαστε στο σπίτι μου με τον Jimin όσο του εξηγώ για το χθεσινό τηλεφώνημα. Τα πράγματα δεν πανε τόσο καλά, εφόσον ο ίδιος μου είπε ότι θα παραμείνει στη Σεουλ. Αυτό σημαίνει πως αν φυγω θα τους χασω όλους από διπλα μου. Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω.

Jimin: Δεν γινεται να τους αλλάξεις γνώμη; Αρχικά, δεν είχαμε υπογράψει μαζί τα συμβόλαια; Δεν γινεται να σου τα αλλάζουν τωρα.

Tae: Εμένα μου λες; Τους έχω στείλει τουλάχιστον 5 email από χθες και τους έχω παρει αλλά τόσα τηλέφωνα αλλά δεν βγάζω άκρη. Δεν ξέρω τι αλλο να κάνω Jimin, ειλικρινά.

Αναστενάζω και ακουμπάω την πλατη μου πισω στον καναπε, όσο ο Jimin με κοιτάζει με ένα στενάχωρο βλέμμα.

Ακούω το κουδουνι να χτυπάει. Περίεργο δεν περιμένω κάποιον σήμερα. Η Amelia μου είχε πει ότι θα βγει με τα παιδια, και αν θέλω να παω να τους βρω μόλις φύγει ο Jimin.

Κατευθύνομαι προς την πόρτα και την ανοίγω. Βλεπω την Amelia μαζί με τα αγόρια να στέκονται απέξω.

Αμέσως πέφτει πάνω μου και με αγκαλιάζει, φαίνεται πολυ χαρούμενη.

Amelia: Έχουμε νέα, και δεν μπορούσαμε να περιμένουμε να τελειώσετε, ότι είχατε να κάνετε τέλος πάντων, όποτε ήρθαμε να σας τα πούμε.

Είναι ακόμα στην αγκαλια μου και σηκώνει το κεφάλι της προς τα πάνω για να με κοιτάξει.

Amelia: Παλι δεν σε βλεπω καλά ομως.

Λέει και το χαμόγελο που είχε πριν λίγο στο πρόσωπο της εξαφανίζεται.

Tae: Μια χαρά είμαι μην ανησυχείς. Ελάτε μέσα παιδια.

Μπήκανε μέσα και τους οδήγησα στο σαλόνι όπου ήταν και ο Jimin.

Jimin: Προς τι η ευχάριστη έκπληξη;

Jungkook: Έχουμε να σας πούμε πολλαα

Χαμογέλασε και κάθισε με φορα στον καναπε διπλα στον Jimin. O Yoongi τον ακολούθησε γελώντας και η Amelia έκατσε διπλα μου στον απέναντι καναπε.

Tae: Λοιπόν, τι ήταν τόσο ευχάριστο που δεν μπορούσε να περιμένει;

Περασα το χέρι μου γύρω από τους ώμους της και την κοιταξα, όσο εκείνη βολεύτηκε καλύτερα μέσα στην αγκαλια μου.

UNLOVE MEWhere stories live. Discover now