Chapter 20

18 3 11
                                    

Amelia's POV
Έχω φτάσει πολύ νωρίτερα στο σχολείο σήμερα. Κάθομαι μόνη μου στο θρανίο μου χωρίς να είναι κανένας άλλος στην αίθουσα. Έχω βγάλει ένα τετράδιο και ένα στύλο και σχεδιάζω διάφορες γραμμές και σχήματα για να περάσει η ώρα.

Ακούω την πόρτα να ανοίγει και σίγουρα δεν περίμενα να εμφανιστεί ο Taehyung μιας και δεν έχουμε μάθημα μαζί του σήμερα.

Φάνηκε να ταράχτηκε όταν με είδε αφού πετάχτηκε λίγο από τη θέση του. Έριξα το βλέμμα μου πάλι στο τετράδιο και δεν έδωσα σημασία.

Taehyung: Καλημέρα

Μπόρεσε να πει μετά από λίγα δευτερόλεπτα.

Amelia: Καλημέρα

Είπα και γω χωρίς να πάρω τα μάτια μου από τα σχέδια μου.

Taehyung: Πως είσαι;

Τώρα σοβαρά θέλει να ανοίξουμε και κουβέντα.

Δεν απαντάω για λίγο αλλά μετά τον κοιτάζω. Είναι στην έδρα και ψάχνει ένα ένα τα συρτάρια για να βρει κάτι.

Amelia: Προσπαθώ

Γύρισα πάλι το βλέμμα μου. Τον ένιωσα να με κοιτάει και μετά άκουσα τον ήχο των συρταριών που έκλειναν.

Taehyung: Ξέρεις δεν απαγορεύεται να μου μιλάς.

Πλησίασε λίγο το θρανίο μου.

Amelia: Σε βοηθάω να καταλάβεις τι νιώθεις μένοντας μακριά σου. Αυτό δεν ήθελες;

Σηκώνω το κεφάλι μου και τον κοιτάω αφού πλέον στέκεται μπροστά μου.

Δεν μιλάει. Φυσικά, τι έχει να πει.

Taehyung: Δεν εννοούσα να φέρεσαι σαν να σου είμαι άγνωστος ή να μην πατάς στο μάθημα μου τις περισσότερες φορές. Ή στο μάθημα του Jimin. Τουλάχιστον εκεί να πηγαίνεις, στεναχωριέται που δεν σε βλέπει.

Amelia: Μακάρι να στεναχωριόταν μόνο αυτός.

Είπα χαμηλόφωνα αλλά φάνηκε να με άκουσε γιατί έσφιξε το χέρι του γύρω από το θρανίο.

Amelia: Τωρα αν δεν θέλεις κάτι άλλο θα το εκτιμούσα αν με άφηνες μόνη μου.

Taehyung: Πάντως απλά λέω, δεν χρειάζεται να φέρεσαι έτσι σε όλους. Κάποιοι δεν το αξίζουν.

Μετά από αυτό έφυγε από την αίθουσα κλείνοντας την πόρτα και αφήνοντας με μόνη μου.

Ίσως είμαι πολύ ευαίσθητη αλλά νιώθω ότι θέλω πάλι να βάλω τα κλάμματα.

Πήγα στο μπάνιο και έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου. Δεν μπορώ να το κάνω άλλο αυτό. Να προσποιούμαι πως δεν με πειράζει ενώ στην πραγματικότητα με διαλύει.

UNLOVE MEWhere stories live. Discover now