Chapter 24

22 3 10
                                    

Οι εξετάσεις επιτέλους τελείωσαν και το καλοκαίρι έχει μπει πλέον για τα καλά.

Ο Tae βοήθησε αρκετά εμένα και τον Jungkook όλον αυτόν τον καιρό ώστε να συνθέσουμε δυο ωραία τραγούδια και να εξεταστούμε σε αυτά.

Τώρα έχουμε τελειώσει όλοι πλέον τις υποχρεώσεις μας και ετοιμαζόμαστε να φύγουμε.

Taehyung: Επρεπε να πάρεις δυο βαλίτσες;

Jungkook: Δεν μπορούσα να αποφασίσω τι να πάρω μαζί μου, έτσι τα πήρα όλα.

Taehyung: Ακόμα και τα κορίτσια από μια πήραν.

Είπε στον Jungkook καθώς προσπαθούσε να χωρέσει τις βαλίτσες του στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου του.

Θα πηγαίναμε όλοι μαζί διακοπές στο νησί Jeju, και θα καθόμασταν περίπου μια εβδομάδα.

Η γονείς μας βέβαια ήξεραν ότι θα πηγαίναμε εγώ, o Yoongi, o Jungkook και η κοπέλα του για ευνόητους λόγους.

Jungkook: Αφού έχει και ο Jimin αμάξι, θα χωρέσουν.

Ο Jimin έφτασε εκείνη την ώρα και πάρκαρε το αυτοκινητο του διπλα από του Taehyung.

Jimin: Έτοιμοι;

Taehyung: Σχεδόν.

Είπε και έκλεισε με δυσκολία το πορτμπαγκάζ.

Taehyung: Τωρα ναι

Χαμογέλασε και κοίταξε τον Jungkook με ένα δολοφονικό βλέμμα.

Amelia: Τον ξύπνησα επιτέλους

Πηγα προς το μέρος τους με το κινητό μου στο χέρι.

Έπαιρνα τον Yoongi επανειλημμένα τηλέφωνο, καθώς κοιμόταν αφού η ώρα ήταν ακόμα 6 το πρωί. Το πλοιο μας ομως έφευγε σε λίγο και επρεπε να κάνει γρήγορα.

Jimin: Να πάω να τον πάρω από το σπίτι;

Taehyung: Θα παμε εμείς, εσυ πάρε τον Jungkook και την Haerin.

Jimin: Παλι με αφήνετε μαζί του.

Jungkook: Προσπαθώ πραγματικά να καταλάβω το πρόβλημα σου μαζί μου.

Άρχισαν να τσακώνονται για ακόμα μια φορα πηγαίνοντας προς το αμάξι. Ελπιζω να μην έχουμε αυτή την γκρίνια ολη την εβδομάδα, αν και ξέρω οτι ο Jimin τον πειράζει και ο Jungkook δεν το καταλαβαίνει ποτε.

Taehyung: Παμε;

Με έπιασε από το χέρι και κούνησα το κεφάλι μου ενώ μπήκαμε στο αυτοκινητο.

Amelia: Ανυπομονώ γι αυτές τις διακοπές

Taehyung: Ναι και εγώ, αν και θα προτιμούσα να πηγαίναμε μόνοι μας

UNLOVE MEWhere stories live. Discover now