*Φιλική συμβουλή: ρίξτε μια πολύ γρήγορη ματιά στο προηγούμενο κεφάλαιο σε περίπτωση που δεν θυμάστε καθόλου τι έγινε*
Οι μέρες περνούσαν και αρχίζαμε και πάλι να μπαίνουμε όλοι στους παλιούς μας ρυθμούς.Ο καιρός άλλαξε, καθώς είχε μπει πλέον η άνοιξη και τα πάντα γύρω μας ήταν ανθισμένα. Η θερμοκρασία επίσης είχε ανέβει και είχε σχεδόν καθημερινά ήλιο με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να κάτσουμε λεπτό σπίτι.
Με τον Tae η σχέση μας προχώρησε πολύ, μιας και ήταν ο πρώτος με τον οποίο έκανα και κάτι παραπάνω.
Η Τρίτη λυκείου σχεδόν τελείωνε και ενώ χαιρόμουν που επιτέλους θα ερχόταν το καλοκαίρι και θα τελείωνα μια και καλή το σχολείο, στεναχωριόμουν κι ολας επειδή αυτό θα σήμαινε ότι δεν θα βρισκόμασταν πλέον σε καθημερινή βάση με τον Taehyung.
Σήμερα λοιπόν είναι Σάββατο βράδυ, και είμαστε για Μπόουλινγκ η συνηθισμένη παρέα. Με αυτό προφανώς κ εννοώ εμένα τον Jungkook τον Yoongi τον Tae και τον Jimin. Με την μόνη διαφορά ότι σήμερα είναι μαζί μας και η κοπέλα του Jungkook. Ναι η κοπέλα που είχε συνοδέψει στον χριστουγεννιάτικο χορό.
Αυτή τη στιγμή η Haerin είναι μαζί με τον Jimin μπροστά από έναν διάδρομο και περιμένουν τον Jungkook να διαλέξει μπάλα για να ρίξει. Είναι και οι τρεις στην ίδια ομάδα.
Jimin: Άντε αγόρι μου, όλες το ίδιο είναι.
Jungkook: Δεν είναι όλες το ίδιο! Πρέπει να διαλέξω μια καλή για να ρίξω strike. Ήδη χάνουμε από τους άλλους.
Έριξε μια ματιά προς τα πίσω σε ένα τραπέζι που καθόμασταν εγώ ο Tae και ο Yoongi.
Tae: Και δεν υπάρχει περίπτωση να κερδίσετε Jeon.
Του είπε γελώντας και περνώντας το χέρι του γύρω από τους ώμους μου.
Στον Tae αρέσει πολύ να πειράζει τον Jungkook γιατί "τσιμπάει κάθε φορά" λέει.
Jungkook: Καλά καλά θα το δούμε τώρα αυτό.
Ήταν η τελευταία τους ευκαιρία να περάσουν μπροστά και επέλεξαν να ρίξει ο Jungkook. Πήρε επιτέλους μια μπάλα και την έριξε προς τις κορίνες. Δυστυχώς γι αυτόν μόνο τρεις κατάφεραν να πέσουν και έτσι έβγαλε έναν αγανακτησμένο ήχο και ήρθε προς το μέρος μας.
Jungkook: Ο Jimin φταίει, σας είπα ότι δεν τον ήθελα στην ομάδα μου.
Έκατσε στο καναπέ δίπλα στον Yoongi και σταύρωσε τα χέρια του μπροστά του μουτρωμενος.
Jimin: Τι λες ρε, που μια φορά σου είπαμε να ρίξεις και δεν έφερες ούτε πόντο. Παλι καλά που είχαμε την κοπέλα σου στην ομάδα αλλιώς..
Ο Jungkook αναστέναξε και σήκωθηκε για να φύγει αλλά ο Yoongi τον τράβηξε από την μπλούζα.
Yoongi: Κάτσε κάτω και μην μιλάς πολύ. Εξάλλου ξέρουμε ποιος είναι ο καλύτερος εδώ μέσα.
Συνέχισε απλώνοντας το σώμα του καλύτερα στον καναπέ.
Amelia: Ναι σιγά και εσύ. Jungkook μην το παίρνεις τόσο προσωπικά ένα παιχνίδι ήταν.
Του είπα γελώντας κάνοντας νόημα στους άλλους να κάτσουν και αυτοί.
Jungkook: Ναι εντάξει, καλά.
Βολεύτηκε και αυτός καλύτερα στην θέση του φέρνοντας κοντά του την Haerin.
Εκείνη τον φίλησε καθησυχάζοντας τον και χώθηκε καλύτερα στην αγκαλιά της.Γενικά έχει γίνει πολύ ευάλωτος και γλυκούλης τελευταία που δεν τον αναγνωρίζω.
Ο Tae με κοίταξε και κατάλαβε πως κάτι με προβλημάτιζε. Γύρισε προς το μέρος μου και με πλησίασε το πρόσωπο μου.
Tae: Τι έπαθες εσύ τώρα;
Με ρώτησε απομακρύνοντας μια τούφα από τα μαλλιά μου που έπεφτε στο πρόσωπο μου.
Amelia: Απλά περνάμε τόσο ωραία, και στεναχωριέμαι όταν σκέφτομαι ότι σε λίγο καιρό δεν θα είναι έτσι.
Χαμογέλασε και με φίλησε πεταχτά στα χείλη.
Tae: Γιατί σκέφτεσαι έτσι τώρα; Έχουμε ακόμα πολλούς μήνες μπροστά μας για να περάσουμε τέλεια και το ξέρεις ότι δεν υπάρχει περίπτωση να χαθούμε ακόμα και όταν φύγετε.
Είπε εννοώντας εμένα, τον Jungkook, τον Yoongi και την Haerin.
Ο Tae και ο Jimin θα μείνουν στο σχολείο από ότι μας είπαν οπότε θα είναι πιο δύσκολο να έχουμε συχνή επικοινωνία.
Amelia: Μμ, έχεις δίκιο.
Έγνεψα και του χαμογέλασα.
Jungkook: Παμε ακόμα έναν γύρο αλλά αυτή τη φορά αντί για τον Jimin θα πάρουμε τον Tae.
Γύρισα και τον κοίταξα με ένα δολοφονικό βλέμμα.
Amelia: Ούτε να το σκέφτεσαι.
Αγκάλιασα σφιχτά τον Tae, και όλοι άρχισαν να γελάνε.
Γειααα, πως είστε;
Μικρούλι, αλλά από το τίποτα κάτι είναι κ αυτό!
Θα προσπαθήσω να έρθει και αλλο σύντομα :)
Μπορείτε να πατήσετε το 🌟αν σας άρεσε <3φωτ<3
YOU ARE READING
UNLOVE ME
Fanfiction-Δεν έχω καταλαβει ακόμα τι νιώθω για εσενα.. - Αρα απλά παίζεις μαζί μου Εκείνη μια απλή μαθήτρια Αυτος ένας νέος καθηγητής Η αγάπη θα τους ενώσει. Ή μπορεί και οχι; Taehyung ff