Σάββατο βράδυ
Ήμασταν ολοι ήδη στον χορο και η βραδιά κυλούσε ήρεμα.Ο Jungkook χόρευε με την κοπέλα που συνόδευε, όπως το ίδιο και ο Yoongi.
Ο Jin είχε μείνει μόνος του όλη την βραδιά που σχεδόν τον λυπόμουν.
Προσπάθησε να μου προτείνει αρκετές φορές να χορέψουμε, αλλά ο Taehyung πάντα ζητούσε κάτι που επρεπε να κάνω.
Είχα δίκιο τελικά ότι ημουν η μόνη που τον βοηθούσα. Η άλλη κοπέλα δεν εμφανίστηκε ποτε.
Tae: Amelia, τελειώνουν τα αναψυκτικά θα με βοηθήσεις να φέρουμε;
Ρώτησε φωναχτά γιατί η μουσική ήταν πολυ δυνατή.
Μπορω να πω πως τελικά όντως φόρεσε ένα πολυ ωραιο λευκό κουστούμι που του πηγαινε πολυ. Τα μαλλιά του ήταν μπούκλες όπως πάντα και έπεφταν χαριτωμένα μπροστά στα μάτια του.
Amelia: Μόνο αν μου υποσχεθείτε ότι θα είναι η τελευταία φορα σήμερα. Κύριε Kim θέλω να χορεψωω.
Του απάντησα με ένα παράπονο στην φωνη του χοροπηδώντας πάνω κάτω σαν μικρό παιδί.
Γέλασε με την συμπεριφορά μου αλλά μετά κατσουφιασε.
Tae: Και θα με αφήσεις ετσι, μόνο μου χωρίς καμία βοήθεια για το υπόλοιπο την βραδιάς; Πως θα τα βγάλω περα;
Είπε και έβαλε το χέρι του στο κούτελο του δραματικά.
Amelia: Πείτε στον κύριο Jimin ή στον κύριο Namjoon να σας βοηθήσουν.
Tae: Ναι, ο ένας δεν θα φτάνει τα πάνω ράφια για να κατεβάζει πράγματα και ο άλλος θα ρίξει κάτω καμία εικοσαριά μπουκάλια για πλακα.
Amelia: Ελάτε τωρα κάντε μου αυτή τη χάρη.
Του είπα ενώ ένωσα τα χέρια μου για να τον παρακαλέσω.
Tae: Πφ καλά θα προσπαθήσω.
Amelia: Σας ευχαριστώ παρά μα παρά πολυ.
Εφυγα τρέχοντας προς τον Jin έχοντας πολλές τύψεις που τον άφησα μόνο του τόση ώρα.
Amelia: Jin?
Πηγα στο σημείο που καθόταν πριν αλλά δεν ήταν εκεί. Κοίταξα τριγύρω αλλά δεν μπορούσα να τον εντοπίσω.
Yoongi: Μην κανείς τον κοπο, έφυγε.
Amelia: Έφυγε;
Αναφώνησα, πολυ απογοητευμένη δεν ήθελα να περασει τόσο χάλια εξαιτίας μου.
Yoongi: Ναι πριν λίγη ώρα. Μου είπε να σου πω ότι δεν έχει νευριάσει μαζί σου, απλά είχε βαρεθει λίγο.
YOU ARE READING
UNLOVE ME
Fanfiction-Δεν έχω καταλαβει ακόμα τι νιώθω για εσενα.. - Αρα απλά παίζεις μαζί μου Εκείνη μια απλή μαθήτρια Αυτος ένας νέος καθηγητής Η αγάπη θα τους ενώσει. Ή μπορεί και οχι; Taehyung ff