Μόλις φτάσαμε στο νησί και τώρα είμαστε στο ξενοδοχείο που θα μείνουμε. Είχαμε κλείσει 4 δωμάτια στον ίδιο όροφο.
Κάναμε το τσεκ ιν μας και πήγαμε να τακτοποιηθούμε.
Ο Tae άφησε τις βαλίτσες μας κάτω και ξεφύσησε.
Taehyung: Αν το ήξερα ότι δεν δουλεύει το ασανσέρ δεν θα είχα κλείσει εδώ.
Amelia: Το καλό είναι ότι είμαστε στον δεύτερο όροφο.
Έπεσε με δύναμη πάνω στο κρεβάτι και μου έκανε νόημα να τον ακολουθήσω.
Πήγα κοντά του και τον αγκάλιασα, με το κεφάλι μου να ακουμπάει στο στέρνο του.
Amelia: Τι έχει το πρόγραμμα για σήμερα;
Taehyung: Μάλλον παραλία. Θα περιμένουμε να μας στείλουν και οι άλλοι μήνυμα όταν θα είναι έτοιμοι.
Υπήρχε σιγή για λίγα λεπτά αλλά μετά από λίγο την έσπασε.
Taehyung: Θα βάλεις τα ρούχα σου στην ντουλάπα;
Amelia: Μπα, ποτέ δεν το κάνω. Προτιμώ να τα παίρνω κατευθείαν από την βαλίτσα.
Taehyung: Συμφωνώ. Ποιος κάθεται να κάνει όλη αυτή τη διαδικασία για λίγες μόνο μέρες;
Είπε καθώς κοιτούσε το ταβάνι και έκανε μια κίνηση με το χέρι του στον αέρα.
Το τηλέφωνο μου χτύπησε, και ήταν ήχος μηνύματος. Το πήρα στα χέρια μου και είδα ότι ο Jungkook μου έστειλε πως ήταν έτοιμοι.
Amelia: Σήκω και βάλε μαγιό. Σε λίγο φεύγουμε
Σηκώθηκα απότομα από πάνω του και έτρεξα προς το μπάνιο.
Λίγα λεπτά αργότερα βγήκα έξω και ήταν ακόμα ξαπλωμένος στο κρεβάτι με το κινητό στο χέρι.
Amelia: Σοβαρά τώρα;
Τον κοίταξα με ένα αγανακτισμένο βλέμμα.
Άφησε το κινητό του δίπλα του και με κοίταξε.
Σηκώθηκε, με αγκάλιασε και χαμογέλασε.
Έβαλε τα χέρια του στο πρόσωπο μου και με φίλησε.
Taehyung: Μην γκρινιάζεις
Γέλασε και έφυγε γρήγορα από δίπλα μου πηγαίνοντας και αυτός στο μπάνιο.
Στριφογύρισα τα μάτια μου και περπάτησα προς την πόρτα.
Amelia: Παω στον Jungkook, έλα από εκεί μετά. Μην ξεχάσεις να πάρεις την κάρτα και κλειδωθουμε απέξω.
Του είπα και έφυγα από το δωμάτιο.
Χτύπησα την πόρτα του διπλανού δωματίου όπου ήταν o Jungkook και η Haerin.
YOU ARE READING
UNLOVE ME
Fanfiction-Δεν έχω καταλαβει ακόμα τι νιώθω για εσενα.. - Αρα απλά παίζεις μαζί μου Εκείνη μια απλή μαθήτρια Αυτος ένας νέος καθηγητής Η αγάπη θα τους ενώσει. Ή μπορεί και οχι; Taehyung ff