Chapter 2

45 6 11
                                    

Δεύτερη μέρα σχολείου.
Για να πω την αλήθεια ίσως και να ανυπομονώ λίγο.
Είμαστε ήδη στην τάξη με τον Jungkook και περιμένουμε να έρθει ο καινούριος μας καθηγητής. Λίγα λεπτά αργότερα ο ήχος της πόρτας ακούστηκε με αυτόν να μπαίνει στην αίθουσα.

Taehyung: Καλημερα παιδια

Ολοι: Καλημερα

Taehyung: Ονομάζομαι Kim Taehyung και μαζί θα κάνουμε τα μαθηματα φωνητικής. Θα διαβάσω τα ονόματα σας από τον κατάλογο ώστε να γνωριστούμε.

Ου α ου. Φορούσε ενα μαυρο υφασμάτινο παντελόνι και ένα άσπρο πουκάμισο με ελαφρώς σηκωμένα μανίκια, με ένα ακριβό ρολοι να στολίζει τον καρπό του χεριού του.

Taehyung: Kim Seokjin?

Jin: Εδώ

Taehyung: Άρα μας μένει ο κύριος Jeon Jungkook και η κυρία Lee Amelia, που να υποθέσω είστε εσεις εκεί πίσω που δεν έχετε σταματήσει να μιλάτε;

Jungkook: Μαλιστα κύριε.

Taehyung: Ωραια και τωρα αφού γνωριστήκαμε υπάρχει κάτι που θα θέλατε να ρωτήσετε σχετικά με το τι θα κάνουμε φέτος;

Τιποτα.
Κανένας.

Taehyung: Τοτε τι θα λέγατε να σηκωθεί κάποιος να μας τραγουδήσει ένα κομματι. Να δω στο περίπου και το επίπεδο σας.

Jungkook: Σήκω είναι η ευκαιρία σου.

Amelia: Δεν υπάρχει περίπτωση

Taehyung: Εσεις οι δυο εκεί πίσω, τι θα λέγατε αντι να μιλάτε να έρθετε να μας κάνετε ένα ντουετακι;

Amelia: Ορίστε τι κατάλαβες τωρα;

Jungkook: Αφού θα σκίσουμε όπως πάντα. Έλα

Σηκωθήκαμε και πήγαμε διπλα από τον κύριο Kim ώστε να ξεκινήσουμε να τραγουδάμε. Διαλέξαμε ένα τραγούδι και αρχίσαμε την ερμηνεία.
Αφού τελειώσαμε μείναμε όρθιοι ώστε να ακούσουμε τα σχόλια του καθηγητή μας.

Taehyung: Καθόλου κακο, έχετε και οι δυο πολυ ξεχωριστές φωνές. Jungkook οι ψηλές σου είναι τέλειες, Amelia εσυ νομιζω πως χρειάζεσαι λίγη δουλειά ακόμα.

Amelia: Μαλιστα. Ευχαριστούμε.

Taehyung: Παιδια νομιζω πως η ώρα μας τελείωσε. Για αυριο θέλω να μου ετοιμάσετε ολοι από ένα τραγούδι. Θέλω να ακούσω τις φωνές όλων σας. Είστε ελεύθεροι.

Μετά από αυτήν την κουραστική ώρα βγήκαμε από την αίθουσα με προορισμό την καφετέρια. Εκεί βρήκαμε τον Yoongi να κάθεται σε ένα τραπέζι περιμένοντας μας.

UNLOVE MEWhere stories live. Discover now