Το απόγευμα μας περασε ηρεμα και μπορω να πω πως ο Taehyung με εκανε να νιώθω πολυ άνετα.
Με βοήθησε με τα μαθηματα, είδαμε ταινία, αλλά είχε έρθει η ώρα που επρεπε να γυρίσω πίσω.
Tae: Σίγουρα δεν θες να μείνεις;
Με κοιταξε με αυτά τα γλυκά καφετί μάτια του.
Amelia: Θέλω πολυ να μείνω αλλά ξέρεις ότι δεν μπορω.
Tae: Θα τα πούμε αυριο τοτε;
Amelia: Φυσικά.
Είπα και του έδωσα ένα φιλί.
Με πηγε με το αυτοκινητο έως ένα παρκο λίγο πιο κάτω από το σπίτι μου για να συναντήσω εκεί τον Jungkook και να φύγουμε μαζί.
Αφού τον αποχαιρέτησα βγήκα από το αυτοκινητο και πηγα προς τον φίλο μου.
Jungkook: Πως πέρασες;
Amelia: Μια χαρά εσυ; Τι έκανες;
Jungkook: Ε πηγα λιγο στη βιβλιοθηκη, βαρέθηκα και μετά έκοβα βόλτες στα μαγαζια. Μιλαμε η χειμερινή κολεξιόν είναι ότι καλύτερο.
Amelia: Α καλά πηγες για ψωνια χωρίς εμένα; Θα το θυμαμαι αυτό να ξέρεις.
Jungkook: Ήσουν πολυ απασχολημένη. Η επόμενη έξοδος μας θα είναι, εγω, εσυ και ο Yoongi. Κανονίστε το ποτε.
Amelia: Αν μου μιλάει ακόμα.
Jungkook: Μην είσαι χαζη, δεν σου κραταει μούτρα. Εξάλλου αν αυτος δεν μπορεί να κοντρολάρει τα νευρα του δεν του φταίει κανείς. Έλα φτάσαμε.
Είχαμε πλέον φτάσει έξω από τα σπίτια μας.
Amelia: Ευχαριστώ για σήμερα Kook σου χρωστάω.
Jungkook: Αυτό είναι σίγουρο! Καληνύχτα Amelia
Amelia: Καληνύχτα
༻༺
Εχουν περασει αρκετές εβδομάδες και τα πράγματα πανε αρκετά καλά θα ελεγα. Με τον Taehyung είμαστε μια χαρά και συνεχίζουμε να βρισκόμαστε πολυ συχνά. Όσο αναφορά τον Yoongi, μίλησα μαζί του και ξεκαθαρίσαμε τα πάντα. Άλλωστε δεν θα μπορούσαμε να είμαστε τσακωμένοι για πολυ.
Είναι Σάββατο βράδυ και με τα παιδια έχουμε κανονίσει να βγούμε σε κλαμπ. Θα είναι και ο Taehyung με τον Jimin. Αυτή τη στιγμή εγώ και ο Jungkook είμαστε στο σπίτι του Yoongi και επικρατεί ένα χάος.
Yoongi: Συγνώμη γιατί πήρες αυτή τη μπλουζα από την ντουλαπα μου σου είπα ότι εγώ θέλω να την φορέσω.
YOU ARE READING
UNLOVE ME
Fanfiction-Δεν έχω καταλαβει ακόμα τι νιώθω για εσενα.. - Αρα απλά παίζεις μαζί μου Εκείνη μια απλή μαθήτρια Αυτος ένας νέος καθηγητής Η αγάπη θα τους ενώσει. Ή μπορεί και οχι; Taehyung ff