λοιπόν, πριν ξεκινήσετε να διαβάζετε, προειδοποιώ ότι μπορεί να κριντζαρετε όσο και εγώ όταν το έγραφα, διότι ΔΕΝ είμαι καλή στο να γράφω τέτοιου είδους πράγματα, αλλά επρεπε να γίνει για να παρει λίγο μπρος και παλι η ιστορία :) οχι ότι γράφω κάτι το ιδιαίτερο αλλά ναι. τέλος πάντων μπορείτε να συνεχίσετε χιχι
Είμαστε στο δωμάτιο του, ξαπλωμένοι στο κρεβάτι και με έχει στην αγκαλια του. Έχει χώσει το κεφάλι του στον λαιμό μου και αφήνει μικρά φιλια, όσο με τα χέρια του χαϊδεύει την μέση μου. Εγώ έχω τα δικά μου χέρια στα μαλλιά του παίζοντας με τις μπούκλες του, που τόσο πολυ μου αρεσουν.
Επικρατεί ησυχία και κανένας μας δεν μιλάει. Δεν είναι ομως άβολη, καμία στιγμή μαζί του δεν είναι.
Μέχρι που με δαγκώνει και βγάζω ένα επιφώνημα πόνου.
Amelia: Αμαν ρε tae
Εκείνος γελασε χωρίς να σηκώσει το κεφάλι του και έσφιξε πιο πολυ την μέση μου φέρνοντας με πιο κοντά του.
Tae: Συγνώμη μωρό μου
Η καρδιά μου έχασε έναν χτύπο, μιας και είναι η πρώτη φορα που με φωνάζει ετσι.
Τα μάγουλα μου κοκκινησαν και ακούμπησα το κεφάλι μου πάνω στο δικό του.
Εκείνος ομως σήκωσε το κεφάλι του κατευθείαν και με κοίταξε με ένα στραβό χαμόγελο στο πρόσωπο του.
Πήρε το πρόσωπο μου στα χέρια του και με φίλησε χαμογελώντας και δαγκώνοντας το κάτω χείλος μου.
Amelia: Έχεις μια τάση να με δαγκώνεις σήμερα;
Tae: Γιατί σε χαλάει;
Του χαμογελασα ντροπαλά και αυτή τη φορα έκρυψα εγώ το πρόσωπο μου στον λαιμό του.
Εκείνος άρχισε να γελάει και ξεκίνησε να με γαργαλάει στα πλευρά.
Προσπαθούσα να παρω τα χέρια του από πάνω μου, αλλά είχα ξεκαρδιστεί σε σημείο που δεν μπορούσα να παρω ανάσα.
Amelia: Έλα σταματά θα μείνω στον τόπο
Του ελεγα ανάμεσα στα γελια μου.
Εκείνος σταμάτησε και με μια κίνηση βρέθηκε απο πανω μου στηρίζοντας τα χέρια του διπλα απο το κεφάλι μου.
Tae: Δεν θα το ηθελα αυτό τωρα
Χαμήλωσε το πρόσωπο του και ακούμπησε τα χείλη του για ακόμη μια φορα στα δικά μου.
Amelia: Τωρα εε; Δηλαδή μετά τι; Θες να με πεθάνεις;
Τον κορόιδευα χτυπώντας απαλα το στέρνο του.
YOU ARE READING
UNLOVE ME
Fanfiction-Δεν έχω καταλαβει ακόμα τι νιώθω για εσενα.. - Αρα απλά παίζεις μαζί μου Εκείνη μια απλή μαθήτρια Αυτος ένας νέος καθηγητής Η αγάπη θα τους ενώσει. Ή μπορεί και οχι; Taehyung ff