09. 17. (szombat) 10:00

424 20 8
                                    

Nyöszörögve nyitottam ki a szemem, amikor tudatosult bennem, hogy Michael Morrone nem fog magától elhallgatni, csak akkor, ha fogadom Hanna hívását így hunyorogva fogadtam Hanna hívását, és visszadőltem a párnákra.

-         Most azonnal lépj fel netre és nézd meg a linket, amit átküldtem – kiáltottam rám izgatottan.

-         Halkabban már – nyögtem fel. – Michael Magyarországra jön vagy mi?

-         Micsoda? – visított fel.

-         Kérdeztem – dörzsöltem meg a szemem. – Mit küldtél át?

-         Nézd meg! De a gépeden, mert folyamatosan vonalba kell lennünk – követelte. – Gyerünk már! Nem hallom, hogy pötyögsz a gépen!

Folyamatosan fintorogva másztam ki az ágyból, menet közben belerúgtam az ágy sarkába, mire fájdalmasan feljajdultam és oda ugráltam az ablakhoz, hogy felhúzzam a redőnyt. A nap azonnal megtöltötte fénnyel a szobát, én pedig boldogan fürödtem a napfényben pár pillanatig, majd leültem az íróasztalhoz, felnyitottam a laptopot és beüzemeltem.

-         Na, megvagy már?

-         Pillanat – csitítottam és a homlokomat ráncolva próbáltam rájönni arra, hogy mitől lehetett ennyire izgatott.

Michaelt már kilőttem, ami szóba jöhetett még az az, hogy megnyert egy utazást és engem visz magával a Maldív szigetekre, a másik pedig, hogy végre mer tenni az álmaiért és piacra dobja az első saját kollekcióját.

-         Ne foglalkozz azzal, amit írtam, csak nyisd meg a linket – szólalt meg akkor, amikor már pont elkezdtem volna olvasni a kisregényt, amit küldött, rengeteg nagybetűvel.

Kérésének eleget téve figyelmen kívül hagytam, amit írt és megnyitottam a linket, ami egyből a Jégszínház oldalára vitt engem. Rögtön legfelül hatalmas betűkkel álltak azok a szavak, amikre évek óta vágytam.

Állandó jégtáncost és színészt keresünk hosszú távra!

Szenvedélyed a jégtánc? Szeretnél csatlakozni egy fiatalos csapathoz, egy világszerte ismert társulathoz? Otthon érzed magad a színház világában és nem okoz gondot, ha olykor szerepet kell játszanod? Netalán ének tudással is rendelkezel? Ha magadra ismertél a sorok között, akkor köztünk a helyed!

Szülő vagy, vagy éppen diák? Nem probléma, szívesen látunk, mindenre találunk megoldást, de cserébe arra kérünk, alkalmazkodj te is hozzánk. Ne csak mi tegyünk érted, te is tegyél értünk!

A felvétel menete:

1.     Küldj egy legalább három perces videót, amiben jég táncolsz vagy énekelsz. Esetleg mindkettő.

2.     Amennyiben elnyerted tetszésünket felvesszük veled a kapcsolatot és tájékoztatunk a továbbiakról, de számítanod kell egy újabb fordulóra, amikor is már személyes kell nekünk táncolnod, énekelned, vagy táncolva énekelned.

Felkeltettük az érdeklődésed? Akkor kattints a jelentkezés gombra és küld el nekünk videódat.

Jelentkezési határidő: 2022. 10. 01 (éjfél)

A kezdés időpontja: 2023. 01. 02.

Hevesen verdeső szívvel olvastam el újra meg újra a sorokat, majd a szám elé kaptam a kezem, nehogy hangosan visítozni kezdjek.

Álmaink szárnyánDonde viven las historias. Descúbrelo ahora