Erika azt mondta, hogy térjek észre és legyek újra az az értelmes fiatal lány, akit ő megismert. A szavai fájóan őszinték voltak, és rá is megharagudtam egy kicsit, de aztán beláttam, hogy igaza volt. Én nem az a lány voltam, aki megsértődik egy ilyenen, hanem az, aki megérti, hogy a másik nem szeretné és esetleg meg is kérdezi, hogy tudna-e valahogy segíteni. Utólag átgondolva a dolgokat, már biztos voltam abban, hogy Eriknek volt oka arra, hogy ennyire nem akarta, hogy felvételek kerüljenek fel róla. Nem tudom mi lehetett, de biztos valami rossz történt vele a múltban. Talán kerültek fel róla olyan felvételek, amikre nem volt büszke. Fogalmam sincs. Zsoltit faggattam róla szombat este, de, mint legjobb barát nem mondott nekem semmit. Én viszont nem adtam fel, megkörnyékeztem aput is, hogy ő tudott-e olyan videókról, amiken Erik is szerepelt, de őt kötötte a rendőri titoktartás. Nem hittem neki, ha ez igaz lett volna, akkor azt se mondhatta volna el, hogy Erik drogozott. Vikit és Biankát nem mertem ezzel zavarni, Gergő pedig egész nap fújt rám, amiért én haragudtam rá. Ez is tök logikus, de tényleg. Haragszik rám, amiért haragszok rá, mert meg akart védeni egy olyan személytől, akitől nem kell megvédeni. Így nem maradt más Zsoltit faggattam továbbra is, aki már elkeseredésében Hannát uszította rám, hogy állítson le.
- Komolyan ennyire érdekel ez téged?
- Igen, mert lehet, hogy olyat követtem el a tudtomon kívül, ami neki gyenge pont, és ha ez így van, akkor szeretnék tőle bocsánatot kérni. De hiába bújom a netet egész nap, nem találtam semmit – túrtam idegesen a hajamba.
- Miért nem kérdezed meg őt?
- Mert haragszik rám! És nem tudom… azt szeretném, hogy ő mondja el nekem – suttogtam. – Nem tudom, hogy mi van most köztünk. Ilyet meg nem éreztem, olyan más, mint Atinál.
- Atitól csak jobb lehet! Szerelmes vagy?
- Nem hiszem… jó vele lenni, de nincs, még bennem az az érzelmi töltet vagy nem tudom. Mellette merek önmagam lenni, nem vagyok feszült és nem törekszem a tökéletességre. Olyan más minden.
- Szóval szerelmes vagy – mondta elégedetten.
Sokáig agyaltam a kijelentésén, de nem jutottam előrébb. Fogalmam se volt, hogy mit éreztem Erik iránt, azon kívül, hogy most bűntudat mardosta a szívemet, amiért előbb cselekedtem, mint kérdeztem. Éjfélig csak forgolódtam az ágyban, amikor is a csendbe belehasított a Nickelback. Azonnal kipattant a szemem, a telefonomért kaptam és fogadtam Erik hívását.
- Haló?
- Aludtál főnök? – kérdezte csendesen.
- Akartam, de nem tudtam – válaszoltam én is hallkan.
- Én se. Kérdezhetek valamit?
- Persze.
- Miért zaklattad szerencsétlen Zsoltit? – nevette el magát, mire a párnámba fúrtam a fejem és szorosan behunytam a szemem.
- Elmondta?
- Együtt töltöttük a napot.
- Oh…
- Szóval?
- Miért kérdezed, ha úgyis tudod?
- Miért nem kérdeztél meg engem?
- Mert nem akartam ennél is jobban elcseszni a helyzetemet. Késve jöttem rá arra, hogy lehet nyomós okod volt arra, hogy úgy reagáltál. Sajnálom Erik és szeretném, ha tudnád, velem beszélgethetsz.
KAMU SEDANG MEMBACA
Álmaink szárnyán
Fiksi RemajaA fiatal 17 éves tehetségesen jégtáncoló Pap Gabriellát cserben hagyja állandó partnere, éppen a világbajnokság előtt pár hónappal. Szerencsére a sors kegyes hozzá és elküldi neki Király Eriket, aki végzős a sulijában és nem mellesleg Ella báttya az...