09. 25 (vasárnap) 08:00

404 22 8
                                    

Furcsa érzés volt Ati után újra egy srác mellett ébredni, mégis az egészben volt valami megnyugtató. Résnyire nyitott szemekkel feküdtem, tekintetemet a rengeteg DVD-re szegeztem, azon gondolkodva, hogy mégis mennyibe kerülhetett ez mind. Egy vagyon volt Erik szobájában, igazi kincses barlang a film őrülteknek. Tehát magának Eriknek is. A focin kívül a másik szenvedélye a filmnézés és annak a gyűjtése volt. A filmekkel váltotta ki azt az űrt, amit a kábítószer után maradt neki, a filmek jelentették számára a figyelmet. Ha filmet nézett, nem gondolkodott és nem érzett késztetést arra, hogy a gyógyszerekhez nyúljon. Mikor tegnap este elmondta nekem, már félálomban voltam és semmi erőm nem volt már válaszolni neki, annyira fáradt voltam. Szerintem ő nem is bánta ezt. Tekintetem a filmekről Erikre vándorolt és elfigyeltem az alvó alakját. A hátán feküdt egyik kezét a párna alá dugta, másik a mellkasán pihent, fejét felém fordította és hallkan horkolt. Igen, horkolt. Utáltam, ha valaki horkolt, de Eriknél egyáltalán nem zavart.

-         Miért nézel? – kérdezte álmosságtól rekedtes hangon, de a szemét továbbra is csukva tartotta.

-         Mert olyan szép vagy – válaszoltam.

Erik álmos mosolyra húzta az ajkát, az oldalára fordult, mire én is lefeküdtem, úgy fordultam, ahogy ő, ajkunkat csak pár centi választotta el egymástól. Mikor Erik kinyitotta a szemét, döbbenten hőkölt hátra, én pedig azonnal megrúgtam, amiért köcsög volt.

-         Jézusom. Te nem használsz sminklemosót? – kérdezte elborzadva. – Ráadásul tiszta csipa vagy – hajolt közelebb hozzám.

-         Menj a francba, te tuskó – rúgtam felé, de ezúttal elkapta a lábamat, majd a keze felsiklott a fenekemre és közelebb vont magához.

-         Viccelek főnök. Piszok szexi vagy – nézett le rám és az ajkamra pillantott majd megnyalta a sajátját. – Az első lány vagy, aki úgy aludt itt, hogy nem történt semmi – suttogta.

-         Ezt feltétlen meg kellett osztanod velem ugye?

-         Nem nyugodott volna a lelkem, ha nem teszem – biccentett, mire a válla felé kaptam és beleharaptam neki. – Hé, rossz kutya – röhögött fel és eltolt magától, de akkorát tolt, hogy az ágy eltűnt mögülem és leborultam a földre.

Pár pillanatig lesokkolódva feküdtem a földön, próbáltam realizálni a történteket, hogy Erik valóban lelökött az ágyról, amikor felbukkant a feje fölöttem és ahelyett, hogy megkérdezte volna jól vagyok-e, kiröhögött.

-         Keresel valamit főnök?

-         Az okot, hogy miért adtam neked esélyt – vágtam rá morcosan.

-         Természetesen az ellenállhatatlan személyiségem és a tökéletes tánctudásom fogott meg téged.

-         Ki hagytad, hogy a világ legjobb focistája vagy. Komolyan nem szeretnél felsegíteni?

-         Bocs, de mosdóba kell mennem – mászott ki az ágyból.

-         Én is szeretlek – morogtam, mire visszafordult az ajtóból és rám mosolygott.

-         Tudom főnök.

Röhögve mutattam be neki, majd visszamásztam az ágyra, megkerestem a telefonomat és gyorsan megválaszoltam Hannának a kérdéseit. Természetesen arra volt kíváncsi, hogy történt-e valami izgalmas az éjszaka. Megírtam neki, hogy igen történt. Aludtunk. Na, ez a válasz nem tetszett neki és elküldött a francba, majd közölte velem, hogy Zsolti és ő már túl voltak rajta és, hogy igazán követhetnénk a példájukat, hisz egyikünk se szűz már. Ez mondjuk igaz volt, de még nem bíztam teljesen Erikben. Nekem fontos volt a szexnél, hogy meglegyen a kölcsönös bizalom és ne csak kaland legyen belőle.

Álmaink szárnyánحيث تعيش القصص. اكتشف الآن